Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát részvétem bár én a suzuki védelmében mondanám úgy tudom (ha tévedek nyugodtan lehet lehülyézni) hogy igazából ez a fajta blokk a franco morini gyártmánya veszik a cégtől de valami miatt mikor az aprilia belekezdett az inyektor fejlesztésbe 2000 környékén ezt az alapblokkot választották.Hozzáteszem sajnos és valszeg nem műszaki hanem anyagi volt a választás oka magyarán ez van ezt kapjátok mondhatták a mérnököknek.
Namost mivel a suzuki már nagyon régen nem gyárt japánban 2t blokkot az európai piac meg igényli ezért a katanába minarellit már mégse rakhattak az yamaha a piaggio gyárt még blokkot de dettó má hogy nézne ki hogyx suzukiban piaggio.A piacon más meg nem gyárt ilyet csak a morini hát legyen úgysem törik össze magukat hogy elsők legyenek a 2t robogók versenyében.Tehát saját fejlesztésbe tuti nem tesznek pénzt max picit fejlesztgetnek más gyertya más kompresszorcső egyebek.
sziasztok,kérdésem hogy 1 oninditó kompletten mennyibe kerül?az a szabadon futó vagy mifene,1szer iszonyatosan csörög beinditásnál máskor meg pöcc röff!?! nemértem mi lehet,az mellet más baja motorikusan nincsen csak ez!de elhiszem hogy kivan a lelke mert ugye nincs berugó kar..
gyertyát nem vettem le viszont ezt a benzin csöves dolgot meglesem holnap majd... de már amugy kértem időpontot a szerelőnél:D szal keddig nem tudok vele mit csinálni viszem oda azt megmondja mi a gondja... nem akarok mégnagyobb bakit csinálni bele.
köszi
Hát igen én is padlót fogtam mikor felhívott Nagykátáról Csabi...
Úgy indult,hogy csapágycsere,aztán mikor széthúzta,mondta,hogy főtengely kuka,ma meg azt,hogy blokk kuka...
Szóval a suzuki mérnökei baxák meg magukat és xopjanak le 6talicska apró majmot kb ezt kívánom nekik.
Egy nagy rakás xar ez a blokk és az egész kontrukció még az oroszok rigája komolyabb szerkezet volt,pedig nem mai gyerek.
Ezek után elgondolkoztató,hogy ha kész lesz mit csinálok a mocival,de így fél millán túl nem szivesen adnám oda 250ért mondjuk,megpróbálom inkább szépen hajtani és nem zúzom neki
Hali, nekem is dettó ugyanez a bajom mint Skipgerinek. nemrég voltam 4000-res szervízen mondtam hogy tegyék feljebb az alapjáratot mert sokszor lámpánál megáll a motor. Azóta nálam is ez van: szépen húzom neki 60ig, erre böböbö.. és leszabályoz 30ra. Hiába húzom utána neki, semmi reakció. Le kell állnom aztán óvatosan nekihúzni, de így már csak max 50-ig megy fel. Kib**** dühös vagyok. Van amikor megy mint az állat még 90-el is, de egyre gyakoribb ez a lassulás. Csak tötyög mint egy babetta. Nem volt elég a lámpahiba, most meg ez
Huh jól ráfaragtál.Azt tudtam hogy a morini érzékeny a főtengelyre de hogy ennyire.
Hello!Nos mit szólsz az ajánlatomhoz?Most vettem egy komplett blokkot végáttétellel30e ft-ért ,mert az enyémben kifeküdt a főtengelycsapágy és kimarta a blokkot a vízpumpánál.Ezért most van 2komplett fogaskerékszett
ha neked megfelel postával együtt 10ért odaadom,szerintem annyit megér.Majd írj egy postacímet,ha kell.Ja és ha esetleg kell még valami itt vannak még cuccaim sr-hez.
http://www.vatera.hu/listings/...
leér a hengerbe a nafta (gyertya benzines)? nem lehet, hogy összeszerelésnél megcsavarodott a benzincsöved és megtört (dudod, mint a kerti slagnál, ha visszahajtod)? nálam volt már ilyen.... elég hosszú az a cső, könnyen meg tudja tréfálni az embert.
szédszedtem karbit. egy darab kosz nem volt benne... tiszta volt teljesen! fúvókák is tiszták voltak... visszaraktam karbit azóta el se indul.
teljesen tanácstalan vagyok:D úgy érzem jövőhéten megy a szervízbe! csak az megintt egy rakat lóvé.
anyit néztem, hogy állóhelyzetbe nem hagy benzint maga alatt. meg megállásnál nincs különösebb benzin szaga kívülről...
teljesen megőrit már:(
Úszószintet nézted?Lehet nem zár rendesen a tűszelep és telenyomja benzinnel nem vetted észre hogy folyik a benya esetleg?A benzincsap is maradhat nyitva.
