azt mondják a korai morini blokkosoknak voltak gyerekbetegségei bár én se ismerem az injektorosokat annyira.kevesebbet fogyaszt de szeritnem abba a fél vagy esetleg 1 literes többletfogyasztásba nem halsz bele amivel a karburátoros többet eszik.ja és ha az injektor beszarik akkor drága a javítása vagy cseréje.a karburátoron nem nagyon tud elromlani semmi.
Még 2008. március elején vásároltam egy Sr50-t, aminek már az első pár napban áramköri hibája lett, mivel az első izzó úgymond szétrobbant benne. Az elején azt hittük azért világít csak az egyik első lámpa, mivel a másik (mint az új Sr50-nél) távolsági vagy sötétben használatos izzó. Nos ennek fejében a 3 napos cseréről lecsúsztunk.
Az első kötelező szervizen vették észre hogy baj van, mivel sorra eldurrantja az izzókat. Nem baj, kicserélték az izzót, mentem tovább, de megint eldurrantak (most már mindegyik) így nem tudtam közlekedni, főleg sötétben + ugye nappal is kötelező!
Visszavittem, 1 hétig dolgoztak rajta, most minden világít, viszont ennél még rosszabb lett, az elő-hátsó lámpapár + műszerfal használhatatlanul gyengén világít, szinte sehogy, közlekedni nem lehet vele, egyenlő a nullával. Sőt már a motor is leállt minden kereszteződésnél.
Megint vittem vissza, de már telefonban azt mondták hogy fogalmuk sincs mi a baja, ezért megnézik mégegyszer. Jó dolog hogy segítőkészek, csak a türelmem fogy és hogy világításom már március óta nincs.
Itt jön a kérdés: Ilyenkor mit lehet csinálni? Mit ajánlotok? Kérhetek e jármű cserét?
A fő egységeket is kicserélték (fesz.szab, stb...), de nincs előrehaladás, közlekedni így nem lehet vele, egy teljes áramkör cserével - még ha garis is - nem járnának jól. Nem azért adtam ki ennyi pénzt hogy ne működjön.
Aztán ezóta jópár hét eltelt, most már több mint 1 hónapja nézegetik egyhuzamban a motort, még mindig nem tudják a hibáját! Próbálgatnak rajt ezt-azt-amazt sikertelenül.
Cserét nem "szeretnének" hanem egy vadiúj motorból való teljes elektronika átszerelést ígértek. A drága új motornak meg annyi, kész pazarlás Na mindegy, nem cseréltek mégse teljes elektronikát, csak pár alkatrészt, de még máig se jó a motorom. Lassan az egész motoros szezont a szervízben tölti, amire még rágondolni is rossz.
Az újabb feljemény tehát: csere nincs, javítás még mindgi nincs, mivel még mindig nincs meg a hiba, azt mondták hogy így-megíúgy kicsit átalakítják a feszültséget, halványan fog világítani, jobbat nem tudnak.
No de kérdem: én így vettem meg? nekem ne csökkentsék a feszültséget, ugyanis sötétben abszolut nem látni semmit se. De tök mindegy: izzók újra eldurrantak kész vagyok idegileg.
Rendesnek látszanak, kedvesnek, meg mondják hogy húúú de sajnáljuk szégyeljük magukat. De sajnos nem tudjuk a hibáját RÖHEJ! Ez alatt a kedvesség alatt bújik meg a gonosz
Igen már csak a vásárlók könyve maradt, de szerintem nem ér az semmit se. Én a semmi tudásomból hamarabb megjavítom otthon a motort.
De ha van valami nagyon tuti ötlet szívesen fogadom. Előre is köszönöm.
hy, énis a 18Kerben lakom és itt nem sok robogo bontós van csak szervizest tudok,de abbol sem ajánlok 1et sem mivel nem tudom mienek mert nem voltam!robogo bonto a neten vagy belvárosban találsz boltot valahol
amugy nem sokat vagyok itthon nem is tudom a forumot olvasgatni nagyon az érdekelne hogy már közel járok a 20000-ik kmer emhez és hogy ijenkor van e valami szerviz?megvétele ota még gyertya sem lett cserélve minimum 4ezret ment 1 gyertyával,van valami amit cserélni kéne ennniy kmer után, vagy már kellet volna?
