hali! segitségeteket szeretném kérni! olyan problémám lenne hogy menet közbe mikor megállok a motor leáll, a benzincsöveket kicseréltük, jó is volt, 5 nap szünet után elő vettem a motrot és mostmár ahogy megáll a motor le is áll, szerdán megprobáljuk a szimeringezést, valaki nem tudja esetleg pontosan mi lehet a probléma?
haveromnak 1 kátyú vitte le a kipufogoját és a csonkkal 1ütt elment 1 karosszérialakatoshoz és visszahegesztette neki de ferde lett,vagy 4x volt nála de mindig valami 1-2mm el nem stimmelt !nem éri meg sztem enniyt sza*akodni,nem ö volt a béna hanem ha nincs ott a motor akkor lehetetlen ugy összehegeszteni hogy 4hejen is mm re pontosan ott legyen a csavar helye,néz utána sztem 1 ujjnak vagy valami használtat ha nincs pénzed!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Hétvégén erdőbe motoroztam( de minek ) és egy fatuskó levitte a kipufogómat! A hengernél szakadt le,
és mire hazatoltam sikeresen el is hagytam a könyököt... Valami bontott, vagy sérült kipuffot keresek, ha
tudtok segíteni megköszönném...
hát akkkor tényleg nem.pedig piaggiora van gondoltam jolesz de nem merem megvenni ugy hogy nemtudom mit hoz ki a motorbol,.akkor marad a zx,tt,vagy reverse!de meik abbol is a legjobb ami kijön max 35böl vagy kevesebböl mert nagy vita ment a 20ft-os kipukrol hogy abbol meik a legjobb!
néztem a revers-t tényleg jol mutat ez is ez passzolna rá ugyvélem : https://bolt.egumotors.hu/inde...
Én nem tenném ditechre az S6 ot igen csak pörgetni kell de a ditech nem az a fajta irtóra meg fogsz szenvedni míg hozzállítod ha sikerül nekem max 40-et ment és lábbal lökdöstem annyira csapnivaló volt.
Inkább egy reverse passzolna a ditech karakteréhez és jól muzsikál 70-esen is.
nah megyám itt a harc nekem meg lenne 1 kérdésem szeretnék rá 1 stage 6 kiput 36ezerért (nem azért bevallom nagyontetszik és inkább kifizetek 10el többet de nekem ez kell) jo lenne a zx meg hasonlo is tudom de ez kell szal annyi lenne hogy 50es hengerrel vinné e?igy is meg 80at alattam..utána jönne a 70es malossi de aza még csak a jövöé..kérdés hogy mit kell benne cserélnem ?malossi kevlár van benne ennyi..
másik:mostanában elkezdett az öninditó hangos csikorgo hangot adni vagyon csunya hangja van.mi adhatja ezt a hangot?alapjáraat megvan minden müxik csak inditás nál valami nagyon karcol...valami tipp milehet az?szabadonfuto vagy mi lehet plz..
Na mind1 én a vitát lezártam! Én ennyiért szereztem és nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem ez a lényeg! Mindenki annyiért és olyat vesz amilyet akar, ebben szerintem egyet értünk.
Igazság szerint ezek inkább 2003-asok 2004 12 haviak inkább csak mese kategória.Ez KB mint az idős orvos használta a 200 méterre lévő vasárnap esti misére menésre csak esőmentes napokon című blabla.2004 ben már vastagon jöttek az új kasznisok apriliánál meg elég akció volt hogy a jónép inkább azt vegye tehát aki túltárolt gépet vett méregdrágán 650-ért és nem új kasznis 500 körül magyarországon 2004 ben és még nem is volt vele gondja az nemigen fogja 200-250 ért elkótyavetyélni hanem örül hogy kicsi a fogyija.
Az meg hogy az összes labanc meg a többi németet nem érdekli a pénz és csak úgy kidobálja a vadi jó gépeiket gombokért az kicsit csúsztatás mert igenis sóher népek pláne az osztrák vozáskörzetű részek svájcban.Ez még a régi beidegződés a 90-es évek eleji nyitáskor mikor fél kelet európa ott kukázott mindent.A német gazdaság is pang bár nem úgy mint a magyar tehát már nem cserélget úgy a gépeiket mint annó és megnézi hova megy minden eurocentje.
