Heló.Csurdig szoktam rakni és akkor sem alszik el nem tudod hogy miért?
Meg nem tud valaki eladó átlátszó búrákat csíkámpás sr-he+oldalsztendert úgyszintén sr-he
Sziasztok Vettem egy Aprilia SR 50-est 97 Évjárat van a müszerfalon egy lámpa ami nem alszik el beindítás után sem. az van ráirva hogy RES ez az üzemanyag mutató alatt van. Léghütéses:
Nagybátyámmal sokat fényezünk, szervizeknek dolgozunk be, néhány dolgot tudok mondani. Elsőkörben a legjobb ha tényleg elemenként van festve. Nem tudom van-e szórópisztolyod, meg kompresszorod, de mindenképp azzal lenne célszerű csinálni, sima aeroszolos festékekkel nagyon ratyi munkát lehet csinálni, és annak az árából megkapod a rendes festéket is.
Festékből van sokféle, metál és sima, minden metálfestékhez KELL a lakk, másképp matt marad, és sérülékeny.
Egy motorhoz kb 3-4 deci festéket kell venni, ehhez ugye jön az edző meg higító, szóval fél liter festéked tuti lesz belőle, ami bőven elég 2 réteghez. Emellé kell a lakk is szintén kb 3 deci, abból is érdemes 2, vagy akár 3 réteget is feltenni. Előkészítés a legfontosabb, a sima felületet teljesen mattra csiszolni, és az esetleges mély karcokat ki kell gittelni(késtapasz). ez megszárad, becsiszol, utána nitrós ronggyal át kell törölni, a zsírfoltok miatt. aztán jöhet a szórógitt, ami általában vilgos szürke vagy fehér. ez gyorsan köt, elég egy réteg, ha szép az előkészített felületed. utána ezt faszán be kell csiszolni, 800 as vizes papírral, de ha 1000-el csinálod az mégjobb.ha ez kész, szintén nitrós rongyos törölgetés(csak rá ne szokj ) aztán jöhet a szín, ha sima akkor inkább több vékony rétegben,nehogy megfojjon, mert hajlamos rá azután festéktől függően kb 15perc alatt meghúz annyira hogy rámenjen a következő réteg,aztán lakk. Mindenképp lehetőségek szerint a helységben fel kell locsolni, ne szálljon a por túlzottan. Ha komolyan belevágsz, vegyél fel msn-en, segítek festék meg szórógitt meg egyéb dolgok kiválasztásában. ----- t.daveid@live.com
Kicsit romos kívülről a gépem, és le szeretném festeni a holtszezonban. Szeretnék tanácsokat kérni, akinek van tapasztalata, kérem mondjon pár dolgot, hogy érdemes-e belefogni, meg hogy mennyibe kerül, ha én végzem. Úgy képzelem, hogy lebontom, matricák le, csiszolás, szóró gitt, alapozó, festék, meg lakk (hogy tartós legyen). Aki már csinált ilyet, legyen szíves mondjon pár dolgot, hogy pontosan hogy működik ez, hányas papírral csiszolt, milyen árban volt a festék, meg ilyenek. Minden tanácsot szívesen fogadok!
Közben az adatlapodon megtaláltam , hogy ditechről beszélünk. Takarítsd ki a levegőszűrőt és meg kellene mérni a kompresszorod porlasztását. 5-6 bar között kellene lennie.
Diteched van? Lezabál? Ezt arra érted, hogy beköpi a gyertyát? És durrog? Leírhattad volna, hogy milyen típusú gépről és évjáratról beszélünk. Egyébként leggyakrabban a kompresszor szokott kevésbé porlasztani, és ebből adódik ez a probléma, ha diteched van és beköpi a gyertyát.
Sziasztok!
Lenne egy óriási problémám mégpedig az hogy az sr em állandóan lezabál!És ez már dühít!
Lehet hogy az én hibám,nem tudom teljesen tanácstalan vagyok.Ja meg annyi h berugókart nem is lehet ditechre rakni?
Köszi!
Én egyik robogómmal sem csináltam ezt. Nem vagyok olyan szegény hogy benzint vegyek bele egy amúgy is keveset fogyasztó motorba, és nem vagyok olyan gazdag, hogy megengedjek magamnak egy helytelen üzemanyag megválasztás miatt egy teljes felújítást.
