Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés milyen van benne de én inkább első körben az elektronikára töltetnék egy sportprogit.Utána görgőznék.
Üdv Mindenkinek!
Az a kérdésem lenne, hogy vettem egy 2007es di-techet, most voltam szervizbe vele aztmondták minden ok! De a motor nem megy csak 75öt és nehezen is indul el (olyan 6000es fordulat körül)
Van rajta egy gianelli zx pufó, arra gondolok hogy a görgők nem ahoz vannak kalibrálva, de attól még mennie kellene..
tud vki ezügyben segíteni? járt már vki így? mien görgőket ajánlotok?
Várom a válaszokat!
Ennek nagyon örülök, hogy sikerült belőni. Igen nagyon sokat jelent az a 20 ccm. Remélem sokat elmész így és kényelmesebb előzni is.
sziasztok! Bontott km órát, ülést, és légszűrőt vennék! Ha valakinek van egy darabokra tört sr-je, az is írjon! érdekelne pár dolog még belőle...
Fekvőhengeres minarelli 10-15E max!
sikerült bejáratnom a gépet,gondoltam mostmár lehet neki csavarni hihetetlen mennyit számít az a 20cm3 eddig ha szembeszél volt vagy emelkedőn mentem (felfelé )visszalassult,most meg bőven van még 1/3gázom,odahúzom neki és gyorsul végsebessége óra szerint 105,de ahol ki tudtam húzatni természetesen szemből kaptam a szelet,szerintem ha szélcsend van,esetleg sportmotoros pozíciót vennék fel a plexi mögött akkor 110-115-öt ki lehet belőle hozni Összességében meg vagyok elégedve,kivéve a polini gyártásellenőrző részlegével,jó lenne ha a selejtet nem engednék ki a gyárból
A beállítás sem volt vészes 2nagy bakit követtem el,de ez inkább a kapkodásnak és a nem odafigyelésnek volt köszönhető felcseréltem a hőgomba és az injektor csatlakozóját(szerencsére Zoli rákérdezett így sikerült megoldani ezt a problémát ),a nyomáshatárolóba fordítva raktam be a kis műanyag vackot szívtam vele egy kicsit mire rájöttem,leállt prüszkölt,nem is indult...megfordítottam,kapott egy champion gyertyát,1vastag és egy vékony alátétet azóta semmi gond nincs,tökéletesen indul hidegen és melegen is szóval happy minden.Tegnap kifordultam a tescobol a külsőbe jött egy suzukis húztam egy kövér gázt az ürge meg lesett,hogy mizu
Köszi neked is a segítséget!
milyen blokk van a mociban és mennyit szánsz rá kb?
Nincsen valakinek eladó "tuning" kipufogóra? Akinek van jelezzen!
http://www.robogobonto.hu/inde...
A múltkor volt lámpa nélküli 5e körül,szerintem hívd fel őket biztos lesz nekik.postaköltség 1500ft
háát a sárga rugó nekem bevált,de ennél összetettebb a dolog...milyen fordulaton indul a moci,gyorsulásnál milyen a fordulat,felpörög és visszaejti,vagy folyamatosan pörög,mint állat..
a kopott görgőt mindenképpen cseréld,a szine alapján esélyed sincs kitalálni,hogy hány grammos,én el szoktam vinni ékszerészhez és ott pontosan le tudja mérni,meg kéne nézni még az ékszíjat és a kuplungot mennyire van elkopva...
Most nézem hogy te paksi vagy!Én bölcskéröl írok!Ha megvan a sárvédö értesits és elmegyek érte csak csörizz meg és visszahivlak:205913818 Összehasonlitásként kiprobálhatom a tiédet látom picit megpiszkáltad!Üdv Zsolt
Hu köszi aranyapám értesits minél elöbb hogy megvan-e és hogy mennyiért.
most akkor visszatérve hány grammosat vegyek bele?ti mit mondtok?+még egy srác mondta h ugyan az a baja volt a motornak mint nekem és mondta hogy cseréljem ki a hátsó ékszíjtárcsán a feszítű rugót sárgára!ott mit csináljak?most fehér van
eladó aprilia sr! 2006/07/03. 6300 KM 70 KM/H utazó 85 km/h végesebesség!full gyári nem kókányolt!
360 000FT! http://www.motor.hu/hasznaltmotor/74994/APRILIA%20SR%20!S%DCR

G%D5S!
Nem adnak 12 görgőt. Amire gondolsz szerintem az a gőrgőhéj. A polini szokta így árulni a gőrgőit. 6-ot adnak egy csomagban, 12-tőt akkor ha szettben veszed bár a szettek is inkább 3x6 görgőt tartalmaznak.
azért adnak hozzá 2 garnitúra görgőt hogy be tudd magadnak hangolni olyanra amilyenre akarod.
sziasztok

Gyors segítség kéne!
Szétkaptam az sr-t megnéztem benne a variátor görgőket és szentem el vannak kopva!majdnem mindnek egy kis részen ki van kockásra kopva!ebben kék színű van az hány grammos vagy pontosán hány grammosta vegyek bele?és még annyit hogy miért 12 görgőt adnak hozzá ha veszek mert hat van benne nem?azért mert két garnitúrát adnak egyik kisebb másik nagyobb?+a hátső ékszíjtárcsánás van az a feszítő rugó az nekem fehér!és mondták hogy cseréljem k sárgára ti mit mondtok?és mindezt azért kel mert nem megy csak 65-70 körül a gépés szentem a gyorsulás se az igazi!ez egy 97 levegős!pls segítsetek
Vettem egy elvileg 2003-as évjáratú sr-t,ami léghűtéses a gyári katalizátoros kipufogója van rajta. 75km/h a végsebessége és meglehetősen alacsony menetdinamikát nyújt a gyorsulás terén is, elképzelhető,hogy ez mind ennek a kipuf-nak köszönhető?
