Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4500 ért is odaadom
Hát nem akarlak elkeseríteni de nekem mikor még fiatal voltam olyan 19 ugyanígy álltak hozzá.Majd ekkor meglett a jogsim 8 évet lenyomtam és utána a saját keresetemből vettem az előzőt azt sem tudták volt kiabálás de lenyugodtak hogy lassú majd jött az SR ditech azt sem tudták egy hétig csak fater egysze mikor betoltam visszanézett hogy ez valahogy máshogy néz ki (az előző Hi-up volt ezüst az SR meg fekete).Na akkor is volt kiabálás pedig 10 éve saját keresetből élek voltam 30.Hiába a szülők ilyenek féltenek nem szabad ezért megorroli rájuk ha látják ogy vigyázol magadra és nem hüléskedsz látják hogy felelősségteljesen mész az utcán vele megnyugodnak de nem teljesen az tuti hiszen a szüleid.Én most vagyok 34 2 év és nagymotor addigra meg kell keresni a rávalót de ide a rozsdás bökőt hogy az sem fog tetszeni nekik és lessz egy-két beszélgetés hiába mint mondtam ha 50 leszel akkor is féltenek hisz szülők.Ha lessz gyereked te is így fogsz érezni.
oké...szólj ha sikerült őket meggyőzni!nem akarlak győzködni h tényleg fasza meg minden, ki próbálod úgy is meglátod h nagyon pöpec gép!nah majd dumálunk még!
Láttam a hasznaltauto.hu-n is, nagyon frankó kis gép. Még szüleimet kéne vhogy meggyőzni.. Én benne lennék, arra akár ma is perkálnám a zsét. Addig dumálok anyámékkal .
hát ma is beletoltam 120 kmert! ugy leégtem a napon mint...kegyetlen..áááááááááá
Visszatérve a Red Filterhez nem bántam meg hogy megvettem, mert elötte a motorom néha durrogot és belerakta és azota nem csinálja.
Én is Ngk gyertyát használtam a ditech-ben és az nem volt valami jó, de most zoli ajánlott a championt és most az van benne és jó, de még nem mentem csak 800km vele és még semmi baja.
Én a te helyedbe nem vennék Rs 50 et én mentem egy párral de nem nyerte el a tetszésemet, annyit kell rajta váltani, hogy már megunya az embert.
Nekem, ha lenne 7 kilom abból vennék egy 125 ös Rs-t az már jobb.
sziasztok
Mi a véleményetek az új rs 50-esről?
Ugyan is szeretnék venni egyet és nem szeretnék kidobni 700 k-t!
vélemyéneteket előre is köszi
hát igen...ez így megy...apám ilyenkor mondaná h látod fiam sose nősülj meg:D
Hali!
én is most vettem egy uj kasznis sr-t, mivel tudtam hogy a muter nem örülne neki, igy csak a kész termék került bemutatásra
Jogsi nélkül ne motorozz meg ha megfognak eléggé megszívod, ha már tudtál várni ennyit bírd ki ezt a pár hetet, utána legálisan nyomhatod ami belefér.
bocs 6000 km rel...előb egy nulla lemaradt:D
én tudiok egy fasza új kasznis 2006 os fekete sr-t 600 km-rel full tuning mentesen 360 ezerért......szólj ha érdekel!adatlapomon vannak képek!
Üdv újra!
Jó régen írtam . Jelenleg ott állok, hogy sikerült az elméleti, meg a rutin vizsgám, és most lesz majd a fő vizsga nemsokára, de anyám még nem engedi meg a motort .
Most éppen azon agyalok, hogy mi érné meg jobban:
1.:300-400 ezer forint közötti, használt, tuningmentes új kasznis SR.
2.:450-ért zsírúj SR 50 Street.
3.:Bedobok még ötven rúgót és veszek egy új SR 50 R-t.
Anyagiak miatt elsőre az első megoldás tűnne jónak, de egy ilyen gépnek, ha nem ismerem a volt tulaját (vagy ha ismerem akkor is), lehetnek számomra rejtett problémái,és egy négyszázezres gépnél csak ötvennel több a zsír új, a használtra meg rosszab esetben ki tudja mennyit kellene költeni... Aztán mégiscsak a második megoldás lenne. De szerintem akkor már ötvennel többért tök jó lenne az új kasznis . Addigra meg már ott tartottunk, hogy fél milla belement a gépbe, ami már túl sok, szóval kezdődik előlről a kör. Szerintetek melyik lenne a legjobb megoldás?

