Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Nem tudjátok a ditechbe van automata szivató vagy vmi dúsító?Mert hidegen nem akar alpjáraton föfögni,mindig megáll.De melegen meg semmi baja.Meg a víz is olyan nehezen akar felmelegedni.Lehet hogy a termosztát nem jó?Szerintetek?
Ha benzint szikrát kap és beröffen egy két fordulatra majd megáll és nem indul többet majd kis idő múlva megint indul forog párat és leáll.Na sz membrán nekem is ezt csinálja.
Sziasztok!
A pipia lehúzását úgy értettem hogy csak egy kicsit lazítom meg, ugratom a szikrát. Benzint kap, mert amikor
kiszedjük a gyertyát, lehet látni rajta. Igazából öcsém a szerelő, én csak laikus segítő vagyok. Egyenlőre
kösz atippet, megnézzük hátha tudunk még életet lehelni bele.
Membránt is ellenőrizni kéne.
Ne viccelj bár, hogy akkor indul egy pillanatra mikor lehúzod a gyertyapipát. Akkor szikrát az égből kap?
A kompresszor és pillangószelepnél kellene keresni a problémát a továbbiakban. A kompresszornak tudnia kellene az 5-6bar nyomást. A pillangószelep hibáját pedig a kiolvasó mutatja.
Sziasztok!
Nekem van egy 2003-as évjáratú SR ditech Apriliám. Eddig nem volt vele semmi bajom, de most sajnos teljesen meghalt a gép. Nem indul be, de ha a gyertyapipát lehúzom a gyertyáról, akkor beugrik, amint visszadugom újra megáll. Először még alapjáraton kicsit felpörgött, de már egyáltalán nem indul. AC pumpát megpucoltuk, a benzint nyomja, gyertya új, trafót, gyújtókábelt, pipát cseréltünk, azzal sem működött, csatlakozásokat átnéztük. Kifogytunk az ötletekből, már csak a szakszervíz maradt. Nincs valakinek esetleg valami tippje, vagy hasonló tapasztalata? Köszi!
Sziasztok!
Most vettem 1sr 50 street-et!
Minden pöpec rajta,csak a lámpájával nem vagyok megelégedve!
Városon kívül katasztrófa!
Segíthetnétek mit lehetne vele csinálni vagy esetleg refit lehet-e
bele rakni?Előre is köszi!
Vegyél fel msn-re ha van neked. Az enyém az adatlapomon van.
engem érdekel
Hello!
Lesz egy eladó hangcuccom SR-be. Ha érdekel írj.
Nem csak a csapágy a lényeg a két blokkfélbe rakod a csapágyat majd azokba a főtengelyt és úgy kell összetólni a két blokkfelet hogy nem szabad szorulnia és középen kell lennie a főtengelynek.elég hogy mondjam sűrű dolog ha még nem csináltál ilyet.Tehát főtengely+csapágyak a mélyhűtőbe majd felmelegíted a nagyobbik blokkfelet az egyiket ebbe belerakod a fagyott csapágyat ha szerencséd van egyből belecsusszan ha nem ferdén megy bele a melegtől felenged és vége szedheted ki ujra majd fel kell melegíteni vagy már átvette a blokkfél melegét a csapágy.Ennek 120 foktól nem lehet nagyobb na ezután megy bele a főtengely megfelelő oldala ügyelve hogy a hajtókar is megelelő helyen legyen ha ez is felcsúszott rendesen akkor bonyolódik a dolog mert több mindent kell egyszerre csinálni.A kissebbik blokkfélben lévő csapágyat is felmelegíted eközben ugyanabban az időben bekened a nagyobbik blokkfél csatlakozó felületeit körben tömítő pasztával ügyelve hogy ne legyen túl meleg már mert akkor idő előtt megköt a paszta.Ha ügyes és gyors vagy rá tudod csúsztatni a kissebbik blokfelet koppanásig a nagyobbikra itt is ügyelve hogy a hajtókar megfelelő helyen van és nem szabad feszülnie a főtengelynek és pontosan össze kell csúsznia nem szabad egy kis résnek sem lennie a két fél közt majd jöhetnek a csavarok átellenesen meghúzod őket érdemes kis menetrögzítőt használni és kész.Ezután ha lehült és szépen forog nem feszül sehol és középen van a tengely mehetnek bele a szimeringek amiket érdemes megnézni milyen mélyen vannak még szétszedés előtt.Ha esetleg nincs középen és össze van csavarva érzéssel tengelyirányban megütögetve gumikalapáccsal (NEM fémmel mert elcseszed a menetet) középre igazíthatod.Na erre szusszanhatsz majd megy fel a dugó,henger hengerfej szépen beolajozva meg a gyujtás lendkerék vizpumpa önindító meghajtó kerék vario STB... a másik oldalra.
