Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár nekem nem DiTech - em van, de az nem az injektor visszajelző, mert akkor ott lesz a bibi.
sziasztok!
van egy kis gond a ditechemmel! gyújtást ráadom, majd a piros kis check lámpa őrülten elkezd villogni, beinditom, és nem reagál a gázadásra! vki találkozott már ilyennel? nem tom h vagytok vele, de nekem elég sok bajom van a ditechel! :(
jaja, az lesz a legjobb.... nagyon köszönöm a segítséged!
Logikusan végigondolva karbiba bemegy a benzin onnan a membránon át a hengerbe jut ha benzines a gyertya akkor kap benzint.A membrán a karbi után a szívócső alatt trónol 4 csavar tartja a szívócsövet ha lekapod ki lehet venni lellenörzöd nincs törés rajta és szépen zár akkor más a baj.Lehet túlszívja magát a szivatót is meg kéne nézni szal vidd szerelőhöz.
..vagyis azt írtad, hogyha a karbiból nem megy tovább a nyál, akkor membrán......
mostmittegyek?
benya eljut a karbiig.
gyertya benzines.
az van amit írtál: membrán..... vagy nem lehet, hogy rosszkor kapja a szikrát?
membránt tudom tapasztalatlanul cserélni?
(a karbi kiszedése biztos szopóág, de ha onnan menne simán, nem tolnám szervizbe....persze, ha a szikraadásos gyanút egyszerűbben ki lehet zárni)
Hali! nem tudja valaki hogy a Ditech SR vario jó Ditech scarába?
hali! nemtudd valaki KOMPLETT OLDALDEKLI A BERUGÓKARRAL ÉS A SZERKEZETTEL EGYÜTT szerezni nekem megvételre?köszii elöre
hali

vegyél bele sárga malossi kontraszrugó és egy 4-es görgőt vagyis az enyémbe sárga a rugó de 5-ös a görgö de veszek bele egy 4-est mert azt mondták hogy azzal talán jó lesz mert kuplungom is új szíjam nem csúszik a csapágyak jók és a motorja is full ulyított szal remélem ez a baj vagyis én megpróbálom!
Kószi, meglesem őket.
nem kell lefogni légkulcsal le lelehet szedni utána pedig az alátéteket kell megjegyezni hogy hogyan voltak
Szia

Én innen rendeltem de a komplett foncsoros projektort cseréltem benne mert a gyári nem jó elolvad.Viszont sikerült egy pont ugyanilyen cuccot venni cagiva canyoné ha nem tudsz ilyet szerezni el se kezd esetleg valami kissebb méretű motorfoncsort lehetne beleszerelni hogy úgy nézzen ki mint a 125-ösé hétvégén keresek majd motorbolzban egy KB 10-15 cm es átmérőjűt és avval is kísérletezem egy kicsit ez már be lessz vasárnap építve.
Szia!
Mennyi ez a cuccos és hol lehet hozzájutni? Már a Egumotornál sem látom.
Sziasztok,szeretnék segitséget kérni.Van egy Apriliam sr-50-Di tec,motoroztam vele és egyszerüen leált szikra van benzint kap de nem indul.?Köszi elöre is.
Még nincs benn de majd hétvégén .Viszont másik komplett projektor kellett aszem cagiva canyon az áldozat.
Szerelgetni nem szoktam de azért valamennyire konyítok hozzá
Csak mondtak vmi speckó szerszámot ami lefogja a főtengelyt ha jól emléxem. Na akkor ki tudom cserélni a variátort is akár. De előbb S6 görgőkkel megnézem hogy megy.
Ha van valakinek xenon az SR-ben, dobjon fel képet! Üdv!
nehogy szerelőhöz vidd!Csak ha nagyon béna vagy
tök egyszerű
Görgőcsere megoldható házilag vagy inkább szerelőhöz vigyem? Nem akarok feleslegesen zsét kidobni munkadíjban... Milyen kontrasztrugók vannak? Nemtom h a fehér mennyire lehet erős. De lehet 3.9-es görgőket teszek bele. Jobb gyorsulást szeretnék olyan 80-85 krüli véggel.
nemtudom....megnézem.....
Hát ha a benya eljut a karbiig és ott megáll akkor valószínű menbránt kéne megnézni ép e mert ha nem attól is ki tud feküdni.Benzines a gyertya ha próbálod indítani?
köszi a gyorstalpalót, ezt megnézem. ha ez a része rendben van & jön belőle a nyál, akkor karbikoszosodásom lehet?
Az egyiknek száraznak kell lennie az a vákum csö a henger felé eső részén kell csatlakoznia a karbiba a másik a benzincső annak kell lennie az úszóházba vezető csőnek ha szájjal megszívod a száraz csövet a másikból folynia kéne a benzinnek ha nem folyik a benzincsap a gomba alakú izé szar cserélni kell.
pipa rendben, szikrát kap, de nem indul. a tankból egy gombaszerű bigyóba megy a matek, onnan meg két cső jön ki. az egyik rendesen benzines, a másik száraz. gondolom az lehet, hogy nem kap naftát...a gondom az, hogy lövésem sincs, hogy ezt hogyan tudom ellenőrizni. számításaim szerint vagy ez a száraz cső a ludas & a tank szedett be valami szmöttyöt, vagy a karbi nem ad a motornak... a karbit viszont nem merem szétkapni, így vaktába.... vmi ötlet?
előre is kösz minden segítséget
Kuplung nem csúszhat?Karbi rendben?