Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah és légyszi mihamarabb segítsetek, hogy mi lehet a baj, mert múltkor akkora égés volt amikor a városban szabályosan visszagurultam a hídon mivel nem tudtam vele rendesen menni és gázadásra sem ment 20-30nál gyorsabban... Köszike!
Csá! Nekem is ez a problémám, hogy indítás után, hidegen remekül megy az első pár kilométeren, utána meg mintha meg akarna halni, hiába húzom a gázt, nem gyorsul, alig reagál, lassan emelkedik a fordulat. Enyémbe fehér kontrasztrugó van meg 4.5-ös görgők, de azok szerintem gagyik mert megkaptam a dobozát csere után és vmi tök ismeretlen neve volt. Valaki említette hogy görgőcsere is lehet orvosság...
zsolo 76

az nem lehet a kulcs a problémémra hogy nem jó együtt a sárga kontrasz rugó és az 5-ös görgő?szal melegen már nem jó mert mondta nekem egy srác h próbáljam ki 4-es görgővel és lehet h jó lesz!mit mondasz?és akkor nem elyti vissza a fordulatot melegen!talán
Ha nagyon tuningolgatni akarod jobb a vizes. Az meg hogy erősebb... A vízhűtés miatt max. le vesz az erejéből egy kicsit a vízpumpa.
Ha vannak olyan lámák és belemennek cseréld le.
Levegősbe kissebb a meghibásodás lehetősége! Az,hogy erősebb-e a vizes? Nem hinném volt mindkettő,semmit nem lehet észrevenni külömbségnek!
vizeset, erősebb
üdv ki mire esküszik? vizes? vagy léghűtéses?
nem tudok dönteni melyik legyen?

