Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés köszi
sajna ditech nem érdekel sok rosszat hallottam roluk mármint ha tönkremennek sajna drága mulatság a javitás
http://www.hasznaltauto.hu/2238041_aprilia_sr_2003

It
t a hirdetés.
üdv
szerintem nem sok érte de látni kellene a gépet. ditech vagy karbis? engem érdekelne a moci hova valósi vagy?
max 2 hét és megtom venni
üdv
Van.
hello! lécci mondjátok már meg hogy a levegős minarelli blokkban ahol a vizesnél a vízpumpa van ott van-e valami ventillátor vagy a rács alatt már a gyújtás van köszi
www.kepesmotor.hu, www.motor.hu, www.hasznaltauto.hu/#motor, www.expressz.hu ennyi elég lesz. Ne cifrázd tovább.
tudnátok ajánlani oldalakat ahol hirdessem,mert motor téren nem vagyok otthon.
Ja és a fúrás nemigen megoldás mert a kompresszorhiba ditechnél szokott olyan tüneteket adni hogy a gyanútlan karbihoz szokott szerelő autómatikusan furatja a gépet de semmi változást nem tapasztal mert más a hibaok.
Nem sok ezért a szekérért. Ennyi az ára. Ettől olcsóbban én sem adnám oda. Egy vevőt kell várni. Én mikor hirdettem a keewayt 2 hónapig semmi, aztán jött egy telefon, pestről lejött érte 200 km, és elvitte. Ennyi. A ditechem is nagyon sokáig fenn volt, igaz nem is olcsón, de ahogy rendbe volt rakva nem is akartam olcsón szarét húgyért odaadni. El fog kelni. Bár lassan lecseng a szezon, inkább a szülők iskolatáskát vesznek a gyereknek meg a ballagási lóvé is régen oda már... De ennyiért el fog kelni ne türelmetlenkedj, csak hirdesd minél szélesebb körben.
szerintem se de én ahogy észrevettem mindenki az agyongányolt hulladékokat veszi inkább meg.
Hali!
Bár hamarabb láttam volna, én vettem egy 94-es sr 50-et 170-ért. átvertek rendesen. nem néztem utánna(sajnos). Most meg baj is van vele, ha tehetném megvenném de a kutyának nem kell az enyém csak ha bukok rajta vagy 30-40-et. szerintem nem adod sokért (a szegedi árakhoz mérten).
A 120 az borzasztó sok egy inyektorgondért két részből áll az inyektor mikor legutoljára kérdeztem az inyektorfej volt 30e a levegő inyektor 26e a kompresszor meg 24e.Ezek együtt alkotják az inyektort (na persze ott van a computer és a pillangó szelep de azok tényleg ritkán romlanak)kicserélni ezeket ha megvannak 1 óra és egy átlagos műszaki érzékű emberke ki tudja cserélni.De ezek hárman együtt soha a büdös életbe nem romlanak el együtt.Tehát szerintem minden nyűgjüket ki akarják fizettetni veled.Mond el mit csinál a gép és talán pár dolgot ki lehet szűrni belőle.
Szerintetek sokat kérek a motoromért?márhogy nem akarják elvinni?200 kilóért már odaadnám.
Sziasztok! Azért lenne szűkség az átalakításra, mert nem indul a motor és valószínűleg injektorgondjai akadtak.. Még nincs nálunk a motor, még élőben nem is láttam, a Scootershoposok 120-akat emlegetnek, hogy annyiból TALÁN meg lehetne csinálni. De a motor már volt gányolva, mert fúrták is már állítólag, meg van 1-2 nem eredeti cucc benne, szerintem akár az is okozhat galibát De majd kiderül, ha ideért...
Igen van computer. Az akksi előtt találod. (Idommal lefedve). A komputer kiolvasó csatija a kilóméter óra alatti idomot leszedve megtalálható.
a motoroknak üzemi hőfoka van amin a legtökéletesebb a müködése.pontosan most nem vágom de 80 körül van.
tehát gyakorlatilag a motorkat nemis lehetne üldözni mig nem éri el a bizonyos hőfokot.
érdekes az én motorom az melegen hidegen ugyanugy megy.
Egyébként ebben van valami fedélzeti komputer? Van memóriája is ami megőzizheti a hibát?
Honnan veszed állításod igazát? Kegyetlen hülyeségeket beszélsz, poénkodni meg nem vicces akinek baja van.
Valaki régebben tett fel, vesztett a gyorsulásból és nőtt a vég egy picit. Nem raknám fel.
Valószínűleg azért mert hidegen nem engedi a komputer pörögni.
Ez 2000-2001-es.
Most olvastam mit írtatok a Ditechről. Az enyém melegen sokkal jobban húz mint hidegen, de hiába a sportkipufogó (ZX) 80-85 a vége.
Hali!
Nekem van egy 2002-es Aprilia SR50 Ditech motorom. mikor full gázzal megyen indulok vagy ilyesmi világít a check lámpa. Ez miért lehet?
Üdv srácok!

Van valakinek 140-es hátsó gumi a gépen, mert kíváncsi lennék, ront-e a teljesítményen?
Ha van tapasztalatotok, légyszi osszátok meg velem!
Előre is köszi!

Széles utat!

Üdv: coolbiker
A henger biztos hogy fúrva lett, van benne azóta 500 km, nem is mentem vle 35-40-nél többet még ki sem húzattam igazából. A szivatónál mi lehet a gond? A bovdennek van holtjátéka ha ráhúzom érezhetően lezabál ha visszaengeden minden ok.