Szerintem gömböc olyan mint az enyém a legjobb a lasar x-pro 50-esnek esetleg ZX ha később 70-esre szeretnéd akkor reverse.Ha csak hang kell és semmi más akkor ZX.
Vagy a pénztárcádra vigyázol vagy a teljesítményen alkudsz meg hogy nem olyan lessz mint vártad.Ha rádobsz egy TT-t de semmi nyereséged nem lessz teljesítmény terén akkor végülis a 25e is kidobott pénz lehet.Másik megoldás a használtpiac a pigi blokk elég népszerű ki lehet fogni olcsóbban szép állapotú kipufogókat de szívósan kell keresni és lehet sokáig kell várni.
Hát ha jól értelmezem a dolgok, a variátorod nem pörgeti fel a blokkot hanem egyből kapcsolja a hajtást, vagyis a kúptárcsák egyből összezárnak! Ha ez a baj, akkor ez a hátsó variátorban levő
3 darab "kuplungrugóval" lehet orvosolni
Zsozsitó kérdezteml a tied szerintem egy új kasznis SR és valszeg nincs még benne tuning ha nem is tervezel bele akkor egy Laser X-prot neki vagy giannellli extrát neki.
csá. 2008-as aprilia sr 50 ditech-hez melyik a legjobb kipufogó szerintetek? kinek milyen tapasztalata van? nekem már volt giannelli csak hamar rozsdásodott de nagyobb baj nem volt vele csak most valami uj kéne .
a www.scootershop.unas.hu n van az hogy Malossi -MHR- Replika sr50 arrol mit tudtok mondani? előre is köszi
Nah ma utánna érdeklődtem és Pécsett nincs motoros bontó, és azt tanácsolták, hogy rakjak be XENON szettet. Valakinek van ilyenje? Amúgy milyen megy bele a motorba? Kb. mennyibe kerül 1 ilyen jóság?
Kössz
Hello! Nekem van egy 2005-ös Aprilia SR 50 LC változatú mocim, és érdeklődni szeretnék, hogy milyen kiput ajánlatátok rá(ami meg is dobja kicsit), mert a gyári egy rakás .... az. Köszi válaszotokat!
A karbis gömböcök órái 80-asok a diteché 2003-ig 120-as volt utána az is 80-as.Bontóban tizenezerért lehet kapni 120-as ditech órát simán becuppan a másik helyére.Csak van egy plussz visszajelző az inyektornak.
Kösz a válaszokat!
Amúgy arra lennék még kíváncsi hogy némelyik sr-ben 80ig van óra némelykben meg 120ig. Ez attól függ hogy ditech -e vagy karbis? Bár teljesítméyben meg ugyanott van mind2 azt mondtátok.
Mivel csak 2009 ben az újaknál kezdik a rendszámozást ha előtte veszel újat nem kapsz rendszámot majd csak mikor a használta 2010-2011 ben ha utána veszel akkor meg rögtön a forgalombahelyezésnélk egyenlőre csak az a valós hogy lessz de hogy hogyan és miként az még sűrű homály.
SR-125ösé simán csont nélkül belemegy de csak a gömböcbe és mókolni kell a kábelekkel.Sportszűrő semmit nem dob a teljesítményen és ha nem kezeled rendszeresen simán kinyírja a hengeredet az amit beszív port.Az csak sportcélokra való ha nincs tuning a gépen egy malossi red filter kezelve légszűrőolajjal a gyári házba lehet készen kapni megfelelő formájút 1500 körüli áron.
A teljesítményen nem igazán dob sztem,már régóta le akarom én is róla a gyárit,mert szörnyű az az ormótlan doboz ahogy kinéz Szerintem a tervezők kimentek cigizni és a takarítónő megtakarította a billentyűzetet vagy az egeret valószínű így született,vagy be voltak tépve
Eddig még nem találkoztam-beszéltem olyan emberrel aki azt mondta volna, hogy cseréld le nyugodtan.
Nagyon érzékeny a moci a porra,állítólag sokkal jobban mint a karbis...még várok vele,a malossinak van egy aránylag zárt légszűrője (E5)az jöhet szóba nálam,nyitott szivacsszűrő semmiképp.
Teljesen gyárin akarom hagyni, és nem egy évig használnám, hanem úgy ameddig lehet....
Én ugyan 65 kiló vagyok, vagyis terhelve nem lenne amúgy meg pont ezen gondolkodtam, hogy mondjuk a karbis 1,5 l el többet kajol(minimum) százon, az 1000 km-nél 15 liter, vagyis közel 5 ezer huf, ehhez még jön az olaj, amit csak 3 ezrenként kell feltölteni, így 8ezer ft-al olcsóbb 1000km-en, és ha minden 1000km-nél van vm gond vele, akkor is megspóroltam a szervíz árát, meg hát garanciás is....
Ezek után biztos hogy ditechnél maradok, tetszik minden, meg lassan egyre többen fognak ditech javítással foglalkozni, gondolom én....
közben egy kérdés eszembe jutott.... mit tudtok a jövőbeli rendszámoztatásról? miféleképp fog ez működni?
Üdv:Daveid
De kb fél gáznál kezd el elindulni,addig semmi,és elég nagy fordulaton kell pörgetni.
a segítséged,megpróbálom aztán meglátjuk.
3 darab "kuplungrugóval" lehet orvosolni
Nekem van egy 2004-es Di Tech-em,ami suzuki blokkos.A probléma az hogy elindulásnál marha nagy gázt kell adni az mitől van?
Előre is köszi
a www.scootershop.unas.hu n van az hogy Malossi -MHR- Replika sr50 arrol mit tudtok mondani? előre is köszi
Kössz
Amúgy arra lennék még kíváncsi hogy némelyik sr-ben 80ig van óra némelykben meg 120ig. Ez attól függ hogy ditech -e vagy karbis? Bár teljesítméyben meg ugyanott van mind2 azt mondtátok.
Eddig még nem találkoztam-beszéltem olyan emberrel aki azt mondta volna, hogy cseréld le nyugodtan.
Nagyon érzékeny a moci a porra,állítólag sokkal jobban mint a karbis...még várok vele,a malossinak van egy aránylag zárt légszűrője (E5)az jöhet szóba nálam,nyitott szivacsszűrő semmiképp.
Én ugyan 65 kiló vagyok, vagyis terhelve nem lenne amúgy meg pont ezen gondolkodtam, hogy mondjuk a karbis 1,5 l el többet kajol(minimum) százon, az 1000 km-nél 15 liter, vagyis közel 5 ezer huf, ehhez még jön az olaj, amit csak 3 ezrenként kell feltölteni, így 8ezer ft-al olcsóbb 1000km-en, és ha minden 1000km-nél van vm gond vele, akkor is megspóroltam a szervíz árát, meg hát garanciás is....
Ezek után biztos hogy ditechnél maradok, tetszik minden, meg lassan egyre többen fognak ditech javítással foglalkozni, gondolom én....
közben egy kérdés eszembe jutott.... mit tudtok a jövőbeli rendszámoztatásról? miféleképp fog ez működni?
Üdv:Daveid