értem köszi a segítséged =)
és figy lene még 1 kérdésem, beviszem ma szervízbe, rákérdezek nem-e cserélik ki.. és akor szerintetek mit kérjek? injektorosat vagy karbisat? ( tuningolni szeretném "majd" )
Motorfék szerintem azért tünik gyengébbnek, mert a távtartó kikerült a variátorból, így 1 sokkal gyorsabban mész, 2 a kifutott (nagy) motornál lévő tárcsát sokkal könnyebben forgatja a keréknél lévő éppen pici tárcsa.
hm.. vagyis akkor, ha nincs benne folytás, nemis kell bele motorfék? mert ezigy elég gázos.. nemtudok megálni :/ fékeim is nagyon szarok, tegnap majdnem neki mentem 1-2 kocsinak,80al mentem és kocsi befékezett előttem, alig tudtam ki kerülni.. meg kicserélni nemakarják " mindig aztmondják megcsinálják"
de csak szarabb lesz
Én is nemrég vettem, tegnap vették ki a folytásomat, speciel örültem, hogy nincs végre motorfék, sokkal jobb így. Nekem normálisan gyorsul, csak 7000-es fordulat környékén van sokszor egy két bicsaklás, ami elég zavaró.
értem, de hétfő óta szervízben áll a motorom.. elhozom délelött és délután viszem vissza..
és egyre csak szarabb és szarabb lesz a motorom.. szerintem ők rontják el :'(
Nagyon hőgomba szaga van a dolognak.Végig kell csinálni a dolgot velük először javíttatni ha nem tudják asszem 30 napon belül vagy 15 már nem tom a jogszabályt javítani akkor kötelességük cserélni.
Hali mindenki
vettem nemrégen egy aprilia sr 50es ditech gépet,vagyis múlt szerdán.. bele raktam az 500km-ert..hétfőn bevittem folytást kiszedetni,és valamiért az a baja hogy nincs motorfékem,szaggat a motor, olyan mintha nemkapna elég levegőt vagy nemtudom, és egy ugyon ilyen aprilia sr 50es ditech motor full gyári folytással legyorsult engem 50ig, ez miért lehet? vagy mitől? beviszem minden nap 5x a szervízbe de nemtudnak semit csinálni vele, ilyenkor kidobtam 600ezer ft-ot? vagymi? mert pénzt se adnak vissza, és nem cserélik be egy új motorra.
Neem Amikor elütöttek az egész elejére új idom lett véve, és nem SR lámpát rendeltünk bele, hanem RS-ét és abba van park lámpa, és kék parkizzó van benne (ahogy ráadom a gyujtást már világít)
Az nem jó Tavaly engem is elcsaptak Egyan ilyen Sr lesz megint Háát van a hűtőn 1 burkolat (az a gyári rács) azon van rajta a tuning rács és a szélénél 1-2 kis műanyag pöcöggel van odafeszítve a gyári rácshoz(a hűtőmasz azokat a kis pöcköket takarja) Majd keresek olyan képet amin nincs fent az idom
jaja elég rég voltam a hát a motorral 2 hónapja elütöttek a bizutosit most fizet a héten és megyünk az uj motorért de rakok fel egy képet milyen volt a motor.ja amugy totál kár lett .látom neked már jol néz ki a motor előre azt a rácsot h csináltad?
van egy 2002-es ditech, amit mostanság csinálgatunk mert eddíg nem indult(egy tömítést kellet kicserélni az injektorban,ezt meg is csinálta egy hozzáértő). szal összeraktuk, és utána persze pöcre indult, de vmi elment mert kb 50-ig elég vad hangja van(mintha hideg lenne a motor) meg nem nagyon húz csak gondolkodik úgy 70-ig.utána megindul és aránylag rendesen megy de nem tudjuk mi lehet a gond.A szervíz előtt viszont rendesen működött.tehát ha vki tudna segíteni így nagyon megköszönném
Ja én xenonozok de cserélni kellett a komplettt projektort.Cagiva canyonét szereztem be de láttam kissebb motorfoncsort azt is bele lehetne illeszteni mint az SR 125-ösé csak azt bonyolultabb lett folna.Hét végén kerül ez beépítésre akkor tok további tapasztalatokkal szolgálni ha érdekel.
A fesszabályzó és a generátor elbírná,most nézegettem az adatokat 150W a generátor,viszont ahogy előttem mondák vala a gyári "foncsor"viszont nem bírja el a keletkezett hőt,megolvad.Talán a 20w-os sima izzót bele lehet még rakni,de inkább ne játssz vele...Nekem az említett halogén 2x20w-os angel eyes tipus lett beletéve,mert nekem tolatott egy nemnormális ,nem rossz lámpa,de hagy maga után kivánnivalót,pl nem lehet a magasságot állítani,az fix...
Max 15 watt ha nagyobbat raksz bele megolvad vagy cseréled egy STR-8 lámpára ami ilyen angel eyes lámpaszerűség akkor lessz 2x 20 wattod vagy SR-150 es lámpáját rakod bele ami bontottan nehéz beszerezni újonnan meg 52e.
Helló érekelne hogy di-tech -ben mekkora azaz elsö izzó amit maxra elbír a feszszabályzó mert alig látni azzal a vacak lámpával viszont tönkretenni meg nem akarom a motort,ja és refit hogy lehetne megoldani bele tudja valaki?irjatok ha tudtok valami infót.elöre is köszi
és figy lene még 1 kérdésem, beviszem ma szervízbe, rákérdezek nem-e cserélik ki.. és akor szerintetek mit kérjek? injektorosat vagy karbisat? ( tuningolni szeretném "majd" )
de csak szarabb lesz
és egyre csak szarabb és szarabb lesz a motorom.. szerintem ők rontják el :'(
vettem nemrégen egy aprilia sr 50es ditech gépet,vagyis múlt szerdán.. bele raktam az 500km-ert..hétfőn bevittem folytást kiszedetni,és valamiért az a baja hogy nincs motorfékem,szaggat a motor, olyan mintha nemkapna elég levegőt vagy nemtudom, és egy ugyon ilyen aprilia sr 50es ditech motor full gyári folytással legyorsult engem 50ig, ez miért lehet? vagy mitől? beviszem minden nap 5x a szervízbe de nemtudnak semit csinálni vele, ilyenkor kidobtam 600ezer ft-ot? vagymi? mert pénzt se adnak vissza, és nem cserélik be egy új motorra.
van egy 2002-es ditech, amit mostanság csinálgatunk mert eddíg nem indult(egy tömítést kellet kicserélni az injektorban,ezt meg is csinálta egy hozzáértő). szal összeraktuk, és utána persze pöcre indult, de vmi elment mert kb 50-ig elég vad hangja van(mintha hideg lenne a motor) meg nem nagyon húz csak gondolkodik úgy 70-ig.utána megindul és aránylag rendesen megy de nem tudjuk mi lehet a gond.A szervíz előtt viszont rendesen működött.tehát ha vki tudna segíteni így nagyon megköszönném