segitsetek
sziasztok! eladásra bocsájtom a 2001-es aprilia sr 50 di-tech-em! 8300 km, uj fékbetéttel hátul, zselés akksival, kuplunggal,kitakaritva,motorikusan most lesz át nézve! bővebb információ-kép-link HAMAROSAN! addig is: msn & e-mail: tomy93@freemail.hu ha érdekel csak ott tudok válaszolni! csere érdekelhet gyorsaságira ráfizetéssel (pl. aprilia rs 50)
üdv mindenki
megszeretnék kérdezni hogy ti mit tennétek a helyemben? mert én vettem nemrég egy aprilia sr 50 ditechet szalonból,és szar az egész motor minden baja van, szerelők csak nézik, kicserélték már nekem 1x,bejárattam aztis és ugyon olyan rossz maradt, nekem már nincs kedvem még1et bejáratni,szerintetek lecseréljem egy aprilia sx 50re? nemtudom milyen ez vagy hogy van ez , aztsem tudom hogy becserélik-e ilyenre, vagy milyet kérjek helyette? mert a karbis és a ditech között 100ezer ft van.. és pénzt nemadnak vissza szval 1árba kell válasszak, HA választhatok 1általán. pls segítsetek
A variátorba különböző országokba különböző szélességű távtartót raktak 3,5mm- 6,5mm-ig ha jól tudom,ettől is módosul a végáttétel,mivel a szíj nem tud felmenni akkora áttételbe ha szélesebb! Mi kivettük belőle,tehát max-ra föl tud menni,lehet ettől megy többet...
Nekem csak kb így gyorsul,de ez nem megy 102-től sík úton óra szerint sem többet! Nekem nem a végsebesség a lényeg,hanem a gyorsulás,nem tudom szerencsém volt-e,de mikor hozzám került folytottan iszonyat sz@rul ment,most meg pár módosítással komolyan mondom 50ccm-hez képest kiváló!
ŐŐŐŐ 50-esen megy óra szerint 108-at akkor minek akarod tuningolni?Jó az így ahogy van csak rosszabb lessz.
hát a kontrasz rugónak nem szabadna rosznak lennie egy új sárga malossi van benne!a szíj jónak tünik!max megnézem hogy a varió lötyög e!de annyit még tok mondani hogy nem tom már pontosan de vagy a variónál vagy a hátsó ékszíjtárcsa belselye eléggé el van kopva!
Enyém is így megy kb: http://youtube.com/watch?v=D-_...
Bár már láttam 24-es meg 28-ast is 70-esn és szépen muzsikáltak igaz ott már polini evo 2 henger meg egy sor drága dolog volt rajta.
Van ditechem is de most nem arról beszéltem ez másik a 21-es meg épp az volt otthon de jó az majd kicserélem 19-esre ha lessz pénzem.
Amúgy mi a francnak 70-es motorra 21-es karbi? Ezt nem értem,sokan azt hiszik rádobnak egy jó nagy tátmérőjűt és azt hiszik attól sokkal jobb lesz...125-ös motorokon van 24-26 álltalában! MTX-et tuningoltunk 80-ról 115ccm-re gyári 18as Kehin karbijával jobban ment mint egy 21es dellortoval. 100-as fúvókától csak többet zabált mint 85-össel és a táv/stoperral mért adat szerint is jobb volt a 85-össel!
Am tiéddel ott a probléma,h di-tech...Sokaknak alap 50-es megy 90-et!
Ezek valós adatok,a tiéddel akkor valami nincs rendben! Nincs értelme semmit agyontuningolni,ha cserélsz pár fontosabb cuccot pl:henger,karbi,kipu ezek számítanak a legtöbbet,de ezzel nem mondok újat! Volt Gulliver LC-m régebben az 85öt ment óra szerint,valósan 78at full gyári volt! Annyi,hogy nekem a variátorba nincs távtartó,aminek lenni kéne,lehet ezért megy föl akkora áttételre. Egyébként túl nagy karbi se jó,kis torokátmérőn nagyobb nyomáson megy át a nafta...Egy srácnak van itt full 70 tuning yamaha next zone az is 105-öt megy(stage6 hengerszett,gianelli silencers,állítható kuplung 17,5 karbi stb...) Minden motor más és más! Gyere próbáld ki ha nem hiszed,tényeket írtam...Megjegyzésként írom,kénytelen vagyok ezzel járni,amúgy nem szimpatikusak 1általán számomra a robogók,ígyhát alapból nem is védeném őkat!
Hát ha ilyen jól ment gyárin akkor 70-es hengerrel ha ugyanazt az NRx-et használod olyan 120-130 lessz a vége és 4-5 mp alatt lessz 100on.De mi a fenének ilyen szuper gyári adatok mellett tuningolni a futómű csak max 130-ig biztonságos.
És valószínű az én gépenél valami átkozottul elcsesztem mert egy Hebo aluhenger+s6 pro+21-es DO+polini SPC+deltával sem megy egy 50-es levegős minarellis gépnél többet mert én gps-el bemérve 93 körüli végsebességem nagyon hurka a gyári henger+NRX hez képest.
A 93-94 GPS-el mért adat óra szerinti 100km/h nál...Egyébként 50ig pontos az órája.
A hengeren még látszik a hónolás nyoma...Mi vettük ki az összes folytást! Kipuba szűkítő +vakcső, variátorba távtartó,henger kipunyilásnál félhold...40et tudott végig úgy ment,ki se lehetett "nyirni"!
Gyárilag ment 80-at,van rajta egy gianelli nr-x kipu+3,5grammos görgők 95-100között megy,ami valósan 93-94!
Egy kép és egy évjárat után mondtam ezt de írtam is hogy látni kell a gépet előéletről nem tudok semmit addig a nagyátlag 8 éves robeszt vettem alapul amk azért töbségében ilyen korra eléggé leharcolják az ifju titánok főleg ha olaszból hozták.Attól függetlenül lehet jót is kifogni csak ritkán.

Másik, ha csak a hengert cserélsz akkor nemigen fogsz túl sokat érezni egy sportkipuff és egy 17.5 ös karbi kell és eléggé combos lessz több nyomaték és 85-90-körüli végseesség várható jó beállítással.