Lehet hogy nem 2004-es, de én annak vettem és ismerem az előző tulajdonosát. Honnan tudnám megállapítani biztosan hogy mikori? Vázszám alapján megtudaj valaki mondani, vagy csak aprilia boltosok?
Úgyhogy garázsban tárolod a motort és csak vaxozni veszed elő.
Ezt hívják elhasználódásnak. A surlódás és kopás következménye. Ezt nem lehet megelőzni ha használod a motort, csak finom olajjal és normális használattal késleltetni lehet, vagyis több km-tert megy el.
Teljesen át van égve a gyűrűk alatt. Szerintem érdemes lenne megfúrni inkább. Cserélj csapágyat is ha kottyan ne kelljen széthúzni újra. Kegyetlen szét van égve a dugó.
Már nem akarom leszólni a gépet, mert szép is csak azt irtad h 2004es a gép, de ahogy a képen látom morini blokkot és morinivel SR-t csak 2003.07-ig gyártottak
Hi! Ma sikerült eljutni odáig h kiszabadítottam a blokkot a helyéről. Viszont a lendkereket nem úgy tudom lehúzni ahogy én azt elgondoltam. Tárcsalehúzóval lehet sztem csak leszedni. Viszont nincs olyan pici, de holnap bemegyek a munkahelyemre és csinálok egy kezdetlegeset. Szerintetek érdemes dugyattyút cserélnem? vagy ezt képről nem lehet megállapítani? Meg esetleg mire kell nagyon odafigyelni egy ilyen szintű szerelgetésnél? Előre is kösz a segítséget!
Azért írtam a sllagosat mert neke gyárilag így van megcsinálva.Jah és azért kell megáli a léghűtésessel mert túlmelegszik és nem megy rendesen nekem 2 szer kellett megálnom mikor Balcsira mentem
Huh ha 2 pofás akkor már cserélve volt egy polini 2g re a gyári 3 pofás gondoltam ha valaki 70-es hengerhez nem cserél karbit me jó az alapon akkor mért pont a kuplungot cseréli tuningosra.De a jó hír az hogy van a 2g re is rugó csak a megfelelőt kell választani.Igaz az is szett 3x2 van benne és íme: https://bolt.egumotors.hu/inde...
Ár ugyanaz de azért rendelés előtt nem árt megnézni melyik is az.
Ja és ha gumicsövet húzol a vakcső helyére szerintem tegyél még be többet is mert egy idő után biztos ellövöd a fenébe és jó hangos lesz tőle meg a teljesítmény is visszaesik.Ha nem gány melót akarsz hegesztesz de esetleg gumióvszert is húzhatsz rá olcsó és egy csomagban több is van vicces lufit lehet fujni belőle a kipuff segítségével.
mire huzzon slagot? Te miket irkálsz b..eg itt össze+vissza. a vak cső fojtás, mert áramlási problémát okoz.
Miért kell megállni a léghűtésessel? Látom kened a témát nagyon , segíts már 1 kicsit had értsem meg
Egyszerű vagy megveszed szettben: https://bolt.egumotors.hu/inde...
Ami ésszerűbb mert apránként kéne menni nem 70-es helyett odabaszni egy 90-est had fulladjon bele a benzinbe.
Vagy egyenként szerzel be fúvókát: https://bolt.egumotors.hu/inde...
Vagy innen de akkor több lessz a fuvarköltség mint a fuvi vagy mész motorboltból motorboltba és keresel fuvit.
Izé szerintem vidd el szerelőhöz mert a karbihangoláshoz sokminden szükséges és 90% át megveszed de csak egy jó beállítás van ergo azokat utána kidobhatod.Én azt javaslom hogy ha mindenképp te akarod csinálni vegyél mondjuk 75,78,82,85 öst és minden csere után próbakör majd gyertyavizslatás őzbarna kell lennie.
Kuplungrugót meg vagy elzarándoklasz egy bontóba és bugászol valami hulladékot mert újban csak szettet kapsz 3x3 db ot különféle erősséggel. https://bolt.egumotors.hu/inde...
A vízpumpát felújítani nem nagy pénz és nemigen szokott tönkremenni. A vízhűtéses motor többet megy el mint egy léghűtéses és kevésbé érzékeny a külső hőmérsékletre. Az állandó rendes hűtés miatt a henger jóval optimálisabb körülmények közt tud futni.
A problémásabb, mert ha a hengerhez hozzányúlsz akkor a vízzel is foglalkozni. Ennyi.
Szia igen a vakcsövet le kell vágni és vegyél hozzá kb10 cm slagot az autósboltban (hőálót) éshúzd rá ha naon füstöl rakj rá egy szűkítőt és akkor nem fog annyira füstölni
Ezt hívják elhasználódásnak. A surlódás és kopás következménye. Ezt nem lehet megelőzni ha használod a motort, csak finom olajjal és normális használattal késleltetni lehet, vagyis több km-tert megy el.
Ha komolyan érdekel akkor vegyél fel msn-re. mooki250@hotmail.com.
2004-es évjárat. 225000irányár.
https://bolt.egumotors.hu/inde...
Ár ugyanaz de azért rendelés előtt nem árt megnézni melyik is az.
Ja és ha gumicsövet húzol a vakcső helyére szerintem tegyél még be többet is mert egy idő után biztos ellövöd a fenébe és jó hangos lesz tőle meg a teljesítmény is visszaesik.Ha nem gány melót akarsz hegesztesz de esetleg gumióvszert is húzhatsz rá olcsó és egy csomagban több is van vicces lufit lehet fujni belőle a kipuff segítségével.
Miért kell megállni a léghűtésessel? Látom kened a témát nagyon , segíts már 1 kicsit had értsem meg
a motor a haveromé és nem emékszem már rá
https://bolt.egumotors.hu/inde...
Ami ésszerűbb mert apránként kéne menni nem 70-es helyett odabaszni egy 90-est had fulladjon bele a benzinbe.
Vagy egyenként szerzel be fúvókát:
https://bolt.egumotors.hu/inde...
Vagy innen de akkor több lessz a fuvarköltség mint a fuvi vagy mész motorboltból motorboltba és keresel fuvit.
Izé szerintem vidd el szerelőhöz mert a karbihangoláshoz sokminden szükséges és 90% át megveszed de csak egy jó beállítás van ergo azokat utána kidobhatod.Én azt javaslom hogy ha mindenképp te akarod csinálni vegyél mondjuk 75,78,82,85 öst és minden csere után próbakör majd gyertyavizslatás őzbarna kell lennie.
Kuplungrugót meg vagy elzarándoklasz egy bontóba és bugászol valami hulladékot mert újban csak szettet kapsz 3x3 db ot különféle erősséggel.
https://bolt.egumotors.hu/inde...
A problémásabb, mert ha a hengerhez hozzányúlsz akkor a vízzel is foglalkozni. Ennyi.