Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen!
Igaz Pécs messze van Nagykátától, de ma akkor kiderítem, hogy mit lehetne vele csinálni.
2003as SR Ditech-be is belemegy az új SR lámpa vagy csak a 125ös SR lámpa passzol hozzá?
Amúgy egy ilyen motorba a légszűrő csere egy sportlégszűrőre, dob valamennyit a teljesítményen? (Tiszta gáz a régi, aztán kéne vennem újat) Ha segít a teljesítményen, akkor melyik a legjobb ami ebbe a motorba való?
Bár azt is hozzá kell tennem mert úgy igazságos hogy újonnan csak úgy éri ezt a gépet venni hogy sokáig használod mert a karbis és ez közt van egy 100e külömbség elég sokat kell menni vele hogy a fogyasztáson visszajöjjön a vételár.Bár ha az olajat is figyelembe vesszük ami 1 liter 2500-3500 lehet akkor kicsit jobb a helyzet de még mindíg sokáig kell vele menni.
Simán én egy 2002-es morinist nyúzok voltak vele bajok de kikúráltam most 70-es az utóbbi 2 évben egy gyűrűtörésen és egy kompresszorfelújításon kívül nem volt gondom vele pedig a gázkar 2 állású és nem 60 Kg vagyok vasággyal. Menetteljesítménye úgy 80 körül fog végre menni folytások nélkül ha elég semmin ne változtass bár egy 70-es szettet a gyilkos városi forgalom megkíván szerintem.
Köszi Zoli a választ!
Teljesen 0km-es ditechet szeretnék venni, nem bízom a használt dolgokban, ki tudja az előző tulaj mennyire tépte..... még spórolok, 6 kilóért akcióban tudok venni szalonból, már túl sok nem hiányzik, kb 2 hónap....
Szóval akkor arra a célra amire én használnám, megfelelne egy új ditech?!
Köszi mégegyszer.

Üdv:Daveid
Én erre a lámpára gondoltam.
RS lámpa tuti hogy nem csak az újabb SR és az újabb RS-é csereszabatos.Viszont az SR-125 é tényleg csont nélkül belemegy van rajta egy bazinagy és egy ksssebb lámpa az sokkal nagyobb fényerejű.
Belefér?
nincs mit szívesen,örülök hogy jó lett
rs lámpát kell beletenni ami bele is fér csont nélkül... bontóban biztos van vagy nincs...
Sajnos ez kivilágított városi utakra való robogó,nem túramotor.a simsonon 5x jobb a világítás,hogy a tompított,városi dologról már ne is beszéljünk ajánlom figyelmedbe aprómotort Nagykátán, gyártanak egy izzós módosított foncsort sr-be,A gyárit alakítják át,de nem kókány,nem mondanád meg hogy nem gyári 1db 35w izzó van benne elbírja a moci,a gyári 2x 15w .másik lehetőség,hogy veszel egy "tuning" lámpát az 10e ft körül van 2x21w izzó van benne,viszont nem állíthatő a magassága...én is vettem még a gyári foncsorba 25w izzókat,de nem mertem belerakni mert megolvadhat.uccsó variáció és ingyenes:lassan mész vele
Attól függ merre indulsz a gép megvásárlásakor.Ha lehetőleg minél fiatalabb új kasznis ditechet nézel lehetőleg magyar forgalombahelyezésűt garival nyert ügyed van a pigis ditechekkel töredék a probléma masszív strapabíró szerkezet ha mégis gond van ott a gari de csak vezetett szervízkönyvest vegyél.Ha viszont kevés a pénzed és csábítanak a 180-220e ért kínált 2001-2003-as elég megkérdőjelezhető állapotú morinisok azokat felejdsd el inkább ilyen árkategóriájú karbisat válassz azokon ha elromlik valami az utcában lévő öreg szaki is összerakja a ditechnek meg speciális szakember kell.
Sziasztok!
Dávid vagyok Esztergom mellől, és tervezem egy új sr vásárlását. Di-Tech-et szeretnék, mert semmiféle tuning nincs tervbe,amire használnám, az pecázni, meg ide oda járkálni vele, barátnőmet néha néha ezzel hurcolászni, meg néha egy egy 40-50km es távolság..... és a jelenlegi 320ft-os benzinár mellett jóval olcsóbbnak tartom,mint a karbisokat. Kérdem én hogy ilyen felhasználásra jobban járnék-e az injektorossal? Fűtött garázsban lenne tartva télen nyáron, esőben meg motorozzon aki akar ezzel arra akarok kilyukadni hogy minden környezeti faszságtól meg lenne kímélve(hibalehetőségek esetleges kiváltó oka). Olvasgattam a fórumot egy ideje, és látom vagytok akiknek nincs bajuk, viszont nagyobb többségben nem szeretitek az ditechet.
Amúgy ha valakit esetleg Esztergom környékén érdekel Airbrush festés, vagy bármiféle fényezés, akkor nálam érdeklődjön. LINK ennek nagybátyám festette az elejét.

Várom válaszotokat. és előre is köszi.

Üdv: Daveid
Zsolo76

kösz mindent meg a tanácsokat is vettem bele sárga malossi rugót egy 5g görgöt és egy új kuplungot ez így 10000-be ment de megérte kicseréltem mindent a gyorsulás jobb lett fokozatosan gyorsul és a vége pedig 90 -lett aprilia sr forever
Hy!
Az lenne a kérdésem, hogy az Aprilia SR 50be melyik a legnagyobb izzó, amit még elbír a fesz.szabályzó és az aksi, mivel egyszerűen a gyári izóó félelmetesen életveszélyes sötétbe a Mecseki kanyarokban!
Előre is kössz a segítséget!
már a múltkor mondtam az ékszerészes bulit ,méresd le hogy legyen viszonyítási alapod,a minarelli blokkos sr-ek sztem agrasszíven indulnak úgymond,én próbáltam párat szépen harapnak ha tőgázon indul és amit mondtál az alapján is szerintem csúszik a kuplungod...
tud nekem valaki sr-re ilyen kicsi visszapillantó tükröt kis minit? mert ez a gyári nagy nem tetszik annyira
Füstszínű CD-tok kivág és beragaszt óvatosan a ragasztóval megmarja a felületet.
Üdv mindenkinek!
Nagy segítségeteket kérném! Délután belementem egy nagyobb gödörbe, és elveszett a műszerfalon a visszajelző égőknek az a lapos kis füstszínű takarója. Tudnátok nekem segíteni, hogy honnét tudjak szerezni, mert sárvédőt is már hónapok óta hajtok, de az lesz, ez a kis sz@rság meg elveszett. Ha esetleg van valakinek 1 fölösleges, kérem jelezze nekem!
A segítségeteket előre is köszönöm, és sorry, hogy ugy csórtam a képet!
igen minarelli de légyszi mond már meg hogy a sága rugó mellé hény grammost vegyek pls előre is kösz
De legalább jól néz ki és ha elviszed egy körre kitesz magáért. Ám lehet hogy csak kontakthiba.
ez a ditech olyan mint egy hisztis picsa. szétszedtem, végigböngésztem a vezetékeket, az égvilágon semmit nem csináltam velük, max egy fél cm-mel arrébb kerültek, erre simán indult... pedig már teljesen úgy voltam vele hogy OK akkor kompresszorcsere. egyébként köszönöm a válaszokat, peace
Ja és matricát elmész egy jobb autódecoroshoz aki csinál teher meg mindenféle járgányra matricát simán megcsinálja potom pénzből viszel neki képet a GP-1es matrica még csak nem is a legbonyolultabb dolog.Az enyém is egy gyári színösszeállítás csak még az arany oroszlánok hiányoznak róla.

Sárvédőt meg itt találsz fentről a harmadik:

http://www.robogobonto.hu/inde...
Nem vagyok sértődékeny nyugodtan kritizálhatsz.A gép bontott idomokból áll tehát az alja sárga volt az eleje sötétmetalszürke az ülésidom meg törött és az előző tulaj csontig lecsiszolta foggalmam sincs az előző színre.Nem vagyok festő a 40e res festés az előző mocimon volt én nem akartam túl drága festést mert ha taknyolok csináltathatom ujra.Ez amit látsz 3 spray szórógitt 2 spray fehér prisma color 1 motip fekete és egy tudja fene milyen piros kombinációja az cirka 8e Ft plussz a csiszolópapír nem vagyok fényező tehát max ugatom a szakmát ha csúnya is én meg vagyok vele elégedve.Ha több pénzem lett volna elvittem volna istókuccse festőhöz.Majd a kövit bizisten viszem a matrica ami még jön rá tuti el fogja takarni a festés felét.

Hátsó alsó idom meg saját gyártás üvegszálból műgyantából corsa indexből meg STR8 lámpából áll direkt nem akartam azzal a hódfarokkal elrontani a formát tehát nem lessz rajta.A gépen még rengeteg dolog van amin változtatni kell de halál örülök hogy ennyire is készen van.Most került rá egy aerox kerék hátra hogy tényleg ne hasonlítson semmire ami gyári.
küldtem mailt