Köszi!
Asszem megpróbálok egy 58-ast szerválni. A legkisebb a szettben a 60-as volt.
Szerintem picit dús a keverék,legalábbis ahogy a képet látom nem őzbarna.próbálkozz egy kisebb fúvókával,vagy állíts a karbin még,hogy több levegőt kapjon.
üdv mindenkinek
véleményeteket szeretném kérni egy Italjet formulárol vizes 1997 es kiadású. érdemes e vele foglalkozni? esetleg vannak e tipushibái? 100 rugóért adnák. légyszi véleményezzétek köszönöm mindenkinek.
Helló!
Gyertyakép alapján szerintetk mennyire jó a karburálás? Ritkán előfordul, hogy hirtelen gázadáskor egy pillanatra elerőtlenedik a motor, utána már elkapja a fordulatot. Légszűrő tiszta, főfúvóka 60-as. A gyári 53-as volt. Próbálgattam nagyobbakat is 65-82 -ig. Pl. a 82-esnél tocsogott a gyertya a szutyokban és teljes gáznál megállt a gép. Kipuff: Yasuni Z. A karbi a gyári.
Vajon mit próbáljak?
én úgy vettem észre h biztonságosabb 65-70 nel menni az autók tempójába mint 40-50 -nel amennyivel szabadna!mikor járatós volt a gép halálfélemem volt mert mindíg lenyomtak emiatt!így sokkal jobb h egy ritmusba mész velük !kedvencem mikor mész előtte 70 nel, mászik rád a tuningladás hülyegyerek megelőz aztán belassít 60 ra...elkezded előzni akkor meg gyorsít!még azon baszom fel az agyam hogyha látom h a motoros jobbról előz...én mindíg rászólok ha látom mert tudom h kurva idegesítő dolog a kocsiból nézni h mikor veri le a tükröd!egyzsre nem előztem még jobbról és ha meglátok valakit tuti leugatoma fejit!jah és h ne nyomjanak le ne az út szélén menjetek hanem középen!mert akkor jobban egyenrangú ként kezelnek a kocsisok mint ha az út szélén bóklászolnál!
háát igen,nem egyszer volt olyan érzésem,hogy nem úszom meg esés nélkül,mindezt persze egy autós hibájából.Nekem is van b,sőt c jogsim is,mégsem akarok senkit elgázolni, jobban figyelek mikor bicajost vagy motorost látok.Általában nem tetszik sokuknak ha nem az út szélén mész 10cm-re,de ha ott,akkor képesek olyan közel jönni melletted,hogy a tükör birizgálja a könyöködet.Minap történt pont,hogy a csávókám megalázónak érezte gondolom,hogy mögöttem kellett jönnie ezért beállt mellém a sávba (előttem mentek, megelőzni nem tudta gondolom)a fiat ducato vagy mit tudom én milyen kisteherautóval,simán leszorított maga mellől.Mivel nekem is bejáratós a gép,nem tudtam mást csinálni mint fékezni és magam elé engedni,nem volt kedvem a szalagkorlátot közelről megnézni,rengetegszer volt ilyen és más elég meleg helyzetem,az ilyen emberek az életben nem ültek motoron,ráadásul jó poénnak tartják az ilyen húzásaikat,aztán ha balesetet okoznak,vagy a motoros megússza és "hálából leszereli a tükröt a lábával az autóról,akkor meg fel van háborodva,hogy ő semmit sem csinált...
Különben érdekes azért,ha jön egy kopasz, bőrmellényes chopperos azzal nem merné megcsinálni,a robogóssal meg úgy van hogy ááá tizenéves hülyegyerek,hagy szokja...Persze biztos vannak olyan autósok is,akik megadják az elsőbbséget ,betartják az oldaltávolságot előzésnél,stb.Mióta bejöttek ezek a keményebb bírságok azóta kicsit jobb a helyzet,többet is járok a robival mint kocsival
Ezt a benzin gondot a régebbi robogóimnál én úgy oldottam meg, hogy a téli leállás alatt is hetente egyszer beindítottam a gépet és járattam pár percig. Így mikor tavasszal újra használatba vettem a gépet mindig tökéletesen indult. Ezzel az új géppel is ezt fogom tenni télen.
Kellemes és gondtalan motorozást neked is és mindenkinek! Vigyázzatok magatokra, mert a robogósokat mostanság az autósok nem nagyon veszik figyelembe! Egyfolytában rajtam keresztül akarnak autózni, én hiába tartom be a szabályokat (a bejáratós motorommal most főleg nem száguldok), az autósok szarnak rám. Eddig hajszál híján megúsztam baleset nélkül, de több haverom nem volt ilyen szerencsés. 2 példa: egyik haver 30-al ment, azért lassított mert már majdnem hazaért, amikor egy gyorsan kitolató autós kiütötte alóla a robogót. Elég csúnyán megsérült a cimbora bal oldala az aszfalton csúszástól, a motorról nem is beszélve. Másik haver szintén épp 30-al pötyögött mert le akart fordulni, erre egy autós alóla is kilökte a gépet. A cimbora többször megpördült a betonon, zúzódások és bordatörés lett a vége. Hiába állapították meg hogy nem ő volt a hibás, ettől még nem gyógyult jobban sem ő sem a motor. Mindketten gyakorlott motorosok, több mint 10 éve motoroznak, mégsem tudták elkerülni a balesetet. Szóval nagyon vigyázzatok magatokra!