Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt az 50-es egy pici gyorsulási lyuk. Mára eltűnt....
Sziasztok!
Nekem az a gondom a géppel, hogy ugy megy h megindul 30ig húz kb, ottleesik a fordulat 30ról 60ra lassan gyorsul fel, aztán 60nál megint elkezd húzni és kb 88 a vége... mi lehet agond?
Előre is köszi a segítséget
Üdv: Atis
Akkor megy ez mindenkinek úgy látom
Nekem is így lett a 450 helyett 400 .
Nem kérted az 50.000Ft-os Reál vásárlási utalványt mi? Én sem kértem.
500 de valójában 450 kis sumáksággal
Kössz a választ Zoli! Reggel hívom a szervizt, majd mondják hogy mi legyen.
Én itt találtam pár adatot: www.sguc.dk/documents/00046pdf
De ezeknek, amiket most írtál, utánanézek. Kicsit gyanús a levegőpumpa.
Sokmindent nemigen tudsz ellenőrizni szikra van e ez az első a leszedett inyektorral indításkor pici cseppeket kell lődöznie ha a levegő inyektort rádugod akkor nagyon finom kúp alakú porlasztásnak kell lennie a nyomáshatárolót meg rádugsz egy kerékfújót megnézed 2,4-2,5 nél kell engednie a nyomásnak ezt az inyektoron lévő AC csatlakozásra kell rárakni akkor még a ott a kompresszor 5 bar körül kell teljesítenie és a csövet meg a bilincseket is kell ellenőrizni nem e eresztenek.Ha minden jó és mégsem indul akkor a házi barkácsnak vége profi szerelő kell ide.Ja és a biztiket is le kéne ellenőrizi én volt hogy 3 napig téptem a hajam és csak egy biztosíték ment ki az is a saját hülyeség miatt a másik meg gyakran cserélik fel az inyektor és a hőgomba csatlakozóját ami érthető tök ugyanúgy néz ki csak a vezetékek szine más amik viszont be vannak burkolva.
Köszi! Megnézem!
Ebben a tesztben van egy keretes íás elég PR szöveg de legalább támpontot adhat mi hogy műkszik.

http://totalbike.hu/tesztek/aprilia_dite/
Igen, működik rendesen, megvan a nyomás. Igazából, jó volna tudni, hogy is működik ez az egész rendszer, a levegőinjektorral, meg a többi dologgal együtt. De nem nagyon publikálják a dolgot.
Úgy magában az AC-t cserélni 10 perc lehet de a nehéz idítózás az ás bajra is utalhat úgyhogy valszeg el kell vinni háznál szétkapni egy garis gépet nem ideális 2-3 tekerésre indulnia kéne és simán tartani az alapjáratot.
Zoli, erről a hibáról írhatnál bővebben, mennyire komoly dolog cserélni az AC-t, ha az a baja. Gondolom itt helyben nem tudják megoldani, csak a szervizben, de ha csak egy kábel esett le vagy valami csatlakozó vagy bilincs lazult meg akkor remélem azt megoldják helyben és emiatt nem viszik el a gépet. Természetes alánéztem a gépnek, hátha látok valami hibát, de sajnos nem, az idomokat meg nem bontom le, nem akarok garanciavesztést. Amúgy kezdetek óta kicsit nehezen indult a gép, bár lehet hogy ez a természetes a ditech-nél, indítózáskor köszörül 3-4 másodpercig az önindító és csak ezután indul be a motor. Régi karburátorosomnál megszoktam hogy a gombnyomásra szinte azonnal beindul, ezért találtam furcsának a dolgot, de mivel indulás után tökéletesen ment a gép nem foglalkoztam vele, gondoltam majd első szervizeléskor megemlítem.
Kompresszort is nézted?
Na, erre voltam kiváncsi! Kimértem rajt mindent, amihez találtam adatot és minden jó! Mégsem indul, csak néha pöffenik.
Ezzel a kütyüvel már régóta megy a gép semmi gond nincs vele szerintem az apriliások nem cserélték le a gyujtással együtt a lendkereket és a kábelköteget is csak valamilyen házi mgoldással áthidalaták az eketronikát az olajpumpa is valszeg ezért nem ment ,mert a ditechnél mindent a központi ECU irányít minden vezetéknek az a közepe.Ha azt kiveszed márpedig az inyektor kivételéhez az kell külömben az is szeretne dolgozni ha kikötöd és benn hagyod az ECU-t hibajelet ad.A malossi kitalálta hogy lehet ezt megcsinálni de elég borsos az ára.Ez mindent vezérel de leveszi a teljes inyektorvezérlést is.Azt írja a használatija hogy a hengerfej benn maradhat de én vettem rá egy karbis hengerfejet így el lehet adni minden inyektoralkatrészt ezzel csökkentheted a kiadásaidat.
Nekem egy 2003-as ditech volt átalakítva, de főként a töltése volt gázos, teljesen más a lendkerék(és mögötte a fix kiképzés), az elektronika, meg nekem az olajat is a benzinbe kellett kevernem, ami egy kicsit gázos.Szerintem nagyon be lehet fürödni vele, pedig az én motoromat aprilia szevízben gányolták össze.
Bár lehet hogy egy jól átgondolt stratégiával sikeres lehet.
Én, és drága muri bár attól függ hogy mi a baja szegénykének hogy inkább át akarod alakítan.Vagy beszerzel bontott karbis kábelköteget gyujtást hengerfejet karbit és egypár apróságot vagy a malossi elektronikai átalakítót hengerfejet karbit és egy csomó apróságoz.Szerintem a hibára rájönni és megjavítva eledni és venni egy karbisat egyszerűb lenne.
Egyszerűbb ha eladod és veszel egy karbisat.
Alakított már át valaki Ditech-et, karbisra? Mit kell pontosan cserélni?
oké! akkor majd beszélek holnap a szerelővel hogy tudott e már szerezni és majd szólok.
Persze működik rendesen eladó mint mondottam 8e.