Ezt most mé kellett?Ám leány koromban még mikó 18 vótam szerelőnek készültem.Mezőgazdasági Gépszerelőnek.Csak kalapácsot és 20-asnál nagyobb kulcsot használtunk.Azóta csak bútorkereskedéssel foglalkozom meg botcsinálta robogójavszerrel de csakis otthoniban saját részre.Az olajszűrőleszedőt a minarellis nagyok mondták egü fórumon. Morinis ditechem van ott 32-es eltólt csillag kulcsal lefogod 15-ös crovával kitekered oszt kész.Meg pigin csináltam spéci de ronda varioblokkolót.
Le lehet légkulcs nélkül is szakszerűen szedni csak ahhoz szét kell teljesen szedni a blokkot, hogy szakszerűen rögzíteni tudjad a hajtókart vagy a főtengelyt Úgy hogy maradjon inkább a légkulcs, ha nem akarsz főtengelyt cserélni a közeljövőben!
Én az enyémről úgy szedtem le hogy egy kalapács nyelével kitámasztottam azt a bordás tárcsát egy helyen megfeszült és nem is tört le egy kis fül se és csak egy sima kuléccsal lecsavartam!
Levegős kulcs nélküli variátor leszedésére senkinek nincs ötlete? A bordás szíjat már sikerült kicserélnem úgy, hogy a kuplungot szedtem csak le egy nagyszerű segédeszköz segítségével, de a variátorral nem bírok, pedig ott is kellene csuszkát cserélnem. Please help me!
Sziasztok nemrég vettem egy 2000-es, SR50-et ,Tudnátok abba segiteni, hogy néha olyat csinál, hogy nemakar felpörögni egyszer egyszer? És 40-50-ig gondolkodik, utána kezd menni.Ezek mitöl lehetnek? Köszike
Helló! Mielőtt kitekernéd a csavarokat előtte alaposan tisztítsd le a környéküket, hogy ne jusson kosz a hajtásba. A betöltéshez szerintem szükséged lesz valami tölcsérfélére. Legalábbis nekem kellett! Hivatalosan ilyet kéne beleönteni: Agip szintetikus hajtóműolaj 75W-90. Sok sikert!
Van egy buta kérdésem. Lenne szíves valaki bejelölni nekem a mellékelt képen, hogy hol kell leengedni meg beönteni a hajtásba az olajat, mert eddig szervízben csinálták, és most jött el az ideje a cserének, de csak tippelem, hogy melyik csavarok azok. Szal légyszi valaki segítsen nekem!
Nagyon megköszönöm előre is!
Sziasztok!
Most a hétvégén szeretnék cserélni bordás szíjat, meg csúszkákat. Van valami speckó módszer, hogy hogyan kell kicsavarozni az anyákat levegős kulcs nélkül? Gondoltam valahogy összefogom középen a szíjat, hogy ne forogjon.
milyen színű kuplungrugó kell a mociba ahoz hogy elkapja hamar vagyis hogy hamar kilőjön?mert a görgő 4-es pörög rendesen de nem igazán lő ki inkább csak 40-től kezd rendesen!de én azt akarom hogy már indulásnál cibáljon!ja és új a kuplung benne
a 80-as vég megvan, azzal nincsen gond, talán még egy kicsit több is a 83kg-om alatt.
a gyorsulás sem rossz szerintem, inkább csakaz, hogy pl. állok a lámpánál, zöldre vált, meghúzom a gázt és kell egy kb. fél másodperc mire felpörög és elindul. én ezt tartom egy kicsit soknak
Ha ez a helyzet lehet nem görgőzték a folytáskivétel utá vagy bennehagytak valamit.látni kell egy szerelőnek a gépet hogy tudja mi a teendő amúgy az újaknak olyan 80 körül van a vége és elég jó a gyorsulása.
már 1600 km-el vettem, most 1900 van benne és állítólag már nincsen benne folytás.
amúgy van valami tapasztalat a dunakeszin lévő aprilia szerelőkről ? ott lett véve a motor és ott volt eddig szervízen.
1 hete vettem egy 3 hónapos karbis SR 50-t és az lenne a kérdésem, hogy "elfogadott" az, hogy a gázreakció nem a leggyorsabb ? Gondolok itt arra, hogy elindulásnál is meghúzom a gázt és eltelik egy fél másodperc mire azért megindul.
Mostanság nem nagyon robogóztam, de vagy 10 éve az akkori jog-r ekkel mentem és ahhoz hasonlókkal és mintha azok fürgébbek lettek volna.
Esetleg itt is valami autókhoz hasonló Euro3-4-5 szerű megfelelőség miatt ilyen lassú vagy más probléma lehet ? Vagy csak én akarok túl sokat ?
Van egy buta kérdésem. Lenne szíves valaki bejelölni nekem a mellékelt képen, hogy hol kell leengedni meg beönteni a hajtásba az olajat, mert eddig szervízben csinálták, és most jött el az ideje a cserének, de csak tippelem, hogy melyik csavarok azok. Szal légyszi valaki segítsen nekem!
Nagyon megköszönöm előre is!
Széles utat!
Most a hétvégén szeretnék cserélni bordás szíjat, meg csúszkákat. Van valami speckó módszer, hogy hogyan kell kicsavarozni az anyákat levegős kulcs nélkül? Gondoltam valahogy összefogom középen a szíjat, hogy ne forogjon.
milyen színű kuplungrugó kell a mociba ahoz hogy elkapja hamar vagyis hogy hamar kilőjön?mert a görgő 4-es pörög rendesen de nem igazán lő ki inkább csak 40-től kezd rendesen!de én azt akarom hogy már indulásnál cibáljon!ja és új a kuplung benne
a gyorsulás sem rossz szerintem, inkább csakaz, hogy pl. állok a lámpánál, zöldre vált, meghúzom a gázt és kell egy kb. fél másodperc mire felpörög és elindul. én ezt tartom egy kicsit soknak
amúgy van valami tapasztalat a dunakeszin lévő aprilia szerelőkről ? ott lett véve a motor és ott volt eddig szervízen.
1 hete vettem egy 3 hónapos karbis SR 50-t és az lenne a kérdésem, hogy "elfogadott" az, hogy a gázreakció nem a leggyorsabb ? Gondolok itt arra, hogy elindulásnál is meghúzom a gázt és eltelik egy fél másodperc mire azért megindul.
Mostanság nem nagyon robogóztam, de vagy 10 éve az akkori jog-r ekkel mentem és ahhoz hasonlókkal és mintha azok fürgébbek lettek volna.
Esetleg itt is valami autókhoz hasonló Euro3-4-5 szerű megfelelőség miatt ilyen lassú vagy más probléma lehet ? Vagy csak én akarok túl sokat ?