Apropó, eladom, mert vettem egy nagyobbat, nem kell valakinek?
97-es, 70 ccm-s, 50-es papírokkal, most jött szervizből, blokk rendben, új szimering, szabadonfutó és kipufogó-fojtás van benne. Sajnos olyan önindítót nem sikerült szerezni, ami megpörgeti a 70-es hengert, és be is fér a régi helyére, így marad a berúgókar.
Azért nézd meg a gyertyát is. :)
Nekem ugyanígy kezdődött, majd egyre rosszabb lett, majdnem szétszedtük az egészet, végül hirtelen ötlettől vezérelve megnéztük a gyertyát is, a pipából kiesett a rögzítő gyűrű, így elment mindig a gyújtás. Új pipa, és csode lett.
Az alapjáratnak semmi kőze ,csak megkell nézni a karbin,hogy nincs-e benne valami az uszóház alatt,kifujni az összes fufókákat összerakni és kiprobálni,ha mégsem akkor lehet hogy a membrán,sorba kell megkeresni a hibákat.
Sziasztok!
Egy problémára keresek megoldást.
Egy teljesen gyári sr50(2003 utánni karbis) van az a bajom, hogy elindulok vele. megyek vagy 2 km-t (sztem ekkor melegszik be) aztán utánna nagy gázadásnál nem megy hanem csak fuldoklik. vissza kell engednek gázkart. és csak szépen lassan húzva tudok indulni.... de ezt eljátsz 50 nél is... odahuzok neki aztán csak höböböböbö. csak szépen miliméterről miliméterre tudom neki húzni a gázkart...
Ez mitől lehet? az alapjáratnak van köze hozzá? vagy ezt hogy lehetne kiküszöbölni?
Köszi: Skip
Sajnos az a bajom a mocival,hogy hideg inditás után(akár 3-4 perccel utánna is) huzok neki egy fél- 3/4es gázt furcsa csikorgó mechanikus zaj jön a hajtás felől.
Csak kb 1 mp-ig csinálja.( de akár egymás után többször is)
Én mindigis kiméltem hidegmotorral de nem akarok ugy hozzá állni,hogy le van szarva.
Nem tudjátok mi lehet ez?
Semmi negativ változás nincs rajta, de eléggé aggasztó hangja van.
Nem vettem észre ilyet. Mindig jól megy szerencsére :)
Sajnos nevet nem tudok mondani, annyira se haverkodtam össze velük :D de balatonbogláron vettem. mondjuk én mondtam nekik hogy cseréljék már ki a teljes burát, hátha.... mert ezek csak azt hajtogatták mindig hogy nem tudjuk mi a baja :D mert ha nem lett volna rájuk kiabálva, az életben nem lett volna jó motorom. szóval ezekről ennyit szerintem.
Mindkettő 0 km-es volt, és hivatalos kereskedőtől vannak.
Kérdezni akartam még, hogy nem vettetek használat közben idáig olyat észre, hogy hidegebb időben jobban megy a gép? Vagy ez csak érzéki csalódás?
Mindkettő 2008 májusi, de júliusban vettük. Segíts légyszi, hogy melyik szervízben csinálták, és hogy ki, mert akkor a szervízből felhívom őket, és összehozom a 2 okost (csak ha nem gond). Előre is köszi!
Nem semmi hogy neked is ilyen gondod van, főleg 2 motorral...
Szerintem vidd vissza és cseréltesd ki az első teljes lámpatestet (amiben ugye a 2 izzó van). Nekem is ez volt a gond. Cseréltek az elején vagy 6x feszültségszabályzót mlregettek mindenfélét, ami persze jó volt. A végén derült ki hogy az első lámpatest a rossz. Szerintem akkor tuti szériahiba :D nekem is a vásárlás után kezdte a kiégetést. Szerintem nálad is ez a gond. mikori gyártmány a Tied? Nekem asszem 2007-es téli ha jól olvastam, és most márciusban vettem bogláron hivatalos kereskedőnél.
Én Mályiban lakom!
Ha valakinek nem sürgős segítek. Havi 1 alkalommal vagy én vagy a barátnőm jár Pestre. Jövő héttől megyek vissza dolgozni ami azt jelenti, hogy Salgótarján, Eger, Heves, Kunmadaras, Tiszafüred,Tiszaújváros, Sátoraljaújhely, Ózd régiókba járok hetente. Ha valahol ott lehet hagyni és kifizetik azonnal, ezekre a helyekre el tudom vinni! Debreceni környék sem jelent nagy gondot, ott is jófej a kolléga. Jelige: Nem szertnék várni!
