Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attabsr!
Nekem is 99es van, igaz nekem malossi hengeres, de a hűtés gyári, és nekem is ilyen, feléig szokott kb felmenni a mutató, nyáron városba nekem is felmegy addig, én úgy tom ez normális, xal ne aggódj:)
Nekem egy 99-es morini-s van, de az enyémen a félállás felé is felmegy a folyadék hőmérséklet, nyáron a városban a piros alját is eléri. Akkor lehet, hogy nálam valami bibi van, Eddig azt hittem, ez így normális.
Eddig az enyémmel együtt 4morini blokkos ditech volt nálam,ezek közül egynek sem volt semmilyen problémája motorikusan(csak hangolni kellett mindegyiken kicsit, görgők,rugók meg apróbb munkák,fékbetétcsere stb)
Viszont a vízhőfok ugyanúgy nem ment fel menet közben egyiken sem csak 1-2mm-re.Max álló helyzetben,de induláskor egyből visszaesett.
Nekem mióta 70es lett már inkább az a problémám,hogy nagyon melegszik
A nyáron araszolgattam a dugóban és majdnem belement a pirosba
Termosztát feladata szabályozni a hőfokot, az enyém középen állt, normál közlekedési viszonyok között. Még hideg időben is beállt középre, ha pedig tőgázon közlekedtem akkor kicsit fentebb ment. Szerintem nincs a tiédben termosztát vagy pedig rossz, di-tech-nél ez is 1 hiba forrás mert különösen érzékeny a levegő hőmérsékletre.
Nem.
Hali mindenkinek.

Segítségeteket kérném azt szeretném kérdezni h 2001es aprilia sr 50 be mien izzó van?!Nem vaok amocim közelébe és nem tudom megnézni.NEM H7 véletlenül?kösz az infót.
Szia!ha 70et megy,akkor fojtott az elektronikája,irány egy szerelő és töltess rá egy sportprogramot.
A vízhőfok miatt ne aggódj, a gyári 50es főleg így, hogy még a fordulatszáma is le van korlátozva nem nagyon melegszik.Én mikor megvettem ment óra szerint(120as óra van benne)végre 90-95öt de a hőfokmérő meg sem moccant csak nyáron,először azt hittem elromlott,de műxik
Szia!Nos ő lenne az
Mert, ahogy a képen is látszik ez sajna el van repedve, ezt akarom kicserélni
Köszi a gyors választ.Ilyen kéne ( '04 Sr 50 DiTech-hez ), de csak ha nem karcos vagy törött.
Sziasztok!SR 50 di-techem van, a hűtővíz visszajelző szinte nem is mozdul meg, bár a motor üzemmeleg, ha valakinek van valami tippje,kérem írjon!
Ja, még valami, hajtómű olajcsere érdekelne(di-tech 2002-es)
előre is köszönöm a segítséget!
Őszintén szólva, amióta nálam van a motor(4éve)még nem látta szerelő.Remélem nem késtem meg.
Igaz, hogy még csak 6300 km van benne( az óra szerint). 70-et tud maxi, lehet, hogy kicsit fürgébbé kéne tenni.
Tippeket kérnék. Gondolom kitűnt ezekből, hogy nem vagyok egy műszaki zseni. Üdv.
Köszi szépen! az most igazából mind1 h 1000-3000ft ha már veszek akk inkább a jobbat/drágábbat veszem:) köszi, sokat segítettetek! grat a mocitokhoz gyönyörűek!
Elvileg egy BR8ES vagy BR7ES vagy valaami hasonló gyertya kell hozzá nekem alu pigihez volt a 8-as télen 9 es nyáron a minarellishez nem tom pontosan melyik kell.De olcsóbb gyetya asszem 1000 körül van.
Jaah,hogy karbis,az máás.Gyertyát én champion RG6YCA-t használok a 70es hengerhez,de az enyém ditech,karabishoz lehet nem jó,vagy ha igen,van nála olcsóbb is(ebben mondjuk Zoli biztos tud segíteni)ez elég húzós szerintem 2400-2800ft...::(
Köszönöm a segítséget!
alapjáratom az jó, 1-2x áll le véletlen, gyertyát foggalmam sincs, de sztem az lesz a baj, rég volt cserélve, és a legtöbb gond hidegen van, szerintem gyertya lesz, és ez karbis, nem injektoros!van már egy megszokott szervízem ahol értik a fiúk a dolgokat, kipróbálom a gyertyacserét aztán ha az nem válik be, akk jön a szervíz:) annyit még tudnál segíteni h 70es tuning hengerhez milyen gyertya lenne a leg megfelelelőbb? előre is köszönöm!
