na kész lett a moci 3 hónap után, de nem is ez a lényeg hanem 2. napja hajtom és jelentkezett egy olyan probléma hogy kb 1,5-2 km t megyek és elkezd világítani az injection check lámpa aztán elalszik és leáll a motor, de ha ráadom a gyújtást nem világít nem zúg az AC de tudok indítózni. Egy kis pihentetés után minden működik rendesen, de menet közben kezdődik előről az egész én a benzinpumpa vezetékeinek érintekési gondjára tippelek de ha valakinek volt már ilyen problémája vagy tudja hogy mi lehet a gond az segítsen lécci. köszi
Ezt csak úgy tudod megoldani hogy veszel egy ditechet lemész vele egy ezrest majd elviszed szervízbe ott feltöltik a computerbe a sportprogit és mehetsz vele.
A viccet félretéve levegős karbisba sehogy nem raksz ott karbit állítasz és ha olyan akkor tiltás nélküli CDI-t raksz bele.A sportprogi a ditechnél olyan hogy engedi továbbpörögni a gépet nem szabályoz le az elektronika maghatározott fordulatszámnál.
Örülök hogy csak ennyi volt a probléma és simán megoldották.A benzin egyszer nekem is okozott gondot egész télen állt és utána nem indult a fura az volt hogy nem volt benzinszaga.No kellemes és gondtalan motorozást.
Sziasztok, nem akarok hülyeségeket kérdezi( de sikerül) szval nekem uyge van egy 2001es (aszem) levegős karbis gépem és olvasom h sport program így sport program uugy ezérdekelne enyímbe is lehet oylat?
Üdv! Gondoltam megírom történetem folytatását, hátha érdekel valakit. A gépemet visszavittem a szervizbe, rögtön neki is esett az egyik szerelő. 1 órán belül kész is volt a gép. A szerelő szerint a gép sokáig állt a kereskedésben, és a benne lévő benzin beleöregedett. Általában az első tankoláskor ez feloldódik és nem okoz gondot, de nálam maradt valami nagyobb kosz, ami megakasztotta az üzemanyag ellátást. Miután kitisztította a srác a géppel már lábon jöttem haza. Azóta mentem vele 100km-t, eddig minden tökéletes, remélem így is marad. 500 és 1000 km között vissza kell vinni, akkor majd kiveszik a fojtást és rátöltik a sportprogramot meg megcsinálják amit kell, ez 17000 ft lesz. Gondolom ez máshol is ennyi. Majd még írok a tapasztalataimról.
Nem 100% hogy a kompresszor nekem attól simán csak erőtlen lett és durrogott.Kéne egy nyomást nézni mielőtt cseréled meg az inyektorfejben a nyomáshatárolót kéne leellenőrizni hátha az e a baj.Vagy másik gyertyatipusra áttérni champion RG6YC vagy RG6YCA.
Mindenkinek volt ilyen gondja aki több ezer km-es használt ditech hajt, hosszabb ideje. A felújítő szett 4,5e. Az új kompresszor 28e körül. Aztán újra bír 10-15e km-tert.
Nah megvolt a Szolnok
-Isaszeg túra,400km-t sikerült beletennem felújítás óta,már nemsokára lehet neki kicsit csavarni
Van egy bizonyos fordulat.mikor kicsit pufog,de nem vészes,lehet egy alátétet ki kell majd szedni mégis,amúgy pöpec lett,hidegen is jól indul,ha menet közben gázt húzok szépen veszi a fordulatot Hazafelé találtam egy robogósboltot Jászberényben,új és bontott cuccok is vannak,szerintem árban elég tűrhetőek,ha érdekel valakit megadom az elérhetőséget.
mennem kell melózni,de wapon veletek leszek Mindenkinek szép napot!
A levegőszűrőt is nézd meg,biztos ráfér arra is a takarítás,ha nem tudod milyen olaj van benne jobban jársz ha leengeded az egészet.Volt egy karbis sr-m régebben,mikor megvettem a srác adta vele a maradék olajat,ami a PRISTA névre hallgatott,engedtem is le a fenébe,a kaput szoktam vele olajozni .
Mióta robogózom,azóta a stihl-be is repsolt keverek...Szereti
Köszi a választ! Valószínűleg az, már meg tudtam nézni a motort. Ki fogom cserélni a benzinszűrőt, meg kiégetem a kipufogót, mert melegen nem megy, fullad. Az előző gazda nem a legjobb olajat használhatta hozzá, tocsog az olajtól a kipufogó.
sziasztok!
nagy a baj! a szeretett kis sr ditechem folyamatosan hetente lehányja a gyertyát, és újat kell vennem! volt szerelőnél, szalonban, nem találtak semmi komoly bajt! tudna vki segiteni, h mi lehet a gubanc! köszi
A viccet félretéve levegős karbisba sehogy nem raksz ott karbit állítasz és ha olyan akkor tiltás nélküli CDI-t raksz bele.A sportprogi a ditechnél olyan hogy engedi továbbpörögni a gépet nem szabályoz le az elektronika maghatározott fordulatszámnál.
köszi a segitséget!
-Isaszeg túra,400km-t sikerült beletennem felújítás óta,már nemsokára lehet neki kicsit csavarni
Van egy bizonyos fordulat.mikor kicsit pufog,de nem vészes,lehet egy alátétet ki kell majd szedni mégis,amúgy pöpec lett,hidegen is jól indul,ha menet közben gázt húzok szépen veszi a fordulatot Hazafelé találtam egy robogósboltot Jászberényben,új és bontott cuccok is vannak,szerintem árban elég tűrhetőek,ha érdekel valakit megadom az elérhetőséget.
mennem kell melózni,de wapon veletek leszek Mindenkinek szép napot!
Mióta robogózom,azóta a stihl-be is repsolt keverek...Szereti
http://www.vatera.hu/aprilia_s...
Érdemes gyűjteni kis zsét és venni pár dolgot...
nagy a baj! a szeretett kis sr ditechem folyamatosan hetente lehányja a gyertyát, és újat kell vennem! volt szerelőnél, szalonban, nem találtak semmi komoly bajt! tudna vki segiteni, h mi lehet a gubanc! köszi