Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A felújítás elég lutri mert azt hogy a fenékszelep milyen állapotban van szemre ha nincs gyakorlatod nem fogod tudni megállapítani.De a felújító szett olcsó úgyhogy szerintem mindenképpen megéri beszerezni.Annyi a gond vele hogy csak a synerject kompresszorhoz való én belefutottam egy valszeg gyári verzióba anak kissebb a csapja szegénynek mint a synerjecté.Tehát ellenőrizd mi van a kompresszoron írva ha synerject felirat rajta van akkor mindenképp meg lehet venni a felújítót.De mielőtt megrendeled mindenképp mérj rá hány bart nyom nehogy feleslegesen küzdj.

https://bolt.egumotors.hu/inde...
Köszönöm a gyors választ! Most,hogy így említed már régebben csinálta egyszer kétszer ezt a csuklást max gázon (érdekes érzés menet közben)akkor el kezdek gyanakodni a kompresszorra! A felújítása gyűrűzésből áll?Vagy valami összetettebb a javítása?Vagy vegyek a vaterán.De az is csak egy használt alkatrész ki tudja mennyi kilóméterrel! Légyszíves írj még nekem valami infót ezzel kapcsolatban!Előre is köszönöm,várom megtisztelő válaszod: Üdv.Zsolti
Hívj fel és megbeszéljük.
Sziasztok!

az uj kasznis SR-hez keresnék(2005-) jobb oldali taposó gumit, ha esetleg valakinek van ilyen az nem bánnám ha jelezné köszi
Szia így távolból ötletelni tudok csak legtöbb nyűgöm a kompresszorral volt de az úgy kezdődött hogy néha csuklott max gáznál aztán csinálta a leállós műsort.
Pár dolgot le lehet ellenőrizni házilag de ha nem nyilvánvaló a hiba akkor szervíz és még az sem garancia arra hogy meglessz.Első a gyertya ,akksi összefüggés ha akksi gyenge mem tekeri megfelelően és beköpi a gyertyát és kész tehát indítózás közben leesik a feszkó akkor csere de addigra valszeg lenullázza a gyertyát is.Ha ezek jók akkor kompresszor le a csövet az inyektorról bele egy nyomásmérő és ha 5 alatt van a nyomás indítózás közben akkor az kuka de ne szomorodj fel lehet ujítan iem nagy összeg.Ha ez is jó akkor jön az inyektorfej bele kell nyomni kompresszorral az AC csatlakozónál ha 2,4 bar alatt vagy felett kezd a levegő a túlfolyó csatlakozóján jönni akkor az kuka.A többit házilag nem tudod megnézni az már szervízre tartozik bár még kompressziót mérhetsz és többet nemigen tehetsz gondolom nincs otthon kiolvasó meg egy komplett jó befecskendező rendszer amit berakva próbálhatod melyik a jó.
Na egy szó mint száz ez már nem otthoni szervízes gép érdemes keresni egy rendes szerelőt.
Hát igen ,1-etértek. itt 1 faja kis sárfogó elöre.
Helló Zoli!Hozzád fordulok a nyügömmel,ha nem baj,te már öreg di-techesnek-nek számítasz!Lassan egy éve vettem egy2001-es sr50 di-tech-et nagyon jól megy!Semmi gondom nem volt vele, egészen múlt hét keddig amikor is elkezdte csinálni,hogy elsőre nem indult be! Ez tartott 3 napig !Utána csak hosszas indítózás után,többszöri próbálkozásra indul!Lövésem sincs mi lett vele! Igaz az üzemanyag szivattyú hangja szerintem változott,de lehet hogy csak képzelődöm!Honnan induljak el?Van ötleted?Ha tudsz légyszi támogass meg egy két elképzeléssel!Előre is köszi!zsolti
ok de az szerintem nem lessz olcso mulatság kösz a választ
helló engem érdekelne de 130000-et nem akarok rákölteni mennyi lenne az ajja.
hali. érdeklődnék valaki nem e tudna eladó sr ditech-et bontani engem érdekelne ha lehet 2002 et mert az enyém is ijen évjáratú ha valakinek van árat képet is tegyen fel elöreis köszönöm.
Meg tudok egy jelenleg nem működő ditech-et 2003-as (nem indul be, valószínű az injector fej koszos és nem ad át benzint, ultra hangal tisztítható), mindene működik. Egyben vagy alkatrészenként bontva eladó

Iár:130000

Érd 06-20-391-9664
Sziasztok!

