Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! és az eladó ami neked van vagy csak úgy mondtad ? mert ha eladó és működik beszélek a szerelővel mert már csak az hiányzik a nagyszrvízből(dugó,gyűrű,főtengely,csapágyak,szimering
ek,kompresszor:ezek voltak cserélve) mert a gázra még mindig leáll
Nem kompresszor a gond hanem az AC és ki kéne jönniük visszavinni majd egy újat hozni.De legaláb visszavinni.Valószínű valami kábel eshetett le.
Helló!
Mennyi volt az SR-ed ?
Én ezért vettem ilyet
Na eddig tartott az új motor öröme! 15 km van benne, gondoltam ma délután belerakok még legalább annyit. Elindultam, de 2 sarok után megálltam beszélni egy haverral. A bejárón beszéltünk negyed órát, aztán indulnék tovább, beindítom a gépet, de pár másodperc múlva leállt. Újra ráadtam a gyújtást, és a kompresszor nem adta ki a szokásos búgó hangot, a gép beindul, de pár másodperc múlva mindig leáll. A kompresszor azóta sem ad hangot, a leállás is megvan, kb. 10 próba után hazatoltam. Ha ráadom a gyújtást akkor a kis piros figyelmeztető jelzés folyamatosan világít és a műszerfalon a service kiírás olvasható. Hétfőn hívom a kereskedést, hogy mi legyen. Elég idegesítő, bár gondolom nem lehet komoly baj, de most vihetem vissza utánfutón a szervizbe, mert gondolom ők nem jönnek ki érte.
Nekem van bontott az 8e.
kb 25e az új.
A lágtömegmérőnek szokták hívni az angolul throttle senzor nevű cuccot aminek a légtömegmérőnek nevezett szerkezethez semmi köze sokkal egyszerűbb dolog mint azok azt csak autókban alaklmazzák a légszűrő után van.

Ez is ott van megy bele egy nagy elektromos csatlakozó belül egy pillangó szelep van aminek a tengelyére egy potmétert szereltek ennek a potméternek a jeleit veszi figyelembe az ECU hogy mennyi levegő ömlik a motorba és ez alapján adagolja a benzint.

Az autóknak a ténylegesen bejövő levegő után van a mérés asszem egy fűtőszál van benne meg egy rakat elektronika a működését nem tudom nem figyeltem oda az órán amikor említették traktorokon nem volt ilyen.
én igol 2t racig olajat használok bele!3000 körül van 1 liter ami 1000 km re elég...szal nem olcsó!de az RMC-be azt mondta a gyerek h ez a legfaszább bele...
Adtam neki egy kis benzint,iszonyat nagyot változott a helyzet, ugrik mint egy oroszlán indulás sokkal jobb lett,nem pörög mint állat,szépen húz aránylag kis fordulaton,70nél még olyan erő lenne benne,de egyenlőre nem csavarom neki,hagy kopjon szépen be,tegnap már beletettem egy 50est
szerintem ez tökéletes égés...
Igazad volt tényleg megérte vele kínlódni kicsit,a menetteljesítménye kezd kárpótolni
Köszi a segítséget majd +hálálom
Én most vettem bele Agip speed 2T-t,állítólag annál jobb nem kell bele,ezt olyan eladó mondta,ahol nem forgalmazzák ezt az olajat
A bejáratásról még annyit,hogy ha lehet ne városban járasd be,menj el vele hosszabb utakra akár céltalanul is.sokkal kíméletesebb a mocinak ha ráállsz egy folyamatos 40-50es tempóra,mint az állandó indulás fékezés indulás móka,a hűtése is jobb lesz,ami elég fontos egy bejáratós gépnél.
Üdv!
Köszönöm a jó tanácsokat, betartom őket!
Még egy kérdés: milyen olajat ajánlotok? A gépre ragasztott Agip matricából arra következtetek, hogy a gyártó ezt a márkát ajánlja. Agip olajból melyik a legjobb, tudom teljesen szintetikus kell.
az meg wtf?
hello! valaki meg tudná mondani hogy kb mennyibe kerül egy légtömegmérő/levegőmennyiségmérő köszi
az injektorosoké olyan mint a tiéd!a karburátorosokon pedig nincsen fordulatszám mérő!
Bejáratás.....amíg a folytások benne vannak úgy se tudod hajtani , de így se baj hogyha egy helybe pöfögteted néha egy pár percig....ha majd kiveszik a folytást nem tépd el egyből az száját!nagyon nehéz lesz megállni mert akkor kapod igazán kézhez a motorod, de akkor is csak fokozatosan gyorsulgass majd végsebessége....60-65-70-75-80..én így csináltam legalább is 1 hét alatt jutottam el az óra akasztásáig.. !remélem jól jönnek az infők!sok km-ert,teli tankot,széles utat!
A géped factory verzió tehát ditech azokon fejlettebb digitális infokijelző van ezt direkt így gyártják a másik a karbis verzió.Bejáratás 500 km változó gázzal nem csutkán hajtva az igazi bár a folytások miatt túlságosan nem lehet meghajtani de a teligázas idításokat mellőzd.Ha nem akarod tuningolni egy 1000 km után a sportprogit töltesd fel és a variot is tisztességesen behangolva elérhetsz egy max 80-85 km/h ás végsebességet.













