akkor mindent nézess át mert 7000kmer után már sok mindent kell cserélni!és nem csak egy adott kmer után van cserélés. hanem van amit évente ,félévente kell elenörizni vagy cserálni.amugy 6éves és 7000 van benne?enyém 3éves és 22ezer van..de mivel használtan vetted lehet visszavolt tekerve vagy csak iszonyat keveset volt használva! amit mindenképp nézz meg az a görgök,hajtomüolaj,ékszijj,vizpumpa és olaj szij,fékbetét,kopo alkatrészeket..érdmes megnézni a hütövizet is kb ennyi amit otthon megtudsz csinálni 2-3 óra alatt többit szervizbe
Hamarosan viszem szerelőhöz a motort, sr 50 ditech, 6 éves 4 éve van nálam és még nem volt szervízben. Jelenleg 7000 km van benne. Mit érdemes cseréltetni, illetve megnézetni?
Előre is köszi!
Szevasztok van egy eladó sr em 97 es mot lett felújítva a motorja henger dugó gyűrű stb.!4 es görgő van benne malossi kontrasz rugó malossi kuplunk szép állapot ja és leo vince tt sportkipuf!90 es vég!150000 és irányár
Egyébként úgy szoktam télen, hogy 1-2 hetente beindítom, s finoman melegre járatom ( 4 éve van nálam), eddig semmi gond nem volt, nekem bevált. A másik lehetőség lehet, hogy kiveszed az akksit és tavasszal visszavágod. Szerintem az előző jobb! Ha van vélemény várom!
Én is be indítgattam a ditechet téli időszakban, de néha el is felejtettem több hétig. De semmi baja sem volt, egy pöccre indult. A garázsban 0°C küröli a hő még a nagy hidegekben is. Ilyen baja akkor volt a motornak, mikor a szakszervízben benzinszivattyút cseréltek benne.
Hello ! Ha vkinek van eladó gyári légszűrőfedele 2004-es DiTech-re az írjon.Csak a fedele kéne ( aprilia A-1030 E3 35E0 ), És csak olyan , ami nem karcos , vagy nem törött. Köszi
Így visszanézve kicsit értelmetlen az utolsó kérdés
Újra kimentem, mentem vele egy kört errefelé. Hááát kezd javulgatni a hangja:D Viszont ha rendesen bemelegedett, még akkor is kopogós a hangja alapjárat felé
Ez normális dolog?
Hali!
Kb 10 perce volt egy kis gond az SR-rel. Általában hétvégenként kimegyek, kitolom az SR-t a garázsból, beindítom, és úgy járatom egy kicsit. Kb. 2 hete nem járattam. A garázsban viszonylag hideg van, nincs túl sok hőszigetelése. Ma kitoltam a gépet, beindítottam, de most több gáz kellett neki. Nem akartam, hogy utánna lefulladjon, ezért még kb. 8-10 másodpercig kis gázt adtam neki. Ezután szépen lassan abbahagytam. Még 2 másodpercig pöfögött, utánna leállt alattam. Amikor újra be akartam indítani, az első 2 alkalommal nem ment. Harmadjára beindult, adtam rá egy kis gázt. Amikor visszaengedtem a gázt, elkezdett egy picit kopogni. Alapjáraton megszűnt.
Elképzelhető, hogy csak amiatt durcáskodik, hogy nem járattam az utóbbi időbe, vagy a hideggel lehet gondja? Minden tuningtól mentes, még a folytások is bennevannak.
Előre is köszi!
Gábor
Hát így olvasva elég bonyolult! Én lényegében a motorral annyit akarok csinálni h kiszedem a blokkot! Van a munkahelyemen egy gépszerelő faszi, sztem vele megcsináltatom. Dolgoztam vele a nyáron és sztem jó munkát végez! De a haverom is szerelt ilyen robogót, csak neki meg kevés ideje van. Kiszedem a motort és eldöntöm h mi is legyen majd! Csak idő kérdése! Sok időt elvesz a fősuli... Köszi a sok segítséget!
Sziasztok. 17 éves vagyok, Szombathelyi. Kaptam kb. fél éve egy Aprilia-RedRose-t 50ccm. Nagyon jól megy, semmi baj sincs vele, csak levan gyárilag fojtva 50-nél, pedig szerintem menne 100-al is. Nem tudjátok, hogy lehet kivenni belőle a fojtást ? Azt bárki megtudja csinálni vagy csak szakember a szervizben ? Azért kérdezem, mert sok véleményt hallottam már és most nem tudom. Légyszives Segítsetek !
