Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Svájcból egy ismerősöm hordja őket. Általában a variátornál és a karbinál van bennük fojtás, amit kb. 15 perc eltávolítani, egyáltalán nincsenek széthajtva, mivel csak 40-el tudtak így velük menni. Svájcba rendszámozva vannak és elég komolyan veszi a sebességhatárokat(fojtás).
Mire is érted a hülyeséget? Ez egy troy corser replica 2003.07-ig gyárott morini blokkal. Fekete puffal amit nemigazán értek mert krómosnak kellene lennie a végének, mert 2002-től krómos.
Egyébként hülyeséget beszélsz, nézz utánna: http://www.apriliayorkshire.co...
Merre fele laksz, hogy 130-140ért kapsz 4-5 éves motorokat? Régi kasznis sr-reket osztogatják ennyiért. Linkelj már be egy két hirdetést amire gondolsz. Mert vagy te vásárolsz nagyon jó helyen, vagy mi vagyunk nagyon eltévedve.
Most nem azon az 1-2 éven múlik, attól egyébként vehette 2004-ben újonan, de itt most nem ez a lényeg. A Di-tech egyébként nekem egyáltalán nem jön be. De az se normális aki 200E-ért meg vesz egy majd 10éves karbis, levegőset.
Sokat lehet bukni egy új motoron, de azért ne felejtsük el, hogy ez egy magyarországi, 1 éves motor ami költségmentes. Amit meg veszel 2k-ért lehet rászalad még 50-60 rugó és akkor is csak 6 éves motorod van. Egyébként mondjuk inkább én is újonnan venném meg mint 380-at adjak egy használtért. Ennyiért már új kasznisat is kap az ember.
Igaz, hogy ez a ditech 2002-es morini blokkos, de attól nyugodtan hirdetheti 2004-es nek.
200-ért még a neten is vannak 4 éves ditec-ek! Bár nem mindenkinek jön be ez a típus. http://www.hasznaltauto.hu/2279771_aprilia_sr_2004
Hát felénk 4-5 évesek vannak 130-140E-ért. Sikerült is venni egy ilyen teljesen gyári, szinte szalon állapotút!
sose értettem hogy miek vesznek az emberek új robogót ráadásul ilyen drágán+még amit még annyira se értek ha valaki vesz egy új robogót minek adja el kb 1 évesen?ráadásul bukik rajta vagy 100 rugót:Srejtély
Mondjuk a 200e res az jellemzően 8 éves karbis levegős minarelli blokkal és ki tudja mennyire rossz állapotban vannak.Annyiért adja amennyiért ő gondolja úgyis annyiért fog elmenni amennyit adnak érte ezért nem kéne megszólni.Igaz hogy ugyanezzel a kasznival ha nem kéred az utalványt 400e ért vadi újonnan elhozol egyet de azon nincs tuning alkatrész.
nekem aerox kell :D:)
Hát én enyiért adom mert én tudom hogy ez a motor nagyon jó meg minden!Vegye meg az a 200 ezreset akinek 6 annya van 7 faluba!
meg mindennel
380ért? te nem vagy normális
200k-ért lehet venni sport kipuf.-al
Repsol Scooter 2T full synt, 2000-2200Ft/l!
agip speed 2t full synth. 2700,-
én shell advance vsx 2t-t öntök bele.full szintetikus, kúton 2900ft körül van 1 liter.
Hy!
Tudnátok ajánlani vmilyen olajat az SR-be? (de ne a legrosszabbat és ne is a legdrágábbat)
Köszi előre is
Bye
hát sajna ez van. amúgy szóltak hogy kész van mint mindig. most megyek érte sokadszorra, nagyon kiváncsi vagyok. ha megint levették a feszültséget és halványra tették a világítást, rájuk borítom az asztalt. Nagyon gyanúsak nekem amúgy tuti hogy vásárlás előtt belenyúltak a mociba még 0km-es korában mert kellett ez meg az egy másik javítandó motorba, mert a gyárból nem hoznak ki hibásan működő motort. Múltkor elszólta magát a faszi, azt mondta fog egy új motort és abból átszereli ugye pár dolgot. Lehet hogy anno ennél is így volt. Pedig hivatalos üzlet :( szégyen.
hello. bocs hogy ideirok de nincs aeroxos fórum-.-:D , ha azt akarok venni mire figyeljek(használt) ?
mit tuningoljak rajta elsőnek hogy jól pörögjön? köszi ,még1* bocs
Nna 2000km-t birt a 70es hengerrel a kicsike,most beadta a kulcsot,jó lenne egy kis segítség,bár úgy is ki kell szednem megint a blokkot...
Olyan mintha egy rövidmenetes gyertya helyére hosszút tenne az ember,forgatom a főtengelyt és mikor sűrit,fémesen felkoppan valamin...gyertyát,kompresszort,membránt kiszedtem,de továbbra is.ha kicsit erősebben tekerem átfordul.müködik is a motor,de kerepel,mint a csősz a szőlőben a seregélyeknek :lol:
Kicsit tanácstalan vagyok...beadta valamelyik csapágy a kulcsot(azokat nem cseréltem kb 13e km van bennűk),eltört az egyik gyűrű,vagy elfordult kicsit valamelyik sonka a főtengelyen?
totál nem értem...az előbb mentem vele 60km-t semmi gond nem volt vele,végig toltam nekim 95-tel,hazajöttem aztán mikor újra elindultam 500m után elkezdett érdekes hangokat adni,éreztem,hogy valami fogja a motort,majd leállt.ha tekerem a főtengelyt érdekes darálősan forog...de csak egy helyen akad,mikor a dugattyú sűrít...

Zoli,valami 5let?
már jó rég óta látom hogy irod a motrord gondjait sorra igy összegezve tényleg *****idegesitö lehet de nagyon!van 1 motor miért kiadsz 4-500 ezret és ba*zik müködni és megcsinálni sem akarják a garanciával biztos lehet valamit csinálni nem kell magad meggyözni hagyni vannak jogaid mint vásárló !járj utána mert ha 1 ügyvéd lennél ismernéd a jogaidat már sirva térdelnének elötted hogy bocsásson meg és adnak egyböl 2őt!csak mivel átlag ember semmit nem tud erröl csak azt amit nagybetüvel irnak áll és nem tud mit csinálni!tényleg sajnállak téged nagyon (pórul ) jártál evvel !ezek meg csak leakarnak huzni minél többel garancia cimszó alatt nah de remélem sikerül a gondot megoldani vagy hajts rá 1 ujj gépre enniy szorakozás után megérdemelsz 1et szerintem
értem felvennél msn-re? ha megkérek mutatnék egy két képet..nem tudom képröl hogy ez most injektoros vagy nem! markus87@freemail.hu
elöre is köszi