Nem ultragáz,mert nem tudhatod milyen a motor belül,kerülsz egyet vele,állapota jó megveszed aztán derülnek ki a disznóságok.Nekem 2éve hogy megvan,ahogy megvettem,azzal kezdtem hogy elvittem (akkor még)szerelőhöz,nézze meg a görgőket ékszíjat benne.Szétszedte és mikor össze akarta rakni akkor vettük észre,hogy a főtengely végén nem a rávaló anya volt,elcseszte a menetet a főtengelyen...piff,főtengelycsere...aztán meg jött a többi,kb egy új sr-t tudnék most venni abból amennyibe van most az egész
mielőtt bármit is csinálnál,nézd át a csöveket,nincsenek-e kirepedezve,ha jó akkor a következőt érdemes megcsinálni:A kompresszor a hátsó árvédő alatt van,4db 4es imbusz fogja és egy cső jön ki belőle,előre az injektorhoz.Szedd le az akkufedelet és szedd le a csövet az injektorról,vegyél a gumisnál(vagy nemtudom hol)1 szelepet amit a felnikbe szoktak rakni,faragd le róla a gumit hogy beleférjen a kompresszor levegőcsövébe,rakd bele, tegyél rá egy bilincset,majd egy nyomásmérő órát ,amivel a guminyomást mérik.indítózz rá a mocira és nézd meg hány BAR van benne,nekem 2,5nél már csinálta a leállásokat,elvileg ha jó olyan 4-5BAR-nak kellene lennie.
háát a 2mm az már elég karcsú,sztem mihamarabb,cseréld le,a még nagyobb gáz szerintem,ha nem egyformán van kopva...vagy a harangod kopott tojás formára belül,de az is lehet,hogy valamelyik kuplungrugó kilágyult és nem egyformán fog a kuplungod,az indulásnál a felpörgés is ezért van szerintem...
Bocs elfelejtettem,milyen blokk van benne?minarelli?
A világértsem akarlak megsérteni de ahogy elnézem az sr ed inkább hagytad volna gyári színén!Különben az enyém is fényezés elöt áll de nem tok rendelni hozzá matrica szettet sehol ezért neki se állok.+ még 1 hátsó rendszámtábla tartós idom kéne hozzá.
Ez érdekes nem tom ki mondta azt a fa...ságot hogy a régebbi ditechek jobbak voltak .Menetteljesítményük 50-esként ugyanolyan de a morinisnek egy csomó blokkból adódó gyerekbetegsége volt amit az évek és a pigi blokkra való átállással kiküszöböltek.Azóta töredéke jelentkezik bajoknak.A fényezés meg nézőpont kérdése hogy mi a drága egy alap idom fényezés mondjuk oldalidom egy 10e körül megvan plussz a matrica de egy teljes idomkészlet is metal fénnyel nekem megvolt 40e ért.Ami nem rossz tekintve hogy mostanában az autónak nálunk 25e/elem ért megy ami mondjuk egy sárvédő és egy ajtó.
A ditechbajos srácnak el kéne vinni szakszervízbe de előtte le kéne ellenőrizni nem e szakadt/lelazult a kompresszor csöve.
A tanácsom!Csak makulátlan mocsit vegyél mert a fényezés piszkos drága mellette lehet törve is az idom azt megint csak drága meghegesztetni.Hidj nekem autófényezö vagyok!1 kis karc miatt az egész idomot újra kell fújni!
Ciao!
Olyan kérdésem lenne h mi a vélemény az újabb /2006+/ ditech-ekről? Mert úgy hallottam h a régebbi ditechek még jobbak voltak mert nem hibásodtak meg annyiszor meg viszonylag jól is mentek.
A másik kérdésem az lenne h használt mocit szeretnék venni, faszán jó gép 2007es csak csúszott vele a srác. Ilyen esetben mire figyeljek ha figyelmen kívül hagyjuk a fényezést? Meg az mennyibe van ha lejött a festék kisebb helyeken ?
sziasztok!
tanácsot szeretnék kérni tőletek mint jópár ditech szakértőtől. 2002es ditech, indul, de amint gázt huzok lehörög kész. légszűrőt cseréltem, semmit nem változott. mondtátok hogy esetleg kompresszor baja lehet. a dilemma: kezdjem el én bütykölgetni (nincs nagy gyakorlatom benne, de amit kell megszerelek) vagy vigyem el egy szerelőhöz (debrecen környékén eddig nem találtam olyat aki rendesen foglalkozna ditechhel, még az apriliaszalon szerelője is egy olyan emberke aki a munbkája mellett szerelgeti a robogókat), aki esetleg jól lehúz és lehet a motor se lesz 100as? (egyébként ultragáz hogy 2 hónapja vettem a mocit és most tesóm 96os italjet f1-ével járok :)))
Leovince ZX és hozzá való görgők már vannak, de sportprogram nélkül csak hangosabb, nem mutat semmit a kipuff.
Nagy henger biztos nem lesz rá, meg semmi egyéb, mert még csak 1 éves, és van rajta 4 év garancia. Mindennapi munkábajárásra használom, ahoz felesleges.