Pont azért mondtam hogy a sisaktartót vedd le hogy ne kelljen leereszteni a benzint.Bár ha mindenképp muszály akkor az inyektorfejről leszedve a túlfolyó cső elég hosszú hogy egy kannába vezetve lemennyen az egész.Olajat meg végkép nem bántanaám de az olajpumpáról levéve simán le lehet ereszteni.Én a a sisaktartót üléssel együtt veszem le ragasztósazalaggal biztonságosan a vázhoz rögzítem az olaj+benzintankot a túlfolyócsőbe egy M6 os csavar és nem folyik el a benya a szívócsövet levéve nem kell utána légteleníteni az olajacsövet és az AC simán lepattan a rögztőgumival együtt a sisaktartóról.Majd leveszed az inyektorról az AC csövét ezután az elektromos csatik vannak az inyektorfej,levegő inyektor,a pillangó szelep,hőfokmérő.a test kábel,az önindító főkábele meg egy másik kábel is ott van csak a jobb oldalon,gyertyapipa meg a két vízcső vigyázz nekem szét szokott folyni nehogy piszkot csinálj tegyél alá valamit.Ezután már csak a nagy rögzítő csavar ami a blokkot tartja és a telócsavar van hátra és letólhatod az egész gépet a blokkról.Utána szét kell az egészet szedni atomra ha a főtengelyt akarod birizgálni.Tehát dekli,vario,kuplung,önindító az egyik oldalon a másikon a vizpumpa az viszonylag könnyű de alatta a lendkerék amihez kell a lehúzó majd jön a gyujtás és szabad a főtengely mindkét oldala.Hengerfej,henger,dugó mind leugrik.Ezután szét kell húzni a blokkot de én inkább elvinném szerelőhöz ha még nem csináltál ilyet mert kényes munka el lehet rontani és akkor szedheted szét az egészet.
Ez a szétszerelés csak 2 órai termés, ha van időm csinálom tovább! A benzint és az olajat hol és hogy tudom a legkönnyebben leereszteni? És hogyan tudom a kompresszor nyomását megmérni? Külön műszer kell hozzá? Előre is köszi a választ!
Hát azért én csak beledugnék egy nyomásmérőt a kompresszor csövébe és úgy indítóznék ez nem tart 10 percnél tovább és ha megvan az 5 bar körüli érték akkor nyugodtan kihúzhatom.
Az ülést nem vettem volna külön le de a sisaktartót a tanktól és az olajtanktól igen széles ragasztószalaggal simán a helyén lehet tartani a tankokat ideiglenesen és sokkal több hely lessz a szereléshez.
Ha nincs meg még az alkatrész nézz szét az italmondónál kottekt áraik vannak. www.italmondo.hu
Előre is köszi!
várom válaszod
üdv
Sr 50 street-et szeretnék venni!(Újat!)
Írhatnátok néhány szót hogy megéri e a pénzét!
Újra kimentem, mentem vele egy kört errefelé. Hááát kezd javulgatni a hangja:D Viszont ha rendesen bemelegedett, még akkor is kopogós a hangja alapjárat felé
Ez normális dolog?
Kb 10 perce volt egy kis gond az SR-rel. Általában hétvégenként kimegyek, kitolom az SR-t a garázsból, beindítom, és úgy járatom egy kicsit. Kb. 2 hete nem járattam. A garázsban viszonylag hideg van, nincs túl sok hőszigetelése. Ma kitoltam a gépet, beindítottam, de most több gáz kellett neki. Nem akartam, hogy utánna lefulladjon, ezért még kb. 8-10 másodpercig kis gázt adtam neki. Ezután szépen lassan abbahagytam. Még 2 másodpercig pöfögött, utánna leállt alattam. Amikor újra be akartam indítani, az első 2 alkalommal nem ment. Harmadjára beindult, adtam rá egy kis gázt. Amikor visszaengedtem a gázt, elkezdett egy picit kopogni. Alapjáraton megszűnt.
Elképzelhető, hogy csak amiatt durcáskodik, hogy nem járattam az utóbbi időbe, vagy a hideggel lehet gondja? Minden tuningtól mentes, még a folytások is bennevannak.
Előre is köszi!
Gábor
Üdv.
Az ülést nem vettem volna külön le de a sisaktartót a tanktól és az olajtanktól igen széles ragasztószalaggal simán a helyén lehet tartani a tankokat ideiglenesen és sokkal több hely lessz a szereléshez.
Ha nincs meg még az alkatrész nézz szét az italmondónál kottekt áraik vannak.
www.italmondo.hu