Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aztjiszem valakinek szar a ditech sr bejáratás után elbaszták és ki akarja cseréltetni az olvassza el a motorrevü mostani számát van benne valami ilyesmi dolog írva remélem segítettem
Bocsi,de az én motomról van szó...Újszerű a motor csak a képen poros...Előző tulaj eldől ezért van 1,2 karc ami látszik a képen is. Egyébként minden hibátlanul működik,több napos állás után is indul szivató nélkül önindítóval...! Látni kell,de semmi képpen nem mondanám,hogy átlagosan gyepált!
Levegős fekvő dobos minarelli átlagosan gyepált állapotban.Ha indu hidegen önindítóra l nem kacsázik összevissza meg is tud állni nem füstöl csörög zakatol és még az önindító is működik akkor jó, meg lehet venni.Hogy a külselye milyen érdemes meg e vened azt már te döntöd el 150-18e nél többet nem adnék érte.Ez a max ha annál olcsóbb akkor kész főnyeremény.
Ez léghűtéses,fekvő minarelli blokkos!
Sziasztok

Szeretnék venni egy sr50-t és a segítségeteket kérném. Úgy hallottam hogy 2000 környékén a sima (nem ditech-es) sr-eket két blokkal is szerelték. Hogy tudnám megállapítani kivüröl hogy melyik melyik? És Ti melyiket ajánljátok? Melyik jobb?
Itt van egy kép, ezt a motort nézem most. Ez melyik lehet?
Előre is köszönöm szépen

Üdv.:Bali
hát a kontrasz rugónak nem szabadna rosznak lennie egy új sárga malossi van benne!a szíj jónak tünik!max megnézem hogy a varió lötyög e!de annyit még tok mondani hogy nem tom már pontosan de vagy a variónál vagy a hátsó ékszíjtárcsa belselye eléggé el van kopva!
Korábban feltettem 1kérdést,tudna valaki segíteni? Üdv.
Nem lötyög/nincs kihézagolva a vario külső tárcsája szíj jó e nem csúszik, kontrasztrugó elég erős nem e akkor csúszik mikor már nem szorítja a melegedéstől?
a jukat bedugtam és melegen mikor megnéztem h forog e a kerék forgott rendesen egyáltalán nem szorult4mondták hogy lehet hogy nem jó a kuplung hogy mikor felmelegszik a ferolodol nem tapad olyan jól!mondta a srác hogy cseréljem vissza a régire az egy malossi volt de ennél is ezt csinálta visszesett a fordulat!mi a problem még mindig nem tudjuk!még mondta a srác hogy esetleg 4 grammost görögőt akkor lehet h nem elyti vissza nem to még mindig kérem a segítségedet!
Csak csere segít egy utángyártott vagy bontott a megoldás és szerintem tényleg nem garis mert az autóknál is a kopó alkatrészek nem garisak.Sajnálom a pigisek meg még drágábbak is mint a sima SR-é nekem a morinishez kis átlakítással jó volt egy 6e Ft os Rally RMS telo is de ide másik jó csak.
A mellékelt képen az egy éves robeszom hátsó telója látható. Kb. 5 hete elkaptam egy szép méretes gödröt azóta könnyezik . A kérdésem ( mivel állítólag a teló nem tartozik a garanciába , ez igaz lehet ? ) hogy csere nélkül lehet - e valami módon javítani . Egyenlőre csillapításbeli különbséget nem érzek újkori állapotához képest .

http://img364.imageshack.us/im...
lehet hogy a kábel mert mikor letilt akkor utána ha ráadom a gyújtást nem tölt a pumpa csak el-el indul a lámpa is csak bevillan egyszer kétszer. a kinyírást arra értem hogy a szerelő kicserélte a gombát és az újonnan mért 2,2 ohm- hoz képest már a csere után csak 1,8 volt de ez már a 2. dik amivel végzett
Lehet a kábel is zárlatos de a hőgombanyírás nem jellemző hiba ez új és egyedi legalábbis nekem.
hello! az miért van hogy a morinis ditechem kinyírja a hőgombákat és mindig letilt ha kicsit odahúzom neki
jo figyelj majd megbeszéljük, am elképzelhető hogy a yamaha is érdekelne mert tiszta r1 és az teccik!
msn-en felvettelek minden esetre.
Üdv!
70-es hengerszettet akarok venni(nem alut)aki karbis sr-en cserélt hengert 50ccm-ről 70-re el tudná modani mekkora külömbséget lehet észrevenni gyorsulásban és erőben,esetleg a végsebesség növekedett valamivel?
beszélek tesómmal még! de am nem olyan árat fogunk mondani az sr re amilyent szeretnél hallani ha cserélünk
ezek szerint valami dugó hiányzik onnan,szerintem ahogy veri ki az olajat a csapágyak nem kapnak megfelelő kenést,ezért van hogy bemelegszik és szorul melegen...mindenképpen engedd le az olajat,töltsd fel megfelelő mennyiségű hajtóműolajjal,azt a lyukat meg dugózd le a bele való alkatrésszel.
a kereket nézd meg sztenderen,hogy forog-e rendesen vagy szorul arra értettem.
alci, ráfizetnék az rs-re!
hoppá ez nem volt jó link A negyedikfeltéve hogy jó a link ha nem akkor bontott alkatészek --motorikus alkatr.--blokk öntvények,blokkok--3oldal felülről a 4ik
Titta scarabeo Ahol neked folyik az olaj oda kéne egy műanyag ilyen L alakú biszbasz és arra egy cső
Tesómat megkérdem hogy tud-e olyant hozni mert mocis boltban dolgozik ha tud akkor szólok
OKÉS?
enyém eladó de jobban jársz ha te adod el és utána veszel rs-t
jah és hamár itt tartunk valószinűleg megvállok a 2001-es di-tech -emtől kategória váltás miatt! csere éredekel /rs 50 előnyben/ érdeklődni profilomban a cimen!
sziasztok! haveromnak van egy gyári sr robogója! ki lett belőle véve a fojtás a kipufogónál és így 104-et megy neki(karbis)! lehetséges ez?