Aztán itt a másik nagy kérdés. Hogy a francba vegyem rá a szüleimet, hogy megengedjék, hogy motorozhassak? Mert apám még csak-csak engedné, de anyám már nem.
Szóval /pill. ez a helyzet.

Látom milyen felkapott kiránduló hely lett a Velencei-tó:). Ha majd tehetem, lehet bevállalok egy túrát a Mátrába a rokonokhoz (Kecskeméten lakok). Addig meg megpróbálom meggyőzni az ősöket... Esetleg, ha nektek sem engedték, de most már mégis megengedik, h. motorozzatok, akkor elmondanátok lécci, h mivel vettétek rá őket? Előre is köszi!
Gábor
hát igen... az aprilia szerviz akkor ad bele csak mndent igazán, ha náluk vásároltad az 5 év garis uj géped..
uhh, az kicsit drága. 4500 lenne rávaló sr, csak mondom hátha van vkinek kallódóban egy és ocsón megszámitja!
Hol is kezdjem.Mikor rátették a 70-es szettet semmi gondom nem volt sokáig úgy 3 évvel ezelőttig mikoris egy hidegebb őszi reggelen elkezdett menet közben prüszkölni durrogott és alig értem a melóhelyre mert nem ment csak ha lábbal tóltam el is olvadt a kipuffon a műanyag rács az még a gyári kipuffon volt.Nos ekkor kis naívan elvittem gödöllőre szervízbe ott rámonták a szokásos sablonszöveget kopott dugó ki is cserélték szó mi szó próbakor ment is de rá 3 napra durrog puffog majd nem indul új gyertya és indul de durrog puffog.Mondtam nem érdekes majd kocsival járok úgyis ősz van hideg is van majd tavasszal elviszem aegy szervízbe.Lett is március amikor egy jó nagy hibát követtem el elvittem márkakereskedőhöz szó mi szó elég gyatra munkát követtek el jópár alkatrészt úgy kellet visszakérnem ami a mocihoz tartozott PL hátsó sárvédőre aszondták mivel nem volt kopoltyú ez is hiányzott mikor mondom ne már 3 hét alatt megtalálták az AC rögzítő gumija eltünt a gyujtótrafó meg csak a madzagokon lógott .Az akksimat (új banner) meg aszondja döglött tegyenek e bele újat kérdezi mondom nem van nekem másik erre rákérdezek hogy hogyhogy yussa zselés van benne mikor bannerrel adtam oda erre kicsit keresgél és egy másik ottlévő ditechből halászta elő.Na ez jó volt mindom mi a baja aszongyák az elektronika nyiffant ki raktak bele egy gyárit avval megy mondom fasza ment max 60 al de majd iratok rá sportprogit és jó lessz ment is. De gyatra elkezdtem okoskodni egyszer véletlenül nyáron ez tavaj előtt kiváncsiságból ráraktam a malossit és beindult de fura volt hogy világiít az ellenőrző lámpa de örültem hogy ment.Na őszel megint durr-puff meg állandóan levágta a biztit.Ajánlották apromotort el is vittem oda ő meg is csinálta korrektül mert a fém fékcsövem kidörzsölte a kábelköteget meg mondta hogy csinált a kókler banda valamit az elektronikával mert keres egy külső levegő szenzort ami morinin nincs csak piaggioson ezért világít a lámpa de megy a gép semmi baja.Na örültem hogy végre egy normális szerelő és megcsinálta eltettem aludni a gépet mert hidegek voltak. Tavaj elővettem tavasszal talán márciusban naná elkezdett puffogni küzdöttem vele egy sort gyárival is puffogott de már nyirkálta is a gyertyát vettem vagy 6 db ot de egy vasárnap már elfogyott volt ez a pigis gépem mondom csak ez a gyertyám maradt próba szerencse rozsdás koszos volt de simán beröffent és ment mentem vele vagy 3 ezer Km tavaj a gyűrűtörésig és nem jött elő csak mostanában a puffogás az is 20 fok alatt tehát valszeg a külső hőmérséklethez van köze nálam a durrogásnak de a gyertya jól bírja nem öglik meg mégha több benzint kap is valamennyivel.

Huh de sok lett ez a monológ a polininél meg hát alulról szerelni az inyektort hááááát nem lessz egy kényelmes megoldás a rengeteg akadály miatt ott a segédváz a has idom nem férsz el alatta a vége az lessz hogy lejtesz mindent és piszkos lessz.Áh inkább az inyektorfej le csavart be a visszavezető csőbe pici benya így is elfolyik majd kényelmesen asztalnál átalátétezed.Érdemes egy M5 ös tőcsavart rakni a hengerfejbe és anyával intézni mert a sok ki-be csavarozástól könnyen tönkremehet a menet a fejben.
Mivel minden motor picit más ezért neked kell kitapasztalni melyik alátéttel hogy megy mennyi benzint kapjon de mivel nagyon pici a tűréshatár jó és rossz közt egészen pontosan kell eltalálni.Ha jó mondjuk 15 foknál alapon de max gáznál keveset kap akkor nem megy rendesen aláteszel hogy többet kapjon akkor meg 25 fokon elkezd durrogni akkor picit vissza és ez így megy míg beáll mint conairnek.Bár ott nem ő csinálta hanem szerelő és őneki még tapasztalata is volt.Nem lehetetlen de türelem kell hozzá és hidegvér sok a kombináció.Az inyektoralkatrészekről is dobhatnál képet mert kiváncsi vagyok rá hogy néznek ki.
én most zsiroztam le megint a velencei utat ugyhogy 4nap alatt raktam bele 500km ert! arrol már nincs szó hogy árnyékban ma 35 fok lesz és 3foku uvb riadó (10perc alatt börrák) nem vicc rádio mondta!fas*a lesz!motort is bekenem naptejjel
Zoli,neked nem malossi van?Miért kell szétszedegetned az injektort?Alulról amúgy hozzá lehet férni és az alátéteket cserélgetni?A blokkot gondolom nem kell állandóan kiszedni hozzá...Összeszedtem kevés angoltudásom(német.olasz,spanyol,francia az nekem teljesen kínai )és átnéztem a hengerszetthez adott beszerelési útmutatót, ott kifejezetten írja hogy a champion gyertyát kell belerakni.Olajat milyet használsz?Azt mondják,hogy nem árt valami észter bázisú,a motul 710 2T-re gondoltam, vagy a repsol olajára.Most is repsol van benne csak a sima scooter.
A durrogásról nem beszélnek,mindent leír,hogy mit hova kell rakni,egy alátét módosítás van benne,ha valami nem lenne jó...Szóval poliniék nagyon optimisták,szó sincs benne durrogásról,meg egy kazal gyertya tönkretételéről mondjuk a polini spc megvétele után megfogadtam ,hogy nem veszek semmit ami polini, max matricát
Kíváncsi leszek mit fog csinálni,ha össze lesz rakva,remélem megbízható lesz, mert néha elborul az agyam és képes vagyok 50-60km-t is motorozni egyszerre.Múltkor Kecskemétre ugrottam le,azután Nagykátára(Szolnokról)
2hét múlva egy oda-vissza 200km-es út van betervezve...
itt van a kis karácsonyi ajándékoom
Hát nem lenne rossz lemenni velencére!
A csavarhúzó nem elég. Lánggal ki kell égetni.
ok megpróbálom valahogy.am Békés megyében Mezőberényben!Békéscsaba melett
ez a leg 1szerűbb amit meg tudsz csinálni 10 perc alatt, mondjuk a görgöket sem nehéz megnézni az is meg 15 perc

Hol laksz?
ha van vmi "lapát" csavarhúzód akkor azal nyúlj bele és ütögesd végig meg "bányászd" le azt a vmit ami benne van és utána égesd ki valahogyan
az a gázpisztoly is jó?igaz annak csak 5centis lángja van kb de nem tom h jó e!szal ti is arra tippeltek hogy elömődés?vagyis eltömődve nincs de az oldala elég fekete belül