Nagyon köszönöm a segítségedet Zsolo!
Igen morinis. De nem biztos hogy Agip lesz bele, lehet hogy Mobil1, vagy valami más, de csak jó minőségű. Remélem az is jó bele.
Mégegyszer köszönöm a segítségedet!
Kevesebb levegőt neki,vagy nagyobb fúvókát,valamint lehet hogy megérdemelne egy kicsit nehezebb görgőket,óra szerint az 50esek is mennek 95-öt...gondolom 120as óra van benne
A sportlégszűrő miatt szükségessé válhat nagyobb főfúvóka beszerelése! Szerintem tedd vissza a gyári szűrőjét. A sportlégszűrővel nem jutsz annnyi teljesítmény többlethez, mint amennyi hátránya van.
Nagyon sokan küzdenek úgymond a varió meglazításával,leszedésével.
Gondoltam nekik (is)szeretnék figyelmükbe ajánlani egy egyszerű,de nagyszerű szerkezetet,eme probléma megoldására.A nevét nem tudom pontosan mi,de ha emlékezetem nem csal akkor kerék anya leszedéséhez árulják,én a praktiker autós részlegén vettem,olyan 2-3000ft körül van.
12V-ról működik,szivargyújtóról,de egy krokodil csipesz segítségével,akár a motor akkujáról is üzemeltethető talán.(nekem van külön erre a célra egy 7Ah zselés akkum,arról tökéletesen működik.
A lényege,hogy belül felpörög benne egy áttétel,mikor elér egy bizonyos fordulatot,akkor kapcsolja össze a hajtás az elején lévő tengelyt,magyarán,mikor elindítod,nem pörög,hanem pár mp után üt egyet,jobbra vagy balra.Majdnem úgy mint egy légkulcs.
Az egyik ismerős autószerelőnél láttam először,egy astráról simán leszedte vele a kerékcsavart kb a 4.ik ütésre...ezután gyorsan vettem én is egyet :D
Nagyon praktikus,ha nem akarsz beruházni,kompresszorra,légkulcsra,a töredékéből kijön,ráadásul az asszony is hasznát veheti,ha defektet kap az autóval.
A visszarakásnál kell kicsit ügyelni,nem szabad nagyon ráhúzni,papírja szerint asszem 380Nm-t tud húzni,szóval CSÍNJÁN VELE.
Nagyon sokan küzdenek úgymond a varió meglazításával,leszedésével.
Gondoltam nekik (is)szeretnék figyelmükbe ajánlani egy egyszerű,de nagyszerű szerkezetet,eme probléma megoldására.A nevét nem tudom pontosan mi,de ha emlékezetem nem csal akkor kerék anya leszedéséhez árulják,én a praktiker autós részlegén vettem,olyan 2-3000ft körül van.
12V-ról működik,szivargyújtóról,de egy krokodil csipesz segítségével,akár a motor akkujáról is üzemeltethető talán.(nekem van külön erre a célra egy 7Ah zselés akkum,arról tökéletesen működik.
A lényege,hogy belül felpörög benne egy áttétel,mikor elér egy bizonyos fordulatot,akkor kapcsolja össze a hajtás az elején lévő tengelyt,magyarán,mikor elindítod,nem pörög,hanem pár mp után üt egyet,jobbra vagy balra.Majdnem úgy mint egy légkulcs.
Az egyik ismerős autószerelőnél láttam először,egy astráról simán leszedte vele a kerékcsavart kb a 4.ik ütésre...ezután gyorsan vettem én is egyet :D
Nagyon praktikus,ha nem akarsz beruházni,kompresszorra,légkulcsra,a töredékéből kijön,ráadásul az asszony is hasznát veheti,ha defektet kap az autóval.
