Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kuplung alatt kell lennie egy csavarnak amit ha kihajtasz akkor kifolyik.
Köszi!
De pl. hogyan lehet a régi olajat kivarázsolni belõle?
Egyébként pont ilyen a masinám:
Az SR...

Csak nem ezzel a nagy plexivel.
ditech nincs kipufogoban fojtva
Meg a kipufogóban is!
Elektronikusan és a variátor. Ennyi szerintem. A
hali!egyik haveronak kéne h a ditech -ek hogy vannak lefolytva az 500 as szervízig?úgy mitn a karbis h kipu, légszűtő,variátor?vagy elektornikusan...vagy valahogy..:D:Delőre is köszi!
Először is cserélj egy gyertyát és a levegőszűrőt cseréld vagy takarítsd.
Sziasztok!
Erre kössetek csomót! Hengerfejes volt a mocim, tömítést cseréltek benne a szervízben. Aztán egy jóideig minden rendben volt, szépen ment, húzott. Újabban kivillant az olaj ellenőrzőm, vettem is szintetikus Agip Speed 2T-t bele. De nem ez a lényeg. Hiába húzom a gázt, nagyon sokáig tart mire fordulatot vesz és egyáltalán elindul. Volt hogy pirosnál előre mentem de nem akart indulni a moci és az egész sor elhúzott én meg húztam a fülét de csak hörgött... Mit jelent az ha csúszik a szíj? Vagy kopott lehet a kuplung? Amúgy a k.harang pereme mitől lehet hullámos
Help please! Köszi!
A váltóban nem tudsz olajat cserélni, csak a hajtásban. szintet ellenőrizni nem tudsz. A karbantartási mutatóban benne van hogy mennyi és milyen olaj kell.
Szerintem nekem is az van.
http://rapidshare.com/files/12...
Itt a ditech handbookja benne van a kuplung levétele. Meg egy két hasznos dolog ami egyezik a karbissal.
Ha az az, amit a mocihoz adnak (alap leiras, hogyan kell pl a burkolatot eltavolitani, izzot cserelni allitani), az megvan, azt koszi nem kernem. Nekem pont olyasmi kene, hogy hogyan kell a valtoban olajszintet ellenorizni, cserelni, vagy a kuplungot, szetszedni, cserelni.
Az a robbantott oldalas dolog az eleg jo, nagyon koszi. Ahogy latom, az egy holland alkatreszes bolt oldala nem?
http://www.easyparts.nl/choose...

Itt megtalálod a motorodhoz tartozó robbantott ábrát.
Csak a ditechhez találtam service manualt. Ha karbis sr-ed van akkor csak kezelési és karbantartási útmutatót tudok adni. Írd meg kell-e.
Sziasztok!
Nagy segítséget kérnék tölletek! Keresek mevételre "vízhűtéses sr-50" (1994) -hez első idomot, ami takarja a hűtőt. Nagyon fontos lenne! A segítséget köszönöm és aki tud idomot kérem írjon a következő címre: (bzsibu@citromail.hu)
Köszönöm!
A ditechet nem ismerő szerelőbácsik rendszeresen kihaggyák a kompresszort a sorból ami morinisnél vétek általában bár nem mindíg ő a ludas.
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy aprilia sr ditech-em a közelmúltban ki lett cserélve benne szinte minden (henger fúrva+új dugattyú szett,új főtengely,légszűrő,szíj,tömítések, az injektornál is,benzincső).A benzincsövet azért cseréltük mert ki volt repedve és eresztette a benzint.Azt hittük csak ez a baja.Nehezen elindul kb 100 m után leáll.Indulni indul csak mindig leáll.Nincs alapjárat.Benzin+olaj van benne.Ha esetleg valakinek van hasonló tapasztalata és tudna segíteni azt megköszönném.
Már meg is történt, elõre is hála, köszönet. Egyébként folyadékhûtéses, karbis darab.
Oszt melyik blkkal szerelt melyik kasznis mert volt vagy 3 kaszni és 4 blokktipus.
Ha kitöltöd az adatlapod és nem linkel be senki más, akkor töltök fel neked egyet.
Sziasztok!
Nekem is ez a szuper típusom van. Gondolom már volt téma, viszont már annyi hozzászólás van, hogy nem találtam meg köztük. Tehát a kérdés, honnan lehetne szerelési leírást szerezni a mocihoz. És tényleg szerelési kellene, nem a használati utasítás, az természetesen megvan. Ha tud valaki segíteni, megköszönném.
300 km és a folytások ki vannak véve?inkább 3000 nem?:D91 óra szerint nem lehetetlen csak vonj le belőle 3-4-5 km/h és akkor reális az érték nagyjából!
ŐŐŐŐŐŐ ha kicsit fullad akkor már régen rossz a ditechnek nem szabad sehol fulladnia pöcc indul egyenletes alapjárat mindenhol és megy mint az óramű sehol egy csuklás ez az alap.Ha esetleg meg szeretné venni azért mondom.
Szasztok, haverom vett egy 300km es sr ditech robit nagyon tetszik neki az előzo kinai robija nem ment csak max 60 at ez 91km/h val megy óra szerint.
A kérdés,hogy ez normális,vagyis tuning nélkül létezik,hogy ennyivel megy?
Persze gondolom folytás az ki lehet szedve-ezt hol kell ellenőrizni?
Ill mennyire tartós,mire kell karbantartáskor figyelni
Az egyetlen fura jelenség amit produkál,hogy kanyar után(sportosan véve) kicsit fullad,de ha tövig huzzuk a gázt akkor semmi probléma..
Vegyétek meg az enyémet.
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=112445
Ez legalább nem zsákbamacska. Persze nem adom olcsóért minek is, vegyen mindenki olcsó motort aztán dobjon rá egy 100-ast mire rendben lesz. Csak a henger 50 rugó rá.