Eladó gyári állapotú aprilia sr 50 ditech robogó.Szép esztétikai és kítűnő műszaki állapotban!
ár:200000
Az ár irányár!
Még jó h csak 2002ig gyártották ezzel a színnel
2004-es és 2lit eszik
Inkább csak átalakítani szeretném,mert a motor nagyon jó állapotban van. Minden működik rajta, csak az injektorhoz nem ért senki!Ezért már egy párszor cserben hagyott.
A főtengely 20 körül a csapágy+ szimering max egy 10-es nagyon normális csapággyal, teszel hozzá 15 a fúrás, 20 körül a munkadíj. 60-70 között megúszod.
Sziasztok.Tudnék jó árban egy nem működő sr50est 1998as.Kérdésem,hogy kb mennyi lehet hozzá az alkatrész?
Kell furni+dugo, hajtókar,talán főtengőnek is annyi,plusz csapágyak szimeringek
hát srácok...ezennel lezárult nálam egy korszak...tovább kell lépni !jövő héten már 400 as vfr em lesz...de ha megtehetem tuti veszek még 1 szer sr-t mert ezek a legfaszább robeszok...nah jó mocizást mindenkinek...széles utat,olcsó benzint!hali
érdeklödnék hogy ha megvan még mennyiért addnád el. meg hogy mi a baja.köszi
Gyári kipuffal,50es tuningmentes motorral,ki lehet hozni a 2lityit hosszútávon,amúgy az a 80 az valójában olyan 70 körül van,de városban mint minden ez is többet eszik.
Csak érdekességképpen eszembe jutott,hogy pl. a SIMSONnak a gyári adata alapján 2.8L a fogyasztása és az is tudja a 70-80as utazót,ehhez képest ez ugye injektoros,szóval ha azt vesszük sok a 2l is
azaz 400 as vfr...
hát szívesen elmennék veletd motorozni...meg az egész sr fórumos team-mel...de holnap elviszik az én vasacskámat ....de lesz helyette 40 as vfr ....majd ha megtehetem tuti veszek még sr-t a nagymoci mellé mert nagyon szeretem ezeket a kis paripákat...amúgy csak azért írtam h hihetetlen a fogyasztás mert nekem a karbis eszik 70 es utazóval 100km en sík úton,nem városban 3,5 öt.....városba lazán behörpint 4 et és full gyári...de szedi is a lábát....nah jó mocizást mindenkinek...meg alacsony fogyasztást !
De Ő 2litert írt.
Nekem a ditech 2,5 felett evett városban. A 70-szettel ez felment 2,7-re és nyomatékosabb lett. A 2,7-es fogyasztás mellett 100-as óra szerinti végett tudott ami valósan 90 körül van. Országúton elképzelhetőnek tartom a 2,5 alatti fogyasztást. Nekem 3 évig volt ditechem.
Szeva!
Nem azért írtam hogy zrikáljalak de tényleg hihetelen hogy 80-as tempó mellett 2 literes a robogód fogyasztása.
az enyém hosszú távon (100km) 3.5 korül vagy többet is fogyasztott igaz a súlya 131 kg plusz plexi DE nem megy 80-at csak 70-75 körül és utazóban 60-65 körül mentünk.Ezek az én tapasztalataim és ha körülnézel a fórumokon láthatod hogy mindenki arról ír hogy a motoroknak nagyobb lesz a fogyasztása nagyobb sebesség mellett akármilyen márkáról is legyen szó és hát az 50-esek nem 80 km-re lettek alapból tervezve.De ha neked annyi a fogyasztás amit írsz hát sok sikert a továbbiakhoz,részemről a vita lezárva.Széles utat.Ja még annyit csak hogy decire pontosan még sosem mértem a fogyasztást, az általam megadottak csak sacc/kb adatok.