A visszarakásnál kell kicsit ügyelni,nem szabad nagyon ráhúzni,papírja szerint asszem 380Nm-t tud húzni,szóval CSÍNJÁN VELE.
sziasztok,van egy aprilia sr 98 as évjáratu robogóm.malosi minden rajta,70es henger variátor 21 karbi kuplung.a motor nagyonerős és jó gyorsul de 85km/ó a vége és 3/4 gáz után lehörög.ja és sportlégszürő is van rajta.ha valaki tud segiteni megköszönném sziasztok.
hello van 1 aprilia amicom és nem akar pörögni a motor huzom a csőgázt és 1 lábal+tartom és ugy kezd el gyorsulni hogy döntögetem mi lehet a baj? segitsetek pls
Na ezek jók vótak, köszi mindenkinek, asszem megyek haverhoz a műhelybe,neki van légkulcsa
Azért egy kis adalék: elmentem a szomszédos autószerelőműhelybe, ugyan lazítsa már meg levegőssel a csavarokat. Ez ugye kb. 2mp-es meló.
Aszonta a drága, 2000Ft. Szerintem megárthatott neki a meleg. 3000-ért az egész szíjcserét megcsinálják műhelyben, szerintem még a blokkot is kipucolják közben a ferodol portól. Persze anyag nélkül!
segitséget kérnék!
kinéztem egy sr50-est és nem tudom hogy injektoros-e
honnan tudom hogy az vagy nem?
Még 2008. március elején vásároltam egy Sr50-t, aminek már az első pár napban áramköri hibája lett, mivel az első izzó úgymond szétrobbant benne. Az elején azt hittük azért világít csak az egyik első lámpa, mivel a másik (mint az új Sr50-nél) távolsági vagy sötétben használatos izzó. Nos ennek fejében a 3 napos cseréről lecsúsztunk.
Az első kötelező szervizen vették észre hogy baj van, mivel sorra eldurrantja az izzókat. Nem baj, kicserélték az izzót, mentem tovább, de megint eldurrantak (most már mindegyik) így nem tudtam közlekedni, főleg sötétben + ugye nappal is kötelező!
Visszavittem, 1 hétig dolgoztak rajta, most minden világít, viszont ennél még rosszabb lett, az elő-hátsó lámpapár + műszerfal használhatatlanul gyengén világít, szinte sehogy, közlekedni nem lehet vele, egyenlő a nullával. Sőt már a motor is leállt minden kereszteződésnél.
Megint vittem vissza, de már telefonban azt mondták hogy fogalmuk sincs mi a baja, ezért megnézik mégegyszer. Jó dolog hogy segítőkészek, csak a türelmem fogy és hogy világításom már március óta nincs.
Itt jön a kérdés: Ilyenkor mit lehet csinálni? Mit ajánlotok? Kérhetek e jármű cserét?
A fő egységeket is kicserélték (fesz.szab, stb...), de nincs előrehaladás, közlekedni így nem lehet vele, egy teljes áramkör cserével - még ha garis is - nem járnának jól. Nem azért adtam ki ennyi pénzt hogy ne működjön.
Aztán ezóta jópár hét eltelt, most már több mint 1 hónapja nézegetik egyhuzamban a motort, még mindig nem tudják a hibáját! Próbálgatnak rajt ezt-azt-amazt sikertelenül.
Cserét nem "szeretnének" hanem egy vadiúj motorból való teljes elektronika átszerelést ígértek. A drága új motornak meg annyi, kész pazarlás Na mindegy, nem cseréltek mégse teljes elektronikát, csak pár alkatrészt, de még máig se jó a motorom. Lassan az egész motoros szezont a szervízben tölti, amire még rágondolni is rossz.
Az újabb feljemény tehát: csere nincs, javítás még mindgi nincs, mivel még mindig nincs meg a hiba, azt mondták hogy így-megíúgy kicsit átalakítják a feszültséget, halványan fog világítani, jobbat nem tudnak.
No de kérdem: én így vettem meg? nekem ne csökkentsék a feszültséget, ugyanis sötétben abszolut nem látni semmit se. De tök mindegy: izzók újra eldurrantak kész vagyok idegileg.
Rendesnek látszanak, kedvesnek, meg mondják hogy húúú de sajnáljuk szégyeljük magukat. De sajnos nem tudjuk a hibáját RÖHEJ! Ez alatt a kedvesség alatt bújik meg a gonosz
Igen már csak a vásárlók könyve maradt, de szerintem nem ér az semmit se. Én a semmi tudásomból hamarabb megjavítom otthon a motort.