Szerintem minél előbb telefonálj,mert mindig kazalszámra állnak ott a motorok és lehet 1-2 hét is mire tud fogadni.Egy sima diagnosztika nem sok,de ugye neked vannak mechanikai gondok is,azzal meg elmegy az idő.Nem tudom biztosan 2500-3000ft az óradíj.Tippek:önindítóban a kefékből leválló szemcsék berakodnak a belsejébe,csapágy is szereti nagyon:)Nekem
úgy telirakodott anno,hogy megszorult az egész.Takaritsd ki,csapágyat picit kend meg, lehet a nyikorgás nem szűnik meg,de ártani nem árt.Az összeszerelésnél viszont a forgórész visszarakása elég türelemjáték.Bendixet is érdemes kipucolni,lehet az is szorul a sok trutyitól.A kuplungodat is nézd meg,hátha már olyan kopott,hogy "vason csúszik".Viszont az hogy írtad,hogy nagyon kevés olaj jött ki a végáttételből,az sem valami megnyugtató...A másik csörgés amit visszaengedett gáznál hallasz szerintem azt kikopott variócsúszkák (is) okozhatják például.
már nagyon égető dolog az hogy lejussak nagykátára végre! már amióta megvan a motorom tervezem,de sosem jutok el odáig..nem voltam még életemben motorszervizbe..lehet gáz de valahogy mindig megoldottam!ezért kérdezlek zsolo hogy mennyi zsé kell oda?csak átnézetni akarom hogy minden jó-e benne! ami hiba van össz-vissz a motorommal az 3dolog!
1:hidegben vagy reggel ,1-2perc melegités után is csikorog elindulásnál!még mindig olyan mintha a szijj csúszna
2:az önindító megint elkezdett csikorogni,már 1szer megnéztem 2hétig jo is volt,de megint elkezdte
3:mikor nagy sebességgel megyek hosszú távot , megállás elött mikor kiold a kuplunk akkoris van valami kopogo kerregö hang 1-2másodpercig
ebből a legidegesitöbb az indulásnál a csikorgás!valami tipp ezekre?
Sziasztok! ujabb problémám akadt:
most kivételesen az én vasammal van 1 kis gond, 2005-ös karbis a gép, tegnap este még jó volt a km-óra, ma reggel viszont már nem méri sem a sebességet, sem a megtett km-t. Amikor a gyújtást ráadom akkor az elektronika "leellenörzi" (megmoccan). de semmit nem mér.
Valakinek erre ötlete?
köszönöm!
Alapjáratod jó?nem áll le néha?gyertyád milyen színű?Kipufogód nem köpködi az olajat?Gyertya,kompresszor,hőgomba,injektor...nekem múltkor prüszkölt durrogott,a computer hőgombahibát tárolt,de az előbb felsoroltak is genyózhatnak.Ez a ditech szépsége...ha nem akarsz nagyon belemerülni,jobban jársz ha elviszed szakemberhez.Nem tudom merre laksz,akit melegen ajánlok az Nagykátán az apromotor,makón is van állítólag egy szerelő aki keni a témát.Minden esetre kerüld az olyan szerelőt aki nem látott csak karbis robogót,mert kicserél benne egy vagon cuccot aranyáron,vagy jó lesz vagy nem alapon...
Van egy felesleges légszűrőfedelem,holnap +próbálok képet feldobni,majd eldöntöd megfelel-e neked.
Szevasztok!
Kérhetnék 1 kis segítséget? km spirált hol lehet beszerezni és mennyiért? meg van egy olyan gondom h mikor lassítok leesik a fordulat, akkor húzok nagybb gázt, durran 1et a kipuff, és csak köpköd nehezen indul meg. Az mitől lehet? kérlek segítsetek, fontos lenne! Köszönöm!
www.robogobonto.hu nézd meg 1-2ezerért kapsz,ha nincs kitöl vegyél..
Hello! Ha vkinek van eladó gyári légszűrőfedele az szóljon( csak a fedél kéne) És csak szép állapotú érdekel. Köszi
Igen,elötte kb 15percel álltam le a motorral,oldalsztenderen volt végig a felsö csavar is kivolt szedve igy jobban folyt ,kapott levegőt,de közel sem annyi jött ki mint amennyit vártam..kb az ötöde mint amennyi a tubusban volt!kiráztam jobbra balra fel le.nem jött több,125ml a tubus tartalma mindet beleküldtem!
Általában nem jön le az összes olaj,nem tudom hogy csináltad,de az egyik fontos szabály,hogy mindig melegen érdemes leengedni,akkor hígabb,feltöltönek a csavarját kivenni,hogy kapjon levegőt,valamint balra megdönteni a mocit.Ilyenkor nagyon jól jön az oldalsztender:) EGY JÓTANÁCS,AKI OLAJAT AKAR A KÖZELJÖVŐBEN CSERÉLNI:NE DŐLJETEK BE A MARKETINGNEK, ÁRULNAK SOK BOLTBAN TUBUSOS HAJTÓMŰOLAJAT AMI VAN HOGY CSAK 1DECI,VISZONT IRREÁLIS ÁRON.RÁADÁSUL PL.A MORINIS BLOKKBA 1.3KELL...AJÁNLOM FIGYELMETEKBE PL.AZ AGIP ROTRA HY OLAJAT,AMI 1L KISZERELÉS ÉS 1000FT KÖRÜL LEHET KAPNI.MÁS FAJTA IS JÓ,MOST VÁLTOTTAM EGY MÁSIK AGIP OLAJRA,AZ A LÉNYEG,HOGY LEGALÁBB API GL-4 LEGYEN A MINŐSÍTÉSE.