Sziasztok.
Valaki próbálta már a gépében a üzemanyagot kicsit "vadítani"?
Van egy szar kínai pecázni járós robogóm, lassan fél éve használok metanolos benzint benne, 5 literhez 1 litert keverek, és meglepő az eredmény. végsebesség is jobb lett, ki tud pörögni rendesen, és a gyorsulása is sokkal érezhetően jobb. Viszonyítási alapom csak annyi hogy elötte közel sem ment ilyen jól. Metanolt(NEM BIO ETANOL) használják amúgy benzinmotorokban, de ezt szerintem többen halloták már.
Ebben az arányban nem károsítja a motort mielött valaki lehurrogna emiatt
Szerintem megéri legalább kipróbálni, nekem bevált, fura is ha sima benyóval megyek
Na Üdv a fórumozóknak:
Daveid
A karbisban más a blokk ,a 2002es ditechben morini(suzuki) blokk van.
szedd le a hajtásról a műanyag borítást és alatta lesznek a leengedő feltöltő csavarok.Lásd 5060 hozzászólás
Sziasztok
lenne egy kis problémám a 99 es sr 50 emel mégpedig hogy teljesen elszált a gyujtás égvilágon semmi szikrát nemad kicseréltem benne a gyujtótrafót de igysem volt szíkra erre kíderült h az aksi lemerült erre vettem 1 ujjat 4 AH sat mert ijen volt eddigis benne de igysimad semmi szikrát a gyujtás vajon milehet a problémája ? ( biztosítékok jók ) teljesen tanácstalan vagyok vajon milehet a baja
kérlek segítsetek valahogy erre magoldást találni
SZiasztok! 2002-es sr 50 di techem van, gondoltam, lecserélem a hajtóműolajat. Az egyik havernak karbis van, megmutatta, hol a betöltő és a leeresztő. Nagy lendülettel neki akartam állni, de se a betöltőt, se a leeresztőt nem találtam(nem vagyok vak). Ha van valakinek tippje megköszönném!
Ja, a múltkori kérdésemre a segítségek jól jöttek, hasznos volt, köszi!
Mindenkinek jó pengetést!(Marad a jó idő!)
Hello!
Ha már tart a jóidő, én is húzom a fülét amíg lehet. Bár 2hete sikeresen telibe kaptam hátulról egy platós furgont. A barom index minden nélkül kivágott elém, voltam tőle max 15 méterre, mefgállni nem tudtam, mondom kikerülöm. Hát az idióta egyből lekanyarodott balra pedig előztem jobb megoldás híján... Mindegy végül nem esett bajom, az első lámpám meg balos indexbúrám látta kárát. Cserélhetem az angel-eyest. Amúgy ma megyek haverhoz, bütykölünk picit, kontrasztot cserélünk, esetleg görgőket is. Novembertől leállítom a gépet, tavaszra meg kitalálunk vmi ütős szerelést.
Jah és (bár levettem aprók közül) ha érdekel vkit akkor lehet eladó még...
SR 50 1999.06. motorikusan gyári, fojtás nélkül, Gianelli GSP sportkipuff, vége 80. Irányár 190 EFt
Hát arról fogalmam sem volt hogy a karbis is tud szervizlámpát villogtatni.Akkor vidd szervizbe mert ez rejtély kocsiknál legalábbis a puntomnál szokott néha nem mindig segíteni ha egy napra leszedem az akksisarut próbáld ki hátha elfelejti de ez nem biztos csak ötletelek.
Köszönöm a segítségeteket, de ez nem a befecskendezős változat, hanem a karburátoros. Nem tudom hogyan ütném be a kódot, ha csak egy MODE gomb van. A MODE gombbal vagy az összes km-t, vagy a napi km-t, vagy az akksi töltési feszültségét tudom megnézni. Kódokat nem tudom hogyan és mikor kéne beütnöm, mert ha tovább nyomom a MODE gombot, akkor vagy az óraállításba kerülök, vagy a napi km-t törlöm, vagy mérföld mértékegységre váltok. Másra nem jöttem rá eddig, de ezeket a leírásban is írták.
köszi mindenkinek