hello! lécci mondjátok már meg hogy a levegős minarelli blokkban ahol a vizesnél a vízpumpa van ott van-e valami ventillátor vagy a rács alatt már a gyújtás van köszi
Ja és a fúrás nemigen megoldás mert a kompresszorhiba ditechnél szokott olyan tüneteket adni hogy a gyanútlan karbihoz szokott szerelő autómatikusan furatja a gépet de semmi változást nem tapasztal mert más a hibaok.
Nem sok ezért a szekérért. Ennyi az ára. Ettől olcsóbban én sem adnám oda. Egy vevőt kell várni. Én mikor hirdettem a keewayt 2 hónapig semmi, aztán jött egy telefon, pestről lejött érte 200 km, és elvitte. Ennyi. A ditechem is nagyon sokáig fenn volt, igaz nem is olcsón, de ahogy rendbe volt rakva nem is akartam olcsón szarét húgyért odaadni. El fog kelni. Bár lassan lecseng a szezon, inkább a szülők iskolatáskát vesznek a gyereknek meg a ballagási lóvé is régen oda már... De ennyiért el fog kelni ne türelmetlenkedj, csak hirdesd minél szélesebb körben.
Hali!
Bár hamarabb láttam volna, én vettem egy 94-es sr 50-et 170-ért. átvertek rendesen. nem néztem utánna(sajnos). Most meg baj is van vele, ha tehetném megvenném de a kutyának nem kell az enyém csak ha bukok rajta vagy 30-40-et. szerintem nem adod sokért (a szegedi árakhoz mérten).
A 120 az borzasztó sok egy inyektorgondért két részből áll az inyektor mikor legutoljára kérdeztem az inyektorfej volt 30e a levegő inyektor 26e a kompresszor meg 24e.Ezek együtt alkotják az inyektort (na persze ott van a computer és a pillangó szelep de azok tényleg ritkán romlanak)kicserélni ezeket ha megvannak 1 óra és egy átlagos műszaki érzékű emberke ki tudja cserélni.De ezek hárman együtt soha a büdös életbe nem romlanak el együtt.Tehát szerintem minden nyűgjüket ki akarják fizettetni veled.Mond el mit csinál a gép és talán pár dolgot ki lehet szűrni belőle.
Sziasztok! Azért lenne szűkség az átalakításra, mert nem indul a motor és valószínűleg injektorgondjai akadtak.. Még nincs nálunk a motor, még élőben nem is láttam, a Scootershoposok 120-akat emlegetnek, hogy annyiból TALÁN meg lehetne csinálni. De a motor már volt gányolva, mert fúrták is már állítólag, meg van 1-2 nem eredeti cucc benne, szerintem akár az is okozhat galibát De majd kiderül, ha ideért...
a motoroknak üzemi hőfoka van amin a legtökéletesebb a müködése.pontosan most nem vágom de 80 körül van.
tehát gyakorlatilag a motorkat nemis lehetne üldözni mig nem éri el a bizonyos hőfokot.
érdekes az én motorom az melegen hidegen ugyanugy megy.
Van valakinek 140-es hátsó gumi a gépen, mert kíváncsi lennék, ront-e a teljesítményen?
Ha van tapasztalatotok, légyszi osszátok meg velem!
Előre is köszi!
A henger biztos hogy fúrva lett, van benne azóta 500 km, nem is mentem vle 35-40-nél többet még ki sem húzattam igazából. A szivatónál mi lehet a gond? A bovdennek van holtjátéka ha ráhúzom érezhetően lezabál ha visszaengeden minden ok.
sajna ditech nem érdekel sok rosszat hallottam roluk mármint ha tönkremennek sajna drága mulatság a javitás