Első körben aprilia kereskedés de valami nagyobb ahol komolyabban foglalkoznak robogókkal nem csak légszűrőtisztítás görgőcsere és deklipormentesítés van tehát van game boy-uk.Attól függ merre laksz mert nagykátán apromotorék sitty-sutty megcsinálják.
na szóval a sárga rugót cserélem!a motor olyan hogy mikor megindul felpörög maximumra és 30-40 nél visszaejti a a fordulatot de ez inkább csak melegen hidegen jobban megy:de már mikor melegszik már akkor észreveszem hogy visszaejti.a szíjam jó de kuplung!hát a ferodol azt mondom elmegy2 mm kb de nem egyformán kopott van amelyken több és van amin kevesebb!ha elviszem a mociboltba ott megmondják hogy mekkora a görgő?te hanyast ajánlasz hány grammost?hogy gyorsuljon is jól és jól menjen végre is?előre is kösz
Sztem kb. 300km járatás, de minimum 250. Változó fordulatszámon, az elején még kímélve, de aztán 100-150km után már oda is húzhatod néha, hogy legyen ereje a későbbiekben A kontrasztrugó+görgő kombinációját, pedig ki kell tapasztalni, de gyári motorhoz malossi sárga kontrasztrugó+5 vagy 5,5 grammos görgők általában jók.
Huh nagy a szórás szervizek közt 10-15-25e közt ez a 25e res nekem mondta egy márkakereskedés de nem vittem oda a reális procedúra KB 15 per és talán 15e körül van de jó 3 éve volt a mai árakat nem tudom.Tulajdonképp egy olyan programot töltenek fel az ECU-ra ami engedi tovább pörögni a gépet nem szabályoz le.Utána lehet a görgőkkel eljátszani így megy olyan 80-85-öt reálisan óra szerint ez 90-és 100 közt lessz de azok csalnak.Ha tovább szeretnéd vinni a dolgot malossi vagy polini 70-es szett kell hozzá meg egy alapszintű vagy kicsit jobb kipuff Leo TT?ZX vagy a 70-eshez ideális giannelli reverse.Evvel a setuppal és egy job varioval ki lehet hozni 100-110et egy könnyebb pilótával reális végsebességben de utána finító.Ezután már csak karbis jobb aluhengeres gépek kellenek a sebességnöveléshez nem ditech.
Sziasztok!annyi lenne a kérdésem felétek hogy (végre megoldódott a csörgés oka),furatni kellett,dugó gyűrű stb.már nagyon szép hangja van,nem csörög!mennyit kell vele járnom hogy bejáródjon és hogyan?kis fordulat vagy változó legyen?és hogy milyen görgőt vegyek bele meg kontrasztrugót hogy jól is pörögjön de az a 75km/h is meglegyen?előre is köszönöm!szép estét és balesetmentes robogózást kívánok mindenkinek!
köszi kicsit tartottam tőle,hogy lerobbanok,na meg a defekt ami betett volna.Igazából a túra CSAK 200km volt,de így is tartanom kellett menet közben pár pihenőt,hiába no nem arra tervezték ezeket a robikat hogy órákat üljenek rajta Neked is hálás köszönet a segítségért,a vezetékfelcseréléses 5letért meg pláne játszottam ma még egy kicsit a hajtással,de úgy döntöttem úgy jó ahogy van,sajnos megmaradt vagy 5garnitúta görgőszettem,ehhez a hengerhez már túl könnyűek de sebaj a lényeg hogy jól működik,remélem egy darabig nem lesz semmi baja.lehet hogy a régi kompresszoromhoz megveszem egüéktől a felújítókészletet,nem árt ha van egy tartalékba,a mostanit is használtan vettem
hogy szeretnéd?csak az a része ami felnyílik,vagy sisaktartóval együtt,+ idommal?Az ülés elején pici szakadás van meg 2pici luk,de nem vészes,én így használtam,nem hasad tovább,szerintem pici gumiragasztóval javítható.
Személyesen vinnéd el vagy postán kellene küldeni?
Gratulálok hogy ilyen jól sikerült a mutatvány örülök hogy szépen megy a gép.A 400 Km es túráról mg érdemelsz egy külön gratulációt én nem vagyok ilyen bátor hogy ekkora távot megtegyek a nyeregben.
Bocs elfelejtettem,milyen blokk van benne?minarelli?
A ditechbajos srácnak el kéne vinni szakszervízbe de előtte le kéne ellenőrizni nem e szakadt/lelazult a kompresszor csöve.
Olyan kérdésem lenne h mi a vélemény az újabb /2006+/ ditech-ekről? Mert úgy hallottam h a régebbi ditechek még jobbak voltak mert nem hibásodtak meg annyiszor meg viszonylag jól is mentek.
A másik kérdésem az lenne h használt mocit szeretnék venni, faszán jó gép 2007es csak csúszott vele a srác. Ilyen esetben mire figyeljek ha figyelmen kívül hagyjuk a fényezést? Meg az mennyibe van ha lejött a festék kisebb helyeken ?
tanácsot szeretnék kérni tőletek mint jópár ditech szakértőtől. 2002es ditech, indul, de amint gázt huzok lehörög kész. légszűrőt cseréltem, semmit nem változott. mondtátok hogy esetleg kompresszor baja lehet. a dilemma: kezdjem el én bütykölgetni (nincs nagy gyakorlatom benne, de amit kell megszerelek) vagy vigyem el egy szerelőhöz (debrecen környékén eddig nem találtam olyat aki rendesen foglalkozna ditechhel, még az apriliaszalon szerelője is egy olyan emberke aki a munbkája mellett szerelgeti a robogókat), aki esetleg jól lehúz és lehet a motor se lesz 100as? (egyébként ultragáz hogy 2 hónapja vettem a mocit és most tesóm 96os italjet f1-ével járok :)))
Nagy henger biztos nem lesz rá, meg semmi egyéb, mert még csak 1 éves, és van rajta 4 év garancia. Mindennapi munkábajárásra használom, ahoz felesleges.
http://www.apromotor.fw.hu/
http://www.vatera.hu/kipuf
ogo_...
http://www.vatera.hu/kipufogo_...
http://www.vatera
.hu/leo_vince...
http://www.vatera.hu/leo_vince...
Személyesen vinnéd el vagy postán kellene küldeni?