Köszi a tanácsokat! A csapágyakat akkor lehet h elviszem a sarki autószerelőhöz. De miért olyan nehéz belerakni? Az addig oké h az illesztése eléggé szoros, de a hőmérséklettel lehet játszani? Ahogy számoltam, kb 50 ezerből kijön...
Nos sok a kérdés de próbálok válaszolni.Főtengelyt egy 20e forint körüli Dr tengely elég hozzá én ezt használom 70-essel már vagy 8e km óta és semmi gondom nincs vele:

http://www.italmondo.hu/index....

Dugattyút
én inkább márkásabbat ajánlanék Prox,vertex stb és inkább attól az emberkétől vedd ahol furatod nem azért mert máshol szarabb lenne vagy ilyesmi hanem akkor nem tudja ráfogni hogy rossz dugót hoztál és ezért romlott el valami tehát biztosabb a gari a fúrásra általában nagyobb motorosboltok tudnak furatni és a dugót is beszerzik.
Csapágyakat is érdemes az italmondonál beszerezni de ha még berakást nem csináltál érdemesebb szerelőhöz vinni mert könnyű elcseszni.Ha van tapasztalat akkor nem szóltam.
Alapokra ügyelni csak tiszta helyen összerakni dugót csapágyakat beolajozni hengernél fúrás után picit minden csatorna alsó-felső peremét legömbölyíteni dugónál jelölik melyik fele kerüljön alúlra vagyis hogy a kipuff nyílással ellentételes oldalra kerüljön a gyűrű nyílása cromos gyűrű megy felűlre ilyesmik.Egy hengerfej tömítés garnitúra is fog kelleni hozzá abban meg blokktömítő paszta.És mint mondottam érdemes a kompresszort is átnézni.
Ma végre sikerült leszedni a lendkereket. Apámmal csináltunk olyan körmös csapágylehúzót, h az még a csillagot is leszedi az égről. A főtengely eléggé meg van égve a nagyobb csapágynál, ezért volt olyan sivalkodó hangja. Iszonyat nagy lógása van. Kedden hazajövök a suliból, letakarítom a blokkot. Meg a héten megrendelem a cuccokat. Ehhez viszont lesz egy két kérdésem a tapasztaltakhoz. Találtam többféle dugót, főtengelyt stb... csak eldönteni nem tudom h melyik jobb és miért?!
Már 200-ért is odaadom, nem kell valakinek?
Heló.Azért nem köthet bele senki mert ne az ő mocija.Az indexes tükör bekötése egyszerű a bal tükröt A BAL ELSő indexhez kötöd, a jobb oldalt pedig a jobb első indexre kötöd ennyyyi Jah és azért tudom mert multhétem kaptam meg a JOGSIT MOCIRA
Milyen tükröd van h olyan ronda? Az új sr-é? Az nekem sem tetszik, de igenis sokat jelent h tükörből is tudsz tájékozódni. Nem kell a kobakodat ide-oda fordítgatni.
Hát nem tudom, mióta levettem egyszer már megigazoltattak és nem szóltak rá semmit hogy nincs tükröm , lehet hogy csak nem vették észre, de én biztos nem teszem vissza mert nagyon rondák, esetleg ha rám szólnak veszek szebbet
Hirtelen nem találtam olyan jogszabályt ami engedné, de miért vagy ennyire biztos benne? Neked van tükröd, de többieknek nem javaslod, illetve nem köthetnek bele? Miért nem köthetnek bele? Épp most mondod, hogy tiédet is felszerelted egy indexessel.
Hogy néz az a tükör amiben benne van a tükör? Hogy van megoldva a vezetékelés?
Heló.Nem köthet senki bele hogy nincs tükör.Én nem rég vettem olyan tükröket amibe bele van szerelve az index,kurva jól néz ki.Bontóban 5000-ért vettem ajánlom minden SR-esnek az indexes tükröt
Ajánlom figyelmedbe az RS50 topicot.
ja azt elfelejtettem hogy Chesterfield replika. ez jó?
Sziasztok lene gey kérdésem. aprilia rs 50 1999es évjárat állítólag gyári. a kipufogó szét lett vágva flexel mert tele volt . 80km/h a vége. sztem ez kicsit karcsú vagy nem ? am 190e-t kérnek érte. mind mondotok rá? és hol lehet alkatrészeket találni? előre is köszönöm azoknak akik biztos töbet tudnak róla mint én.
Heló.Én vettem csapágylehúzót és azzal 1-2-re lejön
Hogy szedjem le a lendkereket? Vki segítsen! 4es laposvasból csináltam lehúzót, de meghajlik