sziasztok hogyan lehet egy techbe pigi blokot beleteni az elektromos réssz érdekelne mert a ditechen 4 szál jönn ki a blokkbol a piginél kb 7 szál és mit hová kösek hogy elis indulon vagy lehet valami átalkitot venni hozá nem tudom mit kezdjekvele elöre is köszi a seggitséget
hát igen.én is érzelmi alapon vettem a motort csak már ott járok hogy a vételárral együtt 400 körül vannak a költségek. ja és 1 éve vettem ezzel csak annyit akarok mondani hogy ne csak az érzelmekre hagyatkozzunk vásárlásnál hanem egy kis ésszerűségre is.
Felesleges a karbit növelni, hisz eleve 17,5ös van fent gyárilag ami 50-eshez simán elég. Fúvókázni, és görgőzni mindenféleképpen kell a puff miatt. Én a hengert tenném következő lépésnek.
Sziasztok!
Azt tudni kell rólam,hogy habár nem szoktam valami gyakran írni ide a fórumba mégis elég gyakran olvasom.
Gondoltam megosztom veletek azt a véleményem, hogy nem nagyon értem ezt az injektor témát :)
Szerintem kicsit túl van lihegve.
Nekem egész életemben csak injektoros autóm volt és egész életemben csak karbis motorom...
Arra akarok kilyukadni, hogy pro és kontra (habár sokan inkább az ellenérveket hozzál fel) nem értem hogy miért nehéz sok embernek elhinni, hogy jó találmány az injektor.
Én nálam nem a karbi vagy injektor volt a főkérdés a vásárláskor ,szeretem is a karbis mocimat,mert jó hogy itthon is betudom állitani,stb...(De ez is rajtam múlik,ha nem értek hozzá nem tom megcsinálni ingyen,ha értek az injektorhoz akkor azt is meglehet.Csak a karbi egy egyszerűbb szerkezet)
De azt szerintem bárki beláthatja,hogy egy injektor fejletteb találmány mint a karburátor.Persze egy robogónál célszerű az egyszerűségre törekedni,valamint az olcsóságra.Itt inkább azon van a hangsúly,hogy milyen gyártmányú motort veszel,ki volt a gazdája és, hogy van e szakember aki nem csak találgat hanem meg is csinálja.
Sajnos sok ember racionalitás és-vagy anyagi alapon alapján veszi meg a motorját,mintsem érzelmi alapon.Ha valaki szereti az injektort Ő kedvelni is fogja, ha nem szereti, soha nem lehet meg győzni...
Üdv mindenki.
1kis segítséget szeretnék kérni tőletek tuning ügyben.van egy 2008as karbis sr 50-em,egy Giannelli Reverse kipuffot néztem rá, de 1kicsit szeretném növelni még az erőt, de úgy különösebb tuningot nemszeretnék rakni mint pl 70es henger.Mit érdemes rajta még bütykölni?
üdv
Már mondtam távol álljon tőlem hogy kijelentsem mindent értek és mindent tudok mert olyan nincs.De ha valaki azt mondja figyelj ez meg azt nem jól tudod így meg úgy van.Erre mondom hogy OK elcsesztem te tudod jól.Ott van dio kolléga én voltam a leghangosabb hogy nem lehet simán karbisra alakítani a ditechet csak úgy hogy rákötök egy karbit mert letilt az elektronika.Dio megmutatta felvételt rajta volt a karbi meg az inyektor és ment a gép bocsánatot kértem neki volt igaza és kész nem vagyok olyan nagyképű hogy azt mondjam én tudok mindent a legtutibban.Szoktam sokat tévedni tessék rámutatni és azt mondom rendben és én fizetem a sört.
Na béke fejezzük be nem ér ennyit hogy fél oldal HSz legyen belőle.
Ha az ember néha mond olyan dolgot ami nem teljesen úgy van ahogy,attol még nem kéne a másikat igy leugatni cr500 úr!Van annak másmilyen módja is nem kell az embert bántani!
Egy idióta, csak benézett és okoskodott. Soha nem volt ditechje, nem ismeri sem a benzin sem az olajfogyasztását, nem beszélve arról, hogy a fórumon egyik legjobban ditechez értő emberkét hülyéz le. Hát menjen az ilyen a büdös picsába, az idióta marha állat.