De ha van valami nagyon tuti ötlet szívesen fogadom. Előre is köszönöm.
amugy nem sokat vagyok itthon nem is tudom a forumot olvasgatni nagyon az érdekelne hogy már közel járok a 20000-ik kmer emhez és hogy ijenkor van e valami szerviz?megvétele ota még gyertya sem lett cserélve minimum 4ezret ment 1 gyertyával,van valami amit cserélni kéne ennniy kmer után, vagy már kellet volna?
Igen morinis. De nem biztos hogy Agip lesz bele, lehet hogy Mobil1, vagy valami más, de csak jó minőségű. Remélem az is jó bele.
Mégegyszer köszönöm a segítségedet!
ha jól látom morinis ditech,abba 1.3dl kell(nekem is az van)
Api gl-4 minősítésű hajtóműolaj kell bele,pl:AGIP ROTRA-HY
Gondoltam nekik (is)szeretnék figyelmükbe ajánlani egy egyszerű,de nagyszerű szerkezetet,eme probléma megoldására.A nevét nem tudom pontosan mi,de ha emlékezetem nem csal akkor kerék anya leszedéséhez árulják,én a praktiker autós részlegén vettem,olyan 2-3000ft körül van.
12V-ról működik,szivargyújtóról,de egy krokodil csipesz segítségével,akár a motor akkujáról is üzemeltethető talán.(nekem van külön erre a célra egy 7Ah zselés akkum,arról tökéletesen működik.
A lényege,hogy belül felpörög benne egy áttétel,mikor elér egy bizonyos fordulatot,akkor kapcsolja össze a hajtás az elején lévő tengelyt,magyarán,mikor elindítod,nem pörög,hanem pár mp után üt egyet,jobbra vagy balra.Majdnem úgy mint egy légkulcs.
Az egyik ismerős autószerelőnél láttam először,egy astráról simán leszedte vele a kerékcsavart kb a 4.ik ütésre...ezután gyorsan vettem én is egyet :D
Nagyon praktikus,ha nem akarsz beruházni,kompresszorra,légkulcsra,a töredékéből kijön,ráadásul az asszony is hasznát veheti,ha defektet kap az autóval.
A visszarakásnál kell kicsit ügyelni,nem szabad nagyon ráhúzni,papírja szerint asszem 380Nm-t tud húzni,szóval CSÍNJÁN VELE.
Remélem tudtam segíteni pár robisnak :)
Gondoltam nekik (is)szeretnék figyelmükbe ajánlani egy egyszerű,de nagyszerű szerkezetet,eme probléma megoldására.A nevét nem tudom pontosan mi,de ha emlékezetem nem csal akkor kerék anya leszedéséhez árulják,én a praktiker autós részlegén vettem,olyan 2-3000ft körül van.
12V-ról működik,szivargyújtóról,de egy krokodil csipesz segítségével,akár a motor akkujáról is üzemeltethető talán.(nekem van külön erre a célra egy 7Ah zselés akkum,arról tökéletesen működik.
A lényege,hogy belül felpörög benne egy áttétel,mikor elér egy bizonyos fordulatot,akkor kapcsolja össze a hajtás az elején lévő tengelyt,magyarán,mikor elindítod,nem pörög,hanem pár mp után üt egyet,jobbra vagy balra.Majdnem úgy mint egy légkulcs.
Az egyik ismerős autószerelőnél láttam először,egy astráról simán leszedte vele a kerékcsavart kb a 4.ik ütésre...ezután gyorsan vettem én is egyet :D
Nagyon praktikus,ha nem akarsz beruházni,kompresszorra,légkulcsra,a töredékéből kijön,ráadásul az asszony is hasznát veheti,ha defektet kap az autóval.
A visszarakásnál kell kicsit ügyelni,nem szabad nagyon ráhúzni,papírja szerint asszem 380Nm-t tud húzni,szóval CSÍNJÁN VELE.
Remélem tudtam segíteni pár robisnak :)
Azért egy kis adalék: elmentem a szomszédos autószerelőműhelybe, ugyan lazítsa már meg levegőssel a csavarokat. Ez ugye kb. 2mp-es meló.
Aszonta a drága, 2000Ft. Szerintem megárthatott neki a meleg. 3000-ért az egész szíjcserét megcsinálják műhelyben, szerintem még a blokkot is kipucolják közben a ferodol portól. Persze anyag nélkül!