Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tomeewap megoldódtak a gondjaid ? Mert egy másik fórumon is írogat valaki hogy sorra mennek ki az égői . Kíváncsi lennék a dolog végére .
értem, de hogy értve gyenge-erős? mit változtat a motoron? teljesitményt gyorsulást vagy mit?
A fehér malossi a leggyengébb de lehet még ez is erősebb lessz mint a gyári.
valaki meg tudná mondani hogy egy gyári robogóhoz a 3 közül melyik erősségűt ajánljátok? http://shop.unas.hu/shop_artde...
Eladó 3db gyári állapotú aprilia sr 50 ditech típúsú robogó, a spiderman és fehér sbk replica kítűnő müszaki és szép esztétikai állapotú 225000ft/db irányáron, a fekete nem indul (de mindene működik), valószinű injector fej hiba (tisztítani kell) irányára 155000ft!

06-20-391-9664
köszönöm a választ 4x volt már a szerelőnél... végre választ kaptam.
gregus a motorban uj kuplung fedorol van, és igen lehet igazad van mert nagyon forog a kerék!
Sziasztok!
Megvolt a balhé a kereskedővel az évjárat miatt, kiharcoltam egy új Gianelli kipuffot a mocira+felszerelés és beállítás. Aránylag normálisan állt hozzá valószinű ő is utánnanézett jobban a motornak. Nem nagyon tiltakozott amikor rámutattam a kipuffra hogy azt tegye rá.
kisdeak nemtudom válaszoltak már a kérdésedre visszamentem és láttam a kérdésed hogy mi lehet a baja mikor megállsz,leáll a motor! haveromnak is ugyanez volt ,elszállt a kuplungod és folyamatos hajtásba van amint leáll a kerék mozgása lefullad a motor !kuplungba rugocsere, lehet a 3 bol elszált 1 vagy az összes amugy ditech 22ezer már vanbenne..hajtom 1000el..
Ám a asszem a vázszám 10.karaktere a gyártási év legalábbis a kereklámpásoknál.
Köszi szépen ettől tartottam,
akkor balhézok tovább
Ha a kaszni régi és a henger a blokk hosztengelyére merőlegesen áll tehát álló blokkos akkor 94 és az előtti ha a blokk hosztengelyével párhuzamos tehát horizontális akkor 94 utáni evvel megyünk 97-ig utána jön az új 2 kerek lámpás kaszni fekvő blokkal.Igaz hogy az easypartson 96-ig írják de én egy emberkétől hallottam aki evvel foglalkozik hogy csak 94-ig van álló hengeres.
Többnyire az idomok hátulján is rajta szokott lenni,hogy mikor gyártották le az idomot! Ebből lehet következtetni a motor évjáratára is!
Sziasztok! Valaki segíthetne hogyan lehet kideríteni a motorom évjáratát. (http://www.easyparts.nl/choose...) a link szerint 94-es? az eladó ( kereskedés )szerint 99-es, van valami évjárat azonosító a vázon vagy a blokkon? Előre is köszi mindenkinek
Hali!
Nekem van egy 2002-es Aprilia SR50 Ditech motorom. mikor full gázzal megyek indulok vagy ilyesmi világít a check lámpa. Ez miért lehet? A motoros bolt cseszik megmondani de kva drágán megcsinálnák. (azt mondják nem szívesen)
nem én arra írtam hogy ha vesztek motort akkor ne érzelmi alapon (persze az is kell) hanem ésszerűen. ezt a 400 ezret meg csak megjegyeztem nekem mennyibe van eddig nem fikázni akarom (nekem is az van) mert haveromnak is van egy 2003 as és 90 a vége semmi gondja vele. de ebbe az összegbe közrejáccik a sok "hozzáértő" szerelő is pl: az egyik úgy akart több benzint adni neki hogy egy tűvel megpróbálta kitágítani az injektort .
most ezt a 4 kilot teis a di-techre irtad?
THX
Miskolc mellett, Mályiban vannak, nyugodtan hívd fel a számot, és mondd, hogy mit akarsz. 06 70/610 37 05
Nekem utánvétellel jött, 7 000 volt a cucc, és 1490 a postaköltség.
Minden jót, Üdv: coolbiker
Elvileg Zoli csinál majd de megadhatod a számukat ha gondolod!
7 lepedőért tudsz onnan rendelni, ahol én vettem...
Szólj ha kell a számuk!
Nekem sincs első sárvédőm tavaly nyár óta!
De majd Zoli télen ugye? Remélem!
Üdv Srácok!

Gondoltam, megosztom veletek a következő sárvédős story-mat:

Bátyám április végén megborult a motorral, és össtetörött a sárvédő (meg egy kicsit a gyerek is ). Jólvan, hajtsunk sárvédőt a géphez valahonnan. Lejártam minden környékbeli boltot, kereskedést, azt mondták, nincs, szerezzek bontottat. Aprilia márkakereskedő válasza: adjak alvázszámot, aztán megkérdik olaszba, hogy mi a helyzet, mert ők nem tudnak itthon se bontottat, se gyárit, se utángyártottat. Egy hét múlva jön a telefon: van olaszba, 25 000 (!) jó magyar forint. Na de kérem, egy darab műanyagért? Irány vatera, kersődzés, máshol is neten. Volt Pesten a termékkínálatba ilyen 10 000-ért, megkérdeztem, hát sajnos nincs raktáron a termékből. "ANYÁD! "
Keresgélek neten, 2 hete, találtam Miskolc mellett egy bontót, ahol azt mondták, hogy van utángyártott, üvegszálas. Ok, rendelek, nem jön. Felhív a srác egy hét eltelte után, hogy kell még, mert elfelejtettem feladni. F@sza. Feladta, és megjött tegnap. Alakítani kellett, meg majd csiszolni kell a festésre, de ráér, az a lényeg, hogy van. Pár kép róla...

Az injektor vs. karbi témához: nekem DiTech-em van, havernak karbis, nyúzzuk őket, mégsincs velük semmi baj, csak a karbis többet eszik. Lehet hogy csak én fogtam ki egy jó DiTech példányt, de én egy rossz szót nem mondhatok rá idáig, pedig már 9500 km-nél tartunk. Nem eszi a gyertyát, meg semmi baj nincs vele. (kopp, kopp) De mondom, lehet hogy csak én vagyok szerencsés.. nemtom.. Szerintem jó a DiTech!

Tehát vigyázzatok a sárvédőtökre!

Minden jót
Morinis kábelezést piaggiossal nem lehet összehozni és még a váz sem stimmel.Megoldható de ne vágj bele mert nagyon bonyolult dolog átalakítani.Karbis morini blokkot alá lehet vágni de mindenképpen kábelköteget is cserélni kell hozzá.
helló. segitséget kérnék van egy 2002-es di-tec em és a hátsó lehajtás tönkre ment kellene kompletten mind a három tengely fogaskerekekkel. de az újj horribilis árban van bontottat meg nem találok,hátha valaki tudna ebben segiteni megköszöném.