de most akkor pontosan neked is az voölt hogy nagyobb gáznál indult el csak és hirtelen felpörgött 30-40 re aztán visszaesett a fordulat és nem ment csak 60-70 körül végre?most így mennyi a vége?
Elméleti megoldásként szóba jöhet a teflonszalag is az hőálló de az nagyon kókány dolog nem is ajánlom ez csak végső elekseredésképp.Nekem van ez a spriccfej én újonnan annó 20e ért vettem de ahoz az inyektorházhoz nem jó ahoz a műanyagos való más a csatlakozó felülete.Lehet kapni carbongyűrűt de a felhelyezése rémálom a spéci gyári szerszám nélkül.Esetleg valami márkakereskedésben ahol megvan a szerszám vagy olyan szervízben ahol tudják a módját.Házilag tuti nem fog menni mert rohadtul pontos az illesztése és egy pillanat alatt elroppan.A bontó meg elég drága én annó a bontott fejet 12e ért adtam oda de biztosnak kéne lenni hogy olyan ami neked kell.
gyorsulásban annyit jelentett,hogy a km óra úgy ment fölfelé mint egy fordulatszámmérő,tehát megszűnt a "lyuk" ,végre kicsit lassabb lett,de nem vészesen
nincs valami 5leted mit lehetne vele kezdeni?lehet megpróbálom valami asztbesztel körbetekerni...még régebben kíváncsiságból megkérdeztem a robogóbontóban 16ezerért adják a "spriccfejet" na most hogy ez nekik mit jelent azt nem tudom...gyanítom,hogy amit feltettél fényképet arról van szó,az meg lutri,hogy ehhez jó lenne-e.
akkor pontosan a problémám!mikor elindulok az sr-el pörög rendesen meg is indul és utána egy 30-40 nél visszaesik a fordulat és nem húz annyira mint előtte és így 65-70 körül van a vég de a motorja most lett felulyítva plusz mikor áló helyzetből indulok nagyobb gázt kel adni neki mint a többi gépnél h egyáltalán is meginduljon!mi lehet a probléma pls segítsetek
Az a lyuk az gyári hiba ki kéne cseréltetni az eladóval.Nem biztos hogy birni fogja.A jó öreg rézházas meg a nagy levegő inyektor ez is a ritkább fajta inkább a kicsi barna vagy kékeszöld szokott lenni viszont ehez az inyektorházhoz csak ez jó a karbongyűrű viszont nagyon kéne rá az fogja fel a nyomás és a hő nagyját így a gumigyűrűnek kissebb a terhelése.
valószínű azért volt minden tiszta koksz mert elégett az a karboncuccos,a lyukat a nyomáshatároló házon beragasztottam 2komponensű ragasztóval remélem birni fogja...kezd összeállni a hengerfej,de nem nagyon reménykedem benne hogy jó lesz,holnap fog kiderülni,a régi tűgörgővel nem akarom összerakni.
Gyűrűket minden szétszedésnél de legalább évente cserélni kéne mert eléggé konstrukciós baki ezeknek az alkalmazása a gond a carbongyűrűnél lehet a fehér gyűrű az égéstér felé ha feketés összeégett esetleg törött az gáz házilag nem lehet cserélni.A központosítógyűrűket meg szerintem a gyáriból kéne áttenni ha ki lehet szedni.
Huh ha sokáig nem szeded szét a levegő inyektor úgy be tud ragadni hogy majd földhöz vágod a sapkádat.Én mondtam hogy szedem ki de egyrészt elég nehézkes másrészt aprómotor szólt hogy finoman mondva nem gyári módszer és kérdéses hogy nem e teszem tönkre vele a levegő inyektort.Van egy célszerszám amivel ki lehet csalogatni és nem görbül el a spriccfej.Viszont annyit szedtem szét hogy már kézzel ki tudom csalogatni bár egszer úgy indítottam el hogy benne volt gyertya is volt benne és az inyektorfej nem volt rajta úgy lőtte ki hogy majdnem kivitte a szemem úgyhogy arra vigyázz mert veszélyes.
most már kicsit besokalltam poliniéktől (mondjuk mástól is)Nyomáshatároló házát átfúrta a paraszt olasz bocs ha tévednék,de nem hiszem,központosító kis gyűrűket sem találom a csomagban.másik gondom,hogy ez életében nem volt szétszedve,össze volt ragadva mint állat alig tudtam szétszedni,teli volt koksszal az egész injektor,gyűrűk összeégve...de működött tökéletesen,háát kíváncsi leszek...