Mondjuk én úgy tudtam a ditechnek nem kell katalizátor és nem is raktak bele mert anélkül is euro-2 normás.
"Az új technológiával az üzemanyag fogyasztás 40-50 %-kal, az olajfogyasztás 50-60 %-kal csökkent. Számokban kifejezve: 1 liter benzinnel 50 kilométert tehetünk meg az SR50-essel. Azonban az igazi meglepetés a környezetvédőket éri, mikor meglátják, hogy a DITECH kétütemű motor károsanyag kibocsátása 80! százalékkal kisebb, mint egy hagyományos, Euro 1 minősítésű kétütemű motoré. Pontosabban a kipufogógáz szén-monoxid tartalma 80, a nitrogén-oxidok és elégetlen szénhidrogének aránya 60 százalékkal csökkent. Így azon sincs mit csodálkozni, hogy a motor katalizátor nélkül teljesíti a kétkerekűekre vonatkozó Euro 2-es előírásokat."
Ezt a totalbike teszjéből szedtem ki és valszeg nem irnak baromságot.
Odakinn úgy cserélgetik a motort, mint Te a zoknit, nem igazán érdekli őket, hogy mennyit buknak rajta. Csak a magyar ilyen anyagias, mondjuk a környezete tette azzá.
Érdekes, ebben is 80-as óra van és ennek a kipunak sem fekete a vége http://www.hasznaltauto.hu/2119704_aprilia_sr_2004 Lehet, hogy mindenki mindenkit átver?
Én nem rajongok a külföldről importált friss motorokért. Volt bár benne részem. Mindenkinek szíve joga azt választani amit akar. Egyébként kint sem hülyék és a magyar is az olcsót hozza el. Ami jó annak kint is ára van.
Az egy dolog hogy itt úgy forgalmazták, de a legtöbb motor külföldről származik, Ausztriában pl. csak katalizátorral forglmazhatnak új smkp.-t. Egy kipu amúgy sem mérvadó, bármikor le cserélhették.
Hát morinis ditech mivel írja hogy bejáratós tehát már fúrt volt vele gond olasz importos gép lehet és ugyan nem ismerem a festéseket inkább 2002-2003 asnak nézném.Egyszerű a megállapítása 2003 tól már csak 80-as órákkal szerelik ha 120-as akor vagy cserélték vagy nem stimmel az évjárat.Ha bejáratós és tényleg fúrt akkor vagy megdöglött az olajpumpa vagy túl van a 20e dik KM en hamarosan a főtengely is követheti de ez nem törvényszerű.Mint mondtam a gondos tulaj és a rendszeres szakszerű karbantartás mellett eszméletlen futásteljesítményt el lehet a morinis ditechel érni de ahogy a magyar piacot ismerem és az alacsony árakat nagyobb az esélye egy hullára hajtott de kisuvikszolt idomokkal árult olasz bontószökevény.
Úgyhogy nagyon szeretem a ditechet és van is egy mostmár szépen kultúráltan járó darabom jó menetteljesítménnyel de ha most keresnék gépet a mostani tudásommal csak 2-3 éves új kasznis magyar forgalomba helyezésű vezetett szervízkönyves tiszta meglévő papírokkal rendelkező legalább még 2 évig érvényes garist vennék mégha több is mint 200 az ára jóval.
És akkor is inkább a karbist ditechet csak akkor ha két azonos állapotú és előéletű közel azonos árú lenne.
Mert vonzó a kis fogyi és itt nem a benzinre értem inkább a jóval drágább olajra de csak ha max a két gép közt 50-80e van.Hál istenek a piac a bárgyú mendemondákra alapozva kikiáltották hogy a ditech javítatása borzasztó drága és hetente kell inyektort cserélni ezért lementek az árai a karbis szintjére.
