Mi sem egyszerűbb veszel hozzá bontóban egy karbis gyujtást,kábelköteget,hengerfejet,szívócsövet,karb
it,szivatóbowdent,és csináltatsz egy dugót a kompresszor helyére elviszed a cuccot egy átlagos szerelőhöz és simán kiheréli a gépet jó pénzért és máris van egy géped ami ér 160e ret de neked bennevan legalább 220-250e be az alaktrészekkel és munkadíjjal együtt.
Mért nem csináltatod meg működőképesre és adod el úgy a gépet.
Ha működésképtelenül akarod eladni max egy 100-ast kapsz érte vagy annyit sem.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem tud-e valaki szerelőt aki átalakít 2002-es Ditechet karburátorosra? Lehetőleg Bács- Kiskun Megyében. Vagy szerintetek mennyiért lehetne eladni alkatrésznek?
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani mitől gyengült le a motorom : régebben már 20-nál megindult erősen és kb 75 volt a vége de most kb 50-nél kezd megindulni és majdnem90 a vége. Valami elkopott benne?
jó a neved!
hozzá lett nyúlva (görgő, rugó, szíj?) vagy egyszer csak ezt csinálta?
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani mitől gyengült le a motorom : régebben már 20-nál megindult erősen és kb 75 volt a vége de most kb 50-nél kezd megindulni és majdnem90 a vége. Valami elkopott benne?
Gyári cucal eszik 3-4 l úgy hogy 85 -90 KM/h megy szerintem az a 10 km/h nem éri meg ekkora túl fogyasztást, nekem zx van fen 75 f és igy kajol 5l körül
Ezért van benne a 70-es fúvóka. Az 50-es és 60-asokkal csutkagázon fulladozott és rángatott. Beleraktuk a 70-est és vígan viszi, semmi megtorpanás, megy, ahogy kell. Amúgy meg hivatalos aprilia szervízben csinálták, ha elbasszák viszem garanciára
Csak1 tipp
Azért csak óvatosan azzal a kaja elvétellel, mert a ZX-nek nagyobb az öblítése mint a gyári kipunak, és ezért kéri a több kaját, viszont ha elveszed tőle, akkor nagy fordulaton elszagényedik a keverék és képes maragadni
sziasztok segítségeteket kérném Di-Tech hengerfejből a injektor fejet hogy tudom kiwenni?holnap winném a hengerfejet föszörűltetni mert nem a legjobb belefújt a hűtő folyadékba! és elforralta az összes hűtő folyadékot Henger fejes lett addig nem köszörülik fel még nem weiszem ki a porlasztó részét! a termoztátot sikerűlt kiwenni! Segítségeteket előre is + köszönöm sziasztok
Ajjaj a gömböc SR-nek sosem volt 35w os izzói 2 db 15w-os sima izzó van benne 35w os csak az újabb 2005-ösökben van ha beleraksz 55wost kezdhetsz keresni másik komplett lámpát mert az alján fog folyni a lámpa anyaga egész egyszerűen nem birja a projektorok anyaga a nagyobb hőt.Szerezz bele egy angel eyes lámpát aval jobban fogsz látni.
hát elképzelhető hogy szétégen,esetleg úgy tudsndád kiküszöbölni hogy vastagabb káberlezés és + relét berkasz.de sz.tme csak cserél ki ugyanilyne izzóra cska újra.vagy pucolt meg az égőt meg a búrát
hi!
'99-es minás SR-em van, amibe ha jól tudom 12V; 35W/35W, P43t izzó kell. ugye? (nincs időm megnézni)
mivel nem nagyon látok vele sötétbe, viszont van itthon 2 db Osram, 12v, 60W/55W, P43t izzóm, gondoltam beleteszem... rosszul gondoltam? szétégne a foglalat? vagy simán bírná? légyszi válaszoljon aki tudja biztosan! köszi!
Na tegnap elvittem szerelőhöz a kicsikét! A karburátorhoz a levegőszűrő felől jövő levegőt elméletileg 5 kis pici lyukon keresztül kéne kapnia. Na már most ezt kiszedték, így kb 3szor annyi levegőt nyelt mint elég lett volna. Az 53-as fúvókát ami benne volt meg felfúrta az előző tulaj kb ~90esre. És még csodálkozom, hogy sokat eszik Most visszatettük a kis gyűrűt a karbihoz, és beleraktuk a 70es fúvókát mert egy sima 60assal megtorpant meg fulladozott. Igen, a Leo vince dob kéri a 70est. Most az van, hogy olyan 3,7 litert eszik ha nyúzom, a gyorsulása sokkal jobb lett 60-ig, de 70től szinte meghal a kicsike. Elforgatja magát 80ig, csak lassabban mint eddig. De nem nagyon tud érdekelni, úgyis 60-70 között járok vele.
HÍ eladó 2006os aprilia sr 50 "De Angelis" karbis robi nagyobb motor váltás miatt sűrgősen kifogástalan állapotban 8000kmrel Tuningmentesen! Gari,szervízkönyv... ára:340 e ft irjatok...
azt néztem,hogy a karbi alját lekaptam és a főfúvóka az 85-ös a kicsi az meg 45-ös.na most a vége kb olyan 75-85 között van,10-et csal az óra és lejőn lefele a vége 90km/h a műszercsopin.vízes 98-as évjááratú az enyém
Ja igen még a levegö benzin keverési arányt is meg kéne nézni mert lehet hogy kevés levegöt kap a karbi és lekéne csekkolnod azt a főfúvókát hogy tutira mekkora
it,szivatóbowdent,és csináltatsz egy dugót a kompresszor helyére elviszed a cuccot egy átlagos szerelőhöz és simán kiheréli a gépet jó pénzért és máris van egy géped ami ér 160e ret de neked bennevan legalább 220-250e be az alaktrészekkel és munkadíjjal együtt.
Mért nem csináltatod meg működőképesre és adod el úgy a gépet.
Ha működésképtelenül akarod eladni max egy 100-ast kapsz érte vagy annyit sem.