Van 2 db Sr Streetünk. Az egyikben van kb 2400 km és kb 6. izzónál járok. A másikban van kb. 2000 km és ott a 4. első izzó ment ki. Kicsit furcsa, hogy mindkettő szarakodik. Csocsesz írta, hogy Neked is volt ilyen gondod, de már megoldódott. Segítenél? Egyébként ma bementem a szervízbe, megmérték a töltést, ami jónak tűnik.
sziasztok, hála megoldódott minden gond :) kár hogy elment vele fél év. A teljes első lámpa"dobozt" cserélték ki egy vadi újra. Ennyi volt. Gondolom gyári hibás vagy ilyesmi lehetett, mert teljesen felforrósodott és így dobálta el az izzókat. Most jó. (kopp-kopp-kopp). Mindenét kicserélték már, nem értem miért ezt hagyták a végére. Jól beszóltam nekik a végén, azonnal megcsinálták :D Érdekes, fél óra alatt.
Állítólag nem szokott ilyen gond lenni az apriliákkal, ki a másik szerencsés aki így járt?
(utánvétnél 1500ft)
Vagy Szolnokon átveheted személyesen.
97-es, 70 ccm-s, 50-es papírokkal, most jött szervizből, blokk rendben, új szimering, szabadonfutó és kipufogó-fojtás van benne. Sajnos olyan önindítót nem sikerült szerezni, ami megpörgeti a 70-es hengert, és be is fér a régi helyére, így marad a berúgókar.
Nekem ugyanígy kezdődött, majd egyre rosszabb lett, majdnem szétszedtük az egészet, végül hirtelen ötlettől vezérelve megnéztük a gyertyát is, a pipából kiesett a rögzítő gyűrű, így elment mindig a gyújtás. Új pipa, és csode lett.
Egy problémára keresek megoldást.
Egy teljesen gyári sr50(2003 utánni karbis) van az a bajom, hogy elindulok vele. megyek vagy 2 km-t (sztem ekkor melegszik be) aztán utánna nagy gázadásnál nem megy hanem csak fuldoklik. vissza kell engednek gázkart. és csak szépen lassan húzva tudok indulni.... de ezt eljátsz 50 nél is... odahuzok neki aztán csak höböböböbö. csak szépen miliméterről miliméterre tudom neki húzni a gázkart...
Ez mitől lehet? az alapjáratnak van köze hozzá? vagy ezt hogy lehetne kiküszöbölni?
Köszi: Skip
Sajnos az a bajom a mocival,hogy hideg inditás után(akár 3-4 perccel utánna is) huzok neki egy fél- 3/4es gázt furcsa csikorgó mechanikus zaj jön a hajtás felől.
Csak kb 1 mp-ig csinálja.( de akár egymás után többször is)
Én mindigis kiméltem hidegmotorral de nem akarok ugy hozzá állni,hogy le van szarva.
Nem tudjátok mi lehet ez?
Semmi negativ változás nincs rajta, de eléggé aggasztó hangja van.
http://www.egumotors.hu/forum/
Sajnos nevet nem tudok mondani, annyira se haverkodtam össze velük :D de balatonbogláron vettem. mondjuk én mondtam nekik hogy cseréljék már ki a teljes burát, hátha.... mert ezek csak azt hajtogatták mindig hogy nem tudjuk mi a baja :D mert ha nem lett volna rájuk kiabálva, az életben nem lett volna jó motorom. szóval ezekről ennyit szerintem.
Kérdezni akartam még, hogy nem vettetek használat közben idáig olyat észre, hogy hidegebb időben jobban megy a gép? Vagy ez csak érzéki csalódás?
Nem semmi hogy neked is ilyen gondod van, főleg 2 motorral...
Szerintem vidd vissza és cseréltesd ki az első teljes lámpatestet (amiben ugye a 2 izzó van). Nekem is ez volt a gond. Cseréltek az elején vagy 6x feszültségszabályzót mlregettek mindenfélét, ami persze jó volt. A végén derült ki hogy az első lámpatest a rossz. Szerintem akkor tuti szériahiba :D nekem is a vásárlás után kezdte a kiégetést. Szerintem nálad is ez a gond. mikori gyártmány a Tied? Nekem asszem 2007-es téli ha jól olvastam, és most márciusban vettem bogláron hivatalos kereskedőnél.
Ha valakinek nem sürgős segítek. Havi 1 alkalommal vagy én vagy a barátnőm jár Pestre. Jövő héttől megyek vissza dolgozni ami azt jelenti, hogy Salgótarján, Eger, Heves, Kunmadaras, Tiszafüred,Tiszaújváros, Sátoraljaújhely, Ózd régiókba járok hetente. Ha valahol ott lehet hagyni és kifizetik azonnal, ezekre a helyekre el tudom vinni! Debreceni környék sem jelent nagy gondot, ott is jófej a kolléga. Jelige: Nem szertnék várni!
Van 2 db Sr Streetünk. Az egyikben van kb 2400 km és kb 6. izzónál járok. A másikban van kb. 2000 km és ott a 4. első izzó ment ki. Kicsit furcsa, hogy mindkettő szarakodik. Csocsesz írta, hogy Neked is volt ilyen gondod, de már megoldódott. Segítenél? Egyébként ma bementem a szervízbe, megmérték a töltést, ami jónak tűnik.
Örülök hogy megoldódott , kicsit sokára de lényeg hogy jó .
Állítólag nem szokott ilyen gond lenni az apriliákkal, ki a másik szerencsés aki így járt?