szal ezek lehetnek a problémák hát a kipuf az lehetséges mert köpködi az olajat!és azt hogy lehet kitisztitani egy tt-ről van szó!a görgőknek van szerepe a végnél is nem csak gyorsulásnál?
Nemrég lett felulyítva az sr-em durván van benne már 300 km és megnéztem nagyjából mi a vége és csak 65 körül ment mi lehet a baja felulyítás előtt is ugyan ennyit ment végre annyiból változott hogy jbban gyorsul mint eddig de mi lehet a baja hogy nem megy rendesen végre?kérlek segítsetek pls
hát amenniyt költötél te a motor jogsira elhiszem hogy kell a zsé xd!majd ösze kéne dobni 1 velencei tavat 4en jön haverom is tudod ricsi,a narancssárga sr el!meg ti 2en?jó?
Az enyémbe nem volt champion, csak a gyári cpr8e. Nem én álligattam hanem a szerelőm. Én nem vagyok nagy szerelő zseni. Se időm, se tudásom, se idegrendszerem nincs szerelgetni. Sajnos nem tudom mennyi van az enyémbe.
Köszi a biztatást,a jövőhéten megpróbálom életre kelteni a red filter már ott figyel a hengerszett mellett,viszont a felső tűgörgőt elfelejtettem megrendelni nem ártott volna azt is újat rakni szerintem...neked most milyen alátétekkel van belőve az injector?valami támpont jó lenne, hátha nem kéne annyit szívni vele.
ha alátétezni kell,alulról meg lehet oldani?nem kell a blokkot kiszedni gondolom...?A champion gyertyát írja is a beszerelési útmutató,lehet a gyárit alapból nem is érdemes belerakni.Vagy volt olyan hogy a championt is gallyravágta,mikor állítgattad?
szijasztok elado aprilia sr 50 www uj vario mindenröl számla ami bele let rakva ár 200 000 ft az ár irányár
érdeklödni e mail csokicsirke@freemail.hu tel 06702116694
ha viszzakeresel kb 10-15 oldalnyit valahol kérdezték ezt meg nemárt ha átolvasgatod legaláb tanulsz belöle amikor elsönek irtam fingom nem volt hogy mi hogyan müxik!amugy ha használtat veszel legyen aniy elég hogy nagyon nehéz jót kifogni abban a kategóriában aminek az ára csábitó
azért mert robogo vagy mert kényelmetlen?engem nem zavart jött velem elég sokáig egy aprilia rx 125 ös meg 4 gsxr es és 1 drz nah de 70es tábla végig tartották ök is naggyábol azért tudtam követni öket szal büszke voltam arra hogy tudtam tartani a tempót akár 85ig-90ig mert mondom lemennt a km/h jelig és az már nagyon huzott!ennyivel nem emntem még vele soha!de zsir volt szivesen lemennék még balatonra is vele!Akár
Szasztok!
A segitségeteket szerteném kérni mert vennék egy aprilia sr 50-est és tudni szeretném mire kell odafigyelni a vásárláskor. Nehogy zsákbamacskát vegyek, mert már megjártam egy másik márkával.
Várom a tanácsotokat!
Nem olyan vészes KB 75 lehetett ez a sebesség egy gyári gépnél tök jó érték pláne a 18e Km el az órájában.Én tuti nem ruccannék le ekkora távot robesszel.
hidd el hogy nem fog felmenni a tiedre meg ha fel is megy akor szerintem nagyon hülyén állna rajta!
végre elvittem a jó idö alkalmával 1 kistuára a motort !lementem a velencei tóra fürcsiztem meg pancsoltam 1etés most értem haza!nagyon jó volt és hoszzutávon birta a 80at végig a 7esen de volt a lejtös résznél elmennt a km/h feliratig
Há" vanitt kép is:
debrecenhez kicsit messze van! :) nincs a közelben egy sr ditech(képeiden láttam egy sr-t), amin meg tudnád próbálni, h milyen? ha jó, akkor posta és kész! amugy mennyit gondoltál érte?
Azért nem így kell nekiindítani mert ha sikerül beállítani akkor jó lessz az és egy karbis tuning áráért van egy kis fogyasztású avval egy kategóriájó géped.Én mindenképp belefognék de én mazohista alkat vagyok szeretek ditechhel játszadozni szerelgetni.Már elég profi vagyok az inyektor be/ki játékban.Gyertyát meg inkább champion RG6YCA-t rakj bele az kicsit jobban bírta nekem lehet hülyeség de ez a tapasztalatom.
Vagy ha van (sztem nincs) műanyaghegesztő "géped" akkor azzal csak simán nyomatod