neki fogom lökni a falnak ezt a kacatot!
nem nyúltam még hozzá mondom szépen lassan is de elmegyek még ma is dolgozni! a benzin szint mutató a piros jelzés fölött volt... mentem vele vagy 10 km-t és kigyulladt a benzin szint mutató lámpa! szóval eltűnt belőle vagy egy liter benzin minimum! itt a dolgok összefüggésbe lehetnek? azzal hogy le akar fulladni mikor huzom neki? holnap a karbit tuti szétszedem megnézem! valakinek valami más ötlete? sajnos a szerelésbe nem nagyon vagyok még otthol:(
Az egy tárcsa, ami az önindítóval együtt pörög, meghajtja a főtengelyt, de amikor mész, már nem pörgeti vissza az önindítót, vagy mi (mint egy racsni). Az körkörösen elkopik idővel, és akkor szétpattog ott a helyén. Én is csak azért tudom, mert most cserélték nekem, és megmutatták, mennyi volt még belőle. (nem árt időnként egy generálszerviz, intelligens szerelőnél. nekem is csak azért derült ki, mert az önindítón dolgoztattam a delikvenst, egyébként lehet, hogy rosszul jártam volna)
Egyébként nagy szemétség, hogy nem úgy működnek a szervizek, mint az autóknál, csak azt nézik meg, amit mondasz, olyat, hogy mindent átnézni, még nem láttam. Pedig aki robogózik, az nem motorbütykölő általában (én biztosan nem, magyarul azt sem tudnám, hol nyílik a cucc). Ahogyan azt sem tudtam, hogy ha az SR-emnél kiveszem az akksit, nem történik semmi, simán elindul, mert az csak az önindítót hajtja, más funkciója nincs.
Esetleg a szabadonfutó elszabadult?
Ha igen, szerencséd van, hogy nem tett nagyobb kárt.
sziasztok!

Van egy nagy próblémám a gépemmel. Egy karbis 2002es sr 50-ről van szó csak a variátorlett benne kicsrélve mega kipuff (előző tulaj) és ma délután mentem vele amikor egyszercsak meghalt benne valami olyan 60-ig húztam ésmár akkor hangos csörgő hangot adott ezután csattant egy nagyot és leállt. beindítani nemlehet, a főtengelymeg csak bizonyos szakaszokban forog próbáltuk beindítani és nemindult valami mindig megfogja az önindító gofaskerekét. boccs ha kicsit érthetetlen v.ok de gőzöm nincs milehet a baja ha tudtok valami tanácsot adni azt nagyon megköszönném:)
elmentem dolgozni még nem próbáltam! nem akartam hozzányúlni hátha nem is visz el már:D majd holnap délelőtt ha minden igaz!
Sziasztok!Eladnám a Rally-mat!1997. 10. havi,törve nem volt,nem is csúsztak vele,az utolsó csavarig gyári rajta minden!Fekete színű,elől hátul tárcsafékes,Egy hetes akkumulátor garanciával,ülés újrabőrözve,márciusi felszerelésű új Dunlop hátsógumival,21000km-rel,nagyon megbízható!Azért van rajt sr matrica,mert nem találtam rally-t sehol sem!Ár:150000ft: Anyagi okokból meg kell tőle válnom.Ha valakit érdekel írjon!
Sziasztok!Valaki mondja meg nekem LÉGYSZI,hogy hol tudok venni a 2001-es sr-ditech-hez gumiszilentet! ELSZAKADT MIND A KÉT OLDALON, NAGYON SZAR AZ ÚTTARTÁSA!LE AKAR ESNI AZ ÚTRÓL!A méretei szerintem 30mm átmérőjű,20mm hosszú és a közepében 10-vagy,12-es cső van!Körülbelül! Pontosan nem tudtam megmérni!Ha valaki tud valamit segítsen!
változott valamit a reakció?
amelyik a beáramló levegő csonkhoz van közelebb az a levegő. (ábrán 1-es)
a kettes az alapjárati.
több levegőt a karbinál a csavarral tegyem meg? ha igen melyikkel?:D
Nálam se a gyertya volt rossz, hanem a csatlakozás (pipa). Mondjuk, az enyém 11 éves.
próbálj neki adni egy kicsit több levegőt, attól sztem felpörög, úgyhogy az alapból meg lejjeb vehetsz...1 próbát megér... nekem is ezt csinálja, de én egyelőre járatom az új dugót így ez még jól is jön....
oké köszi! sztem megnézem akkor előbb a karbit hátha van benne vmi szutyok! meg gyertyát meglesem(bár abba 1000km van csak). Valaki azt mondta nekem, hogy azért van mert túl sok benzint kap. ez igaz lehet?
oldaldekli valakinek szerkezettel együtt?