Tehát ha nincs tunigálma az embernek csak szaladgálni akar melóba boltba barátnőhöz mostanában és talál karcmentes tényleg jó állapotú karbis árszintjén árult rendezett garis papíros magyar új kasznis ditechet valószínű jól fog járni.Ha ezen feltételek közül egyik vagy másik nem jön össze akkor inkább a karbis de minél fiatalabb lehetőleg minarelis hulldékot ajánlok azokat legalább nagyon olcsó alkatrészekből kis tudással is könnyű az utolsó csavarig felújítani.
www.robogobonto.hu -n van én ugy láttam
de a lényeg ugyan az...
Segítséget szeretnék kérni!
Hétvégén erdőbe motoroztam( de minek ) és egy fatuskó levitte a kipufogómat! A hengernél szakadt le,
és mire hazatoltam sikeresen el is hagytam a könyököt... Valami bontott, vagy sérült kipuffot keresek, ha
tudtok segíteni megköszönném...
néztem a revers-t tényleg jol mutat ez is ez passzolna rá ugyvélem :
https://bolt.egumotors.hu/inde...
Inkább egy reverse passzolna a ditech karakteréhez és jól muzsikál 70-esen is.
másik:mostanában elkezdett az öninditó hangos csikorgo hangot adni vagyon csunya hangja van.mi adhatja ezt a hangot?alapjáraat megvan minden müxik csak inditás nál valami nagyon karcol...valami tipp milehet az?szabadonfuto vagy mi lehet plz..
Az meg hogy az összes labanc meg a többi németet nem érdekli a pénz és csak úgy kidobálja a vadi jó gépeiket gombokért az kicsit csúsztatás mert igenis sóher népek pláne az osztrák vozáskörzetű részek svájcban.Ez még a régi beidegződés a 90-es évek eleji nyitáskor mikor fél kelet európa ott kukázott mindent.A német gazdaság is pang bár nem úgy mint a magyar tehát már nem cserélget úgy a gépeiket mint annó és megnézi hova megy minden eurocentje.
"Az új technológiával az üzemanyag fogyasztás 40-50 %-kal, az olajfogyasztás 50-60 %-kal csökkent. Számokban kifejezve: 1 liter benzinnel 50 kilométert tehetünk meg az SR50-essel. Azonban az igazi meglepetés a környezetvédőket éri, mikor meglátják, hogy a DITECH kétütemű motor károsanyag kibocsátása 80! százalékkal kisebb, mint egy hagyományos, Euro 1 minősítésű kétütemű motoré. Pontosabban a kipufogógáz szén-monoxid tartalma 80, a nitrogén-oxidok és elégetlen szénhidrogének aránya 60 százalékkal csökkent. Így azon sincs mit csodálkozni, hogy a motor katalizátor nélkül teljesíti a kétkerekűekre vonatkozó Euro 2-es előírásokat."
Ezt a totalbike teszjéből szedtem ki és valszeg nem irnak baromságot.
http://totalbike.hu/tesztek/aprilia_dite/
Úgyhogy nagyon szeretem a ditechet és van is egy mostmár szépen kultúráltan járó darabom jó menetteljesítménnyel de ha most keresnék gépet a mostani tudásommal csak 2-3 éves új kasznis magyar forgalomba helyezésű vezetett szervízkönyves tiszta meglévő papírokkal rendelkező legalább még 2 évig érvényes garist vennék mégha több is mint 200 az ára jóval.
És akkor is inkább a karbist ditechet csak akkor ha két azonos állapotú és előéletű közel azonos árú lenne.
Mert vonzó a kis fogyi és itt nem a benzinre értem inkább a jóval drágább olajra de csak ha max a két gép közt 50-80e van.Hál istenek a piac a bárgyú mendemondákra alapozva kikiáltották hogy a ditech javítatása borzasztó drága és hetente kell inyektort cserélni ezért lementek az árai a karbis szintjére.
Tehát ha nincs tunigálma az embernek csak szaladgálni akar melóba boltba barátnőhöz mostanában és talál karcmentes tényleg jó állapotú karbis árszintjén árult rendezett garis papíros magyar új kasznis ditechet valószínű jól fog járni.Ha ezen feltételek közül egyik vagy másik nem jön össze akkor inkább a karbis de minél fiatalabb lehetőleg minarelis hulldékot ajánlok azokat legalább nagyon olcsó alkatrészekből kis tudással is könnyű az utolsó csavarig felújítani.