Nem veszekszek csak meglepett hogy simán lehülyézett.És még csak nem is volt igaza mert nem azt írtam hogy olaj nélkül megy a gép csak azt hogy elég nekem az egész szezonra 1 liter olaj.Ha legalább tényleg egy konkrét rossz dologra mutatott volna rá azt mondom OK igazad van ezt rosszul tudom sosem tartottam magam valami nagy agynak csak vannak rossz tapasztalataim és azokból tanultam.De nem csak úgy simán beszól és azt is bunkóul.
miért veszekedtek.mindenki tud valamit.én mindig tiszteletben tartom aki többet tud nállam.
ma kaptam egy email és cserébe ajánlottak egy lcd tv-t,egy pda navit meg egy házimozit.
de nekem csakis kp kell.veszek egy 607-et és azt akarom belölle szépiteni,
HellóSzia!
Te mit szólsz bele?
Azt sem tod mi a pálya!
Zoli nekem már elég sokat segített 1 másik fórumon told föl a képed oda aztán nézdmeg te LÁMA!
Nah csá
Ja és természetesen olaj keni szerencsétlen ditechet mégpedig full szintetikus castrol R1 amit az olajtartályba töltök de bármennyire szeretnék többet belerakni nem akarja.Utána a szívócsőbe kerül közvetlen a membrán fölé és a levegővel keveredve keni a főtengelyt és alúlról a hengert bezinbe sosem kerül max mikor a gyűrűk mellett ami felmegy és a kompresszoron keresztül amennyi átjut.Ez nagyban eltér a CR 500 tól ha az még 2t s mert azt nem ismerem.
Amúgy ha valamelyik hozzászólásom nem fedi a valóságot kérnélek világíts rá melyik az és miben tévedtem természetesen nem születtem akkora tudással mint te de akkor oszd meg a határtalan bölcsességed a fórummal hogy az ilyen okoskodó hülyék is tudjanak tanulni mint én.A kritika csak épülésére szolgál az embernek és nagyon szivesen tanulok a szerelőgéniuszoktól mint valszeg te vagy és gyarapítom nagyon szerény tudásomat amivel valszeg arre sem lennék méltó hogy akár csak a tied közelében lehessen.
Marha. Imádom hogy nemigen olvasol csak beszólsz másnak.Mielőtt szólsz gondolkodj EZ DITECH KB 3000 Km/liter az olajfogyasztása.A piaggiosak még többet is elmennek egy olajfeltöltéssel.Karbisnál természetesen 1000 Km után elfogy az olaj.
valószinű igazad van de sajna nem mindenki tud 300-400 ezerért venni injektoros gépet.
aki meg vesz használtan az meg szerelheti egéssz nap mivel jól átbaszták szegényt.
de az sem motorhiba hanem a nem megfelelő használat meg a TUNING ugye?sok lúzer tuningolja minha értene hozzá de sehol semmi aztán meg megy a hirdetés hogy ELADÓ felujjitott motorral. persze csak azért mert szétkókányolták és nincs pénze megcsináltatni az sok okos emberkének
Naná 1-3 éven belül kihal minden amit karbi hajt.Ez tény már magára valamit adó gyár 200-250 felett nem is ad új fejlesztésű gépben karbit.Igazából a 2t konstrukció nemigen birja az inyektortechnikát a 4t simán elboldogul vele lásd honda zoomert.Abban a pillanatban lessz vége a karburátornak mikor bevezetik az Euro-5 normát amit 2t és karbis gép nemigen fog még katalizátorral sem teljesíteni.A robeszokban is csak az ára miatt tartja magát a karbi és az hogy 50 ccm ben a 4t elég gyenge teljesítményt ad le .Amint megfelelő lessz a teljesítmény és elfogadhatóan nagy sorozatban lessznek kompakt inyektorrendszerek gyárva ugrásszerűen fog csökkeni az áruk ugyanez fog lejátszódni mint az autóknál a 70-es 80-as években akkor még mesekönyveket olvastam de tuti ott is mindenki tiltakozott a bonyolult nehezen szerelhető technika miatt de most hol vannak a karbis autók,
Rengeteg előnye van az inyektorokna és nem csak a kis fogyasztás sokkal tökéletesebben lehet szabályozni vele a motorüzemet minden körülmény közben.Nincs szivató kipuffból csöpögő olaj túl szegény vagy dús keverék ha elterjed könnyebb lessz a tuning mert egy egszerű Power commanderrel sokféle karaktrisztikát lehet programozni stb...Pont mint a nagymotorokban.
nem akarom isteniteni a motoromat meg egyáltalán a di-techet de szerintem ha vigyázva van rá akkor nincs azoknak bajuk.tudtam volna énis karbisat venni de inkább ez mellet döntöttem.
hamarosan szerintem a karbis motorok kifognak menni a divatbol és felváltja a spicc.de ez csak az én szerény véleményem.
Jah jah az a henger kövinek jó lenne!
Azt tudni kell rólam,hogy habár nem szoktam valami gyakran írni ide a fórumba mégis elég gyakran olvasom.
Gondoltam megosztom veletek azt a véleményem, hogy nem nagyon értem ezt az injektor témát :)
Szerintem kicsit túl van lihegve.
Nekem egész életemben csak injektoros autóm volt és egész életemben csak karbis motorom...
Arra akarok kilyukadni, hogy pro és kontra (habár sokan inkább az ellenérveket hozzál fel) nem értem hogy miért nehéz sok embernek elhinni, hogy jó találmány az injektor.
Én nálam nem a karbi vagy injektor volt a főkérdés a vásárláskor ,szeretem is a karbis mocimat,mert jó hogy itthon is betudom állitani,stb...(De ez is rajtam múlik,ha nem értek hozzá nem tom megcsinálni ingyen,ha értek az injektorhoz akkor azt is meglehet.Csak a karbi egy egyszerűbb szerkezet)
De azt szerintem bárki beláthatja,hogy egy injektor fejletteb találmány mint a karburátor.Persze egy robogónál célszerű az egyszerűségre törekedni,valamint az olcsóságra.Itt inkább azon van a hangsúly,hogy milyen gyártmányú motort veszel,ki volt a gazdája és, hogy van e szakember aki nem csak találgat hanem meg is csinálja.
Sajnos sok ember racionalitás és-vagy anyagi alapon alapján veszi meg a motorját,mintsem érzelmi alapon.Ha valaki szereti az injektort Ő kedvelni is fogja, ha nem szereti, soha nem lehet meg győzni...
1kis segítséget szeretnék kérni tőletek tuning ügyben.van egy 2008as karbis sr 50-em,egy Giannelli Reverse kipuffot néztem rá, de 1kicsit szeretném növelni még az erőt, de úgy különösebb tuningot nemszeretnék rakni mint pl 70es henger.Mit érdemes rajta még bütykölni?
üdv
Na béke fejezzük be nem ér ennyit hogy fél oldal HSz legyen belőle.
ma kaptam egy email és cserébe ajánlottak egy lcd tv-t,egy pda navit meg egy házimozit.
de nekem csakis kp kell.veszek egy 607-et és azt akarom belölle szépiteni,
Te mit szólsz bele?
Azt sem tod mi a pálya!
Zoli nekem már elég sokat segített 1 másik fórumon told föl a képed oda aztán nézdmeg te LÁMA!
Nah csá
aki meg vesz használtan az meg szerelheti egéssz nap mivel jól átbaszták szegényt.
de az sem motorhiba hanem a nem megfelelő használat meg a TUNING ugye?sok lúzer tuningolja minha értene hozzá de sehol semmi aztán meg megy a hirdetés hogy ELADÓ felujjitott motorral. persze csak azért mert szétkókányolták és nincs pénze megcsináltatni az sok okos emberkének
na ez a véleményem rolla.
üdv
Rengeteg előnye van az inyektorokna és nem csak a kis fogyasztás sokkal tökéletesebben lehet szabályozni vele a motorüzemet minden körülmény közben.Nincs szivató kipuffból csöpögő olaj túl szegény vagy dús keverék ha elterjed könnyebb lessz a tuning mert egy egszerű Power commanderrel sokféle karaktrisztikát lehet programozni stb...Pont mint a nagymotorokban.
hamarosan szerintem a karbis motorok kifognak menni a divatbol és felváltja a spicc.de ez csak az én szerény véleményem.