7
Üdv mindenkinek!
A mai napon megvettem 4. robogómat, egy új di-tech-et. 8 éve robogózom, előtte 3 használt gépem volt, szép sorban cserélgettem ahogy összejött egy kis pénz, és ma végre teljesült a nagy álmom, végre egy vadi újat vehettem. Csak melóba és haverokhoz rohangálásra kell, nem akarok tuningolni semmit, hosszú távra vettem, így gondoltam megéri újat venni 5 év garanciával. Még csak kb 15 km-et mentem vele, max 50-el. Lenne pár kérdésem, ti elég jól benne vagytok a témában. Mondom miért itt kérdezek. Vidékről mentem a szalonba, előzetes egyeztetés nélkül, és a gépet nem tudták a szalonban aznap átadni, mert nem tudták üzembe helyezni, mert annyira elfoglaltak voltak, ezért egy mikrobusszal kihozták házhoz pár nappal később. Aki kihozta az egyáltalán nem ért hozzá, tőle semmilyen kérdésemre nem kaptam választ. Ezért fárasztalak titeket, bár hívhatnám a kereskedést is, de ez olcsóbb. Bejáratásra mondhatnátok valamit, mégis mire figyeljek, mit nem csináljak. Még arra lennék kíváncsi, hogy miért van 2 féle műszerfala az új szériás sr-eknek. Nekem az a fajta van ami a sebességet a digitális kijelzőn muatatja. Ez a fajta:
http://www.aprilia.com/modelli...
De láttam olyat amin a km óra a mutatós és a fordulatszámot mutatja digitálisan. Csak merő kíváncsiságból kérdezem, számomra nagy jelentősége nincs, bár picit jobban tetszik a nem digitális km-óra, de az enyém pont nem olyan. Ez van. Bocs ha nagyon hosszú volt a szövegelésem.
Utoljára egy kép, hogy milyen változat a gépem:
http://www.motocentralscooters...
Az én ditech-embe a NGK gyertya az ilyen kormos volt 1000km után most pedig a champion az meg nem kormos.
köszzzzzzzzzzi a tükörinfot zsolo
Alakul a dög.Nem bög.
Alkul a bög az enyém is ilyenforma.Jót tett neki a champion nem véletlen hogy gombapörköltben is jó.
nah ez lesz az,kell még egy kis benya és jó lesz az
beraktam a gyertyát,nem igazán ringattam magam ábrándokban,de azért a remény hal meg utoljára
és lőn csoda szuper az alapjárat,sokkal jobban megy mint előtte.most nincs alátét benne,lehet hogy kipróbálom mit lép ha rakok bele.6.5ös görgők vannak benne,de mintha nehéz lenne neki,60után érzem,hogy éledne,ha engedném neki
Hát még szóbajöhet még hogy az elektronikát kicserélheted egy bontott malossira ha 15-20 körül lehetne szerezni annyit megérne.Ha más nincs GO apromotor majd ő tisztába teszi a gépet.
valaki a múltkor keresett sr-re tükröt,ez egész jó árban van szerintem,főleg párban...
http://www.vatera.hu/aprilia_s...