Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kód45256
Keresd meg a menübe. Elvileg van benne egy olyan, hogy service és oda csak úgy enged belépni ha beírod a kódot(kód: 45256). Ezután be tudsz lépni a szervíz menübe. Ott pedig egyszerűen kitörlöd.
valami kóddal kilehet ütni de ha van rá garid akkor szerviz!mielött te leszel a hiba okozoja és meg sem csinálják ha meg nem garis akkor van kód vagy nemtudom micsoda amivel kilehet ütni, dumálgattak róla csak mivel nem olyan mint az enyém nem jegyeztem nagyon meg..
Üdv.! Tudnátok segíteni abban, hogy az új kasztnis SR50-es LC-m 7000 km-nél szervizben volt, ám most 8000 után folyamatosan világít a szervizlámpa. Hogy tudom én ezt kitörölni úgy, hogy ezért ne kelljen újra szervizbe visszavinnem? Előre is köszönöm a választ!
szia!Teljesen ugyanaz mint a tiéd,a két fül le van törve.A házát felfogatod a 2 imbusszal,a fedelet meg simán megfogja a 3 csavar.Nem fog mellette levegőt szívni,van benne egy gumigyűrű.ha kell csörögj rám ezen a számon és megbeszéljük a többit.70/7764461
Hello zsolo76! Megnéztem a légszűrőmet és típusszám alapján egyezik azzal amit küldtél képen, de az enyémen alul van két rőgzítőfül, ezzel lehet hozzáfogatni a fedelet a légszűrőházhoz, a tiéden nem látok ilyet.Szted jó lenne rá? Itt egy kép az enyémről:
Hellosztok!
Nem tudja vki milyen xenon kellene a motoromba vagy xenon hatásu ízzó?És mennybe kerülne?
Jah és 2008-as srem van.
Sziasztok!

Nem tudja véletlen vki, hogy hány mm-es főfúvóka való gyári karbiba? És még hogy kb. mekkorákkal próbálkozzak, ha van egy red filterem és leovince zx-em? Én 75-ösre gondoltam, de persze csak megközelítőleg.(2005-ös karbis sr-em van)
Hellotok! Valaki tudna nekem segíteni tippet adni? lenne egy 2005ös aprilia srem factory de karbis. Az a gond, ha a kijelzö aljára rácsiptetem a csatlakozót azonnal kivágja az egyik biztosítékot pedig még gyujtáson sincs. Ha nem csiptetem fel ugy uj biztositékkal működik az önindító indexek, minden csak az egész kijelzőm halott... Szerintem zárlatos lehet valahol, de nincs véletlen akinek volt ilyen vagy aki értene a motor elektronikához hol keressem a bajt, hogy induljak el? a müszerfalban lenne hiba vagy hol? köszönöm előre is a segítségeteket!
ha gyári és nincs megpiszkálva nem szabadna annyira felmelegednie,nekem tavaly nyáron amíg 50es volt max középig vánszorgott fel.pedig akkor is voltak nagy melegek...Lehet szarakszik a termosztátod,a másik "hibaforrás" az lehet ha túl tömény a fagyálló benne,érdemes lenne megméretni(úgyis jön a tél)ha -30fokos vagy még töményebb akkor azért melegszik annyira...ja és az alap,hogy leellenőrzöd a szintet,nehogy kevés legyen a kiegyenlítőtartályban a folyadék.
Ha leszedtet az oldalát próbáld ki sztenderen mit csinál,ha gázt adsz,leguggolsz, kézzel tudod mozgatni a pillangó szelepet.szerintem ki tudod szűrni honnan jön a hang.
A variód szerintem tuti kerreg mikor visszaengeded alapjáratra nagy gázról,azt nekem is csinálja,de nem zavar.
Ha sikerült szétszedned nézd meg a görgőket milyen állapotúak,meg az ékszíjat,gyárilag 18.4mm a szélessége,ha jóval 18 alatt van érdemes cserélni.
www-hez tud vki hátsó sárvédőt? még egy dolog, ha nem működik a benzinszint mutató, hol kezdjem?
előre is kösz!
Használati Útmutató Aprilia sr 50
ezt nézd meg a 37ik oldalon vannak az infók elég hasznos!
ha injektorosba raktad azt az lehet nem volt jó mert a sorszáma nem stimmelt!
Karbisba : NGK BPR7HS
Ditechbe: NGK CPR8-E tipusu kell!ez a szabvány, nekem az volt benne és minden oké visszaraktam tegnap azóta semmi baja nincs
üdv még mindig keresem motorom sr 50 vizes és csak karbist.
üdv mindenkinek
sziasztok! a minap én is gondoltam kap a gép egy zsír uj gyertyát, pont olyat vettem ami benne volt(NGK BR9ES),
beraktuk, kb 1 km-ert ment vele a moci,aztán garázs, ez este volt. Reggel beindit, elindul, kiheg-köhög , mondom biztos még hideg, szokott igy, mentem vagy 1km-t még mindig köhög, nem javult meg. Visszatettem a régit, azzal pedig ZSÍR!
ilyen a szerencse!? két ilyen gyertya volt a boltba, a rosszat hoztam el
Sziasztok!
2002-es Morinis Di-tech-em van. Olyan 55-65 km/h között erőtlen, leesik a fordulatszám így nincs benne erő, ha eléri a 65-70-et akkor onnantól megint frankón gyorsul.
Ha valaki tud segíteni, hogy mi lehet a gond azt megköszönöm.
pontosabban melyik NGK-val tökéletes a 70es henger? mert nekem is az kéne nagyon
nem a gyári gyertyával vettem, és az egész mociba nincs eddig 5000km se,az új hengerbe 2000km van eddig kb. szal nemtom milyen volt a gyári, de az se valószínű h yo a 70es tuning hengerhez, szal nekem nem az h találgatni kell, de nem épp könnyű kitalálni melyik is kéne az NGK -k közül
elözöt zsolo76 nak [5611]
azt nem tudom miért annyi olaj jött ki amenyi kijött ,de akárhogy ráztam nem csöppent több!a kuplungon van még kb 3mmer ferodol a variot meg nemtudom szétszedni mert egü nem küldte valami miatt a rögzitö szerszámot ez már nem azz elsö hogy nem küldik vagy nem azt amit akarok..de mind1
hát akkor nem tudom mejik motorra tervezték ezt !?!?!NGK az pöpec visszaraktam épp most.és megyek is emrt jóidö van!
Én is így jártam a Densoval.50-esen és most 70-esen is darált,durrogott a densoval.Az NGK-val viszont hibátlan.
nem kell kitalálni csak visszarakni a gyárilag javasolt NGK gyertyát avval semmi baja nem volt csak már benne volt 6000kmer gondoltam kicserélem de csak rosszabb lett
nekem is ugyan ez van! valószínüleg a gyertya rossz, nem hozzávalót vettél bele, sajna nekem is ez van, ki kell találni milyen jó bele:S
voltam tegnap a citadellánál megnézni hogy mijen a gurulás..aztán ugye ott 30-40es tempó van végig a városba és eléggé szaggatott a motor...alacson fordulatnál amikor nem húz a motor hanem elengedett gázzal vagy félgázzal gurulok akkor rángat,szaggat,mint a nagymociknál ha lassan engettem visza a gázt lángot lő rendesen és ezt csak azóta csinálja miota gyertyát cseréltem benne,!mivel nem azt küldték amit akartam kénytelen voltam pénzhiány miatt belerakni ezt a Denso gyertyát,de valahogy nem tetszik neki!lehet a gyertya hibálya?rossz valamijen érték?höfok stb?nem értek a gyertyákhoz de az NGK az mindig müködött mindegyik motoromba