Hosszúpályiban van, egy picit biztosan enged belőle , de az biztos ,hogy nem fogja elpocsékolni , nézd meg , nyilván megvenni nem muszály, hála istennek a technikára nagyon igényesek vagyunk én is , ő is ezért én bátran merném ajánlani.
Én a mult héten vettem 1 sr-t magamnak , azért nem vettem át tőle mert sikerült összeszednem a zsét egy 2005-ösre.
Üdv!
én konkrétan tudok egyet hajdú-biharban, a sógorom árulja mert ő vett magának egy runnert, érdemes megnézni, mert tényleg gyönyörű állapotban van, ő maga használta , csak neki a gilera formája jobban bejön, 190-re mondja! ha érdekel írj, nem rábeszélésképpen de nézz meg párat majd ezt és észreveszed az állapotok közötti különbséget! konkrétan ő az
Ebben az árkategóriában és kezdő semmi technikai tudás mellett mindenképp a karbisakat.A ditech kevesebb fogyasztás és bonyolultabb szerkezet jellemzi és nem értenek az átlag szerelők hozzá amit 170e körül árulnak inyektorost azzal meg tuti gond lessz azt azért adják nyomott áron azt ne felejtsük el az új ára egy hazai példánynak 650e forint ha 5-6 évesen ennyit esik az ára akkor ott már gebasz van a géppel.Tehát a karbis a szomszéd traktorszerelő is megjavítja és ha kicseréled a teljes belét az is megvan 60-80e ből.Cserébe 3-4 liter benzint kér és 1000 Km enként 1 liter olajat szemben a 2,5 literes benzin és 3000 Km es olajfogyinak a ditechnél.
Hali Mindenkinek!
Még soha nem volt motoron de most szeretnék egy robogót venni, és nagyon nézegetem ezeket a kis Sr-eket. Nagyon tetszik és jólenne egy ilyen. Csak 170ezrem van rá! :-) Azt szeretném kérdezni tőletek hogy melyiket éri meg megvenni. A sima sr-t vagy a di-techet? (mi a különbség a kettő közt) Melyik a megbízhatóbb? Teljesítményre melyik a jobb? Nézegettem én 160-180ezer között és láttam is faszákat. Sajna Hajdú-biharban még nem találtam 200 alatt :-) 2000 alatti évjáratút nem akarok venni
Ja igen ha elmegyek megnézni egyet mire kell odafigyelni, mit kell megnézni rajta, hogy ne palizzanak be?
A válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!
Köszi a gyors választ!
Csak kipufogó-tuning céljából kérdem, mert mindenhol külön van bontva a weboldalakon, hogy morini, meg piaggio, és ezért kérdeztem.
Mégegyszer köszi!
Nem olyan vészes burkolatokkal együtt fél óra.A hátával kezdem lámpatartó le ülésidom le majd maga az ülés és a sisaktartó olajtank benzintank marad egy ragasztószalaggal felkötöm a vázhoz.Majd jön a közepe a 3 idom és a taposót is érdemes.Utána a kábelköteg inyektor,hőgomba,pillangó szelep,önindító,gyujtókábel és a kék testkábel.Majd a víz az szívás próbáltam sokféle lavórral meg tálcával de mindig szétfolyik.A taposót elméletileg nem kéne levenni de a blokkrögzítő csavar nem jön ki a hasidom miatt félre kell hajtani ahoz meg ki kell a csavarokat szedni akkor már leveszem mert az inyektorhoz is jobban hozzáférek.Féket az egész nyerget leveszem vissza dugattyúkat és kész utána nem lessz probléma a visszarakással.Majd jön a benzin az Ac-nál egyc pici benzin folyik el de a visszafolyócsőnél a kezem ügyébe rakok egy M8 as csavart amit rögtön rádugok ha ügyes vagy nem folyik ki csak minimális benzin.A szívócső rész egyszerű nem kell tökölni a membrán fölött a szívócsövet veszem le így nem kell légteleníteni az olajcsövet persze a pillangószelepet le kell kötni.Ezután csak a