Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a válaszokat hát énsem szeretem a léghűtésest hogy mért? azt nem tudom mindeggy sajna ennyiért csak ilyet kapok.most adtam el az 1997 es sr emet a régi fajtát és szeretnék másikat. keresgetek én de nemnagyon találok semmit sem ami tetszik az meg nekem drága.de azért ajánlatokat elfogadnék pl amiket leirtál nekem a haverodét na meg a tiéd is érdekelne akkor. de kellene kép na meg az ára is jó volna.üdv és köszönöm.
bdw@freemail.hu ha küldessz képeket a motorokrol pápá
Mivel nem vagy egy szerelőzseni a kérdésből következtetve ,inkább vidd szerelőhöz mielőtt össze-vissza tekergetve több kárt okoznál vele mint hasznot.Egyébként meg a karbin kt csavar van a sülyeszett a levegőcsavar ahoz ne nyúlj a nagyobb kiálló amit kézzel és csavarhúzóval lehet tekerni és egy rugó van alatta az az alapjárati idomot ha lekapod láb közötti kulcsos idomot kiveszed a tárolót oztt beférsz éppenhogy ha minarellis a géped ha pigis akkor meg hátul látszik a karbi hozzáférsz idommunka nélkül is.
Sziasztok!
Van egy SR50 replikám karbis, és szeretném beállítani az alapjáratot, de nem tudom hogy hol kell, melyik idomot kell hozzá leszedni, és hogy egyáltalán mit kell csinálni vele . Lécci írjátok le, hogy mit meg hogy kell...
Előre is thx
Szerintem nem,de lehet csak azért mert léghűtéses nekem azok nem jönnek be, meg hátul dobfékes,ennyiért már kapsz vizeset és hátul tárcsafékeset,nekem egy ismerősöm pl.odaadná az övét 180ért, az vizes és tárcsás és nem utolsósorban gyári fényezésű,összvissz egy helyen van rajta esztétikai hiba...csak nem hirdeti...nekem meg itt van a ditech amire most költöttem vagy 70e ft-ot
Szerintem keresgélj még.
Hello.
Nekem egy Aprilia 125 futurám 1993 as van és szeretnék a következőkben segitséget kérni: a motrot nemrég raktam össze és ez idáig jól is viselkedett,de az utóbbi időben ha behuzom az első féket és a motor előrebillen kigyullad az olaj jelző lámpa előbb csak erős fékezéseknél történt,de most már ha picit meghuzom akkor is,ja és ha döntöm a motrot jobbra vagy balra akkor is pislog és ki-ki gyullad az oil lámpa. Olaj van benne tuti és szerintem az adagoló is jó mert fékezés nálkül közlekedés közben nem pislog.Szerintetek mi lehet az oka ennek,valami baja van vagy mi csinálja ezt. Előre is köszi.
helló
lenne egy kis problémám:van egy 97-es léghűtéses sr-em.A motorja a főtengelyen kívül teljesen fel van újítva,új görgőket,kuplungot,kontrasztrugót kapott, és viszi a 90-et,de mihelyst teljesen bemelegszik,nem megy csak 60-at.Mi lehet a probléma?karburátor beállítás?vagy még az hogy nincs teljesen bejáratva mert kb 500 van benne!az lehet hogy melegen a dugó még egy picit szorul?
Helo!
Ha valaki tud bács-kiskun megyében eladó szép állapotban lévő sr-t 100 és 200ezer között az légyszi szóljon. Köszi
Igen megéri ránézésre.
üdv mindenkinek véleményeteket kérem megér ez ennyit? köszi a választ.
http://www.kepesmotor.hu/april...
Bocs hogy most írok de nyaralni voltunk. Még nem néztem meg.
Az SR már nincs meg!DE 70es pinasco henger volt rajta malossi sportlégszűrő simonini racing kipu meg 19es vagy 21es karbi és ment mint állat a kuplungot nem tudom hogy milyen volt
Sziasztok! Sztem a foltot hagyjad! Nekem isbenn van a sárga ülésben de nem jön ki. Nekem van egy 2002-es SR-em amit most vettem és gyertyát kéne cserélni. Megvettem a gyertyát, belepakoltam és nem pörög fel a motor. A végéről le kell szedni vmit esetleg? Mint a Simsonnál. V csak így ala natur?
Fúú köszi szépen!
Ha picit megerőltetnéd az ujjacskáidat ezt azért nem lehet nehéz megtalálni.

http://motorsport.wplanet.hu/i...

http://w
ww.pdfdownload.org/pdf...
Nem tudjátok gyártanak még régebbi kasznis sr-t? És ha igen az újakhoz képest mennyivel olcsóbb vagy olcsóbb 1általán?
ő az
a motorban hebger dugó gyűrű csapszeg lett cserélve főtenely nem!az lehet hogy a főtegely csapács miatt vagy nem tom csak tippelgetek segítsetek
nem fúrták szorosra mert új a henger is legyen már jó
Lehet, hogy egy kicsit szorosra fúrták. Nézd meg hogy mit mutat a gyertya kép.
helló
lenne egy kis problémám:van egy 97-es léghűtéses sr-em.A motorja a főtengelyen kívül teljesen fel van újítva,új görgőket,kuplungot,kontrasztrugót kapott, és viszi a 90-et,de mihelyst teljesen bemelegszik,nem megy csak 60-at.Mi lehet a probléma?karburátor beállítás?
tudom az előző motoromon reverse volt csak elütöttek vele aztán a biztosito most fizet 600-at plussz még eladjuk a régi motort szoval van pénz csak nem akarok megint reverset. mondták még az levince zx-t arrol van valmi tapasztalat?
Nem, túl erős lenne neki pláne ha 50-es de még a 70-eshez is felesleges.Reverset neki az szépen szól.
ha csak ezt kipufogót akarod rárakni és meghagyod a motor többi részét gyárilag akkor fölösleges 1 ilyen drága kipufogót venned.ez a cucc én úgy tudom már keményen 70-es hengerekhez van fejlesztve(pl Malossi MHR Replica) és valószínű hogy a gyári motoron nem fog sokat dobni vagy talán még rosszabb is lesz mint volt.ha nincs valami komolyabb 70-es hengered hozzá nem tudja "kidolgozni" magát.
valaki légyszi mondja már meg hogy a Malossi -MHR- Replika sr50 az jó uj ditechre erről lenne szó. légyszi irjatok kösz
vagy városi üzemmódra van belőve és túl könnyű görgők vannak benne...
jaja,erősek a kuplungrugeszok,vagy másik
variáció,hogy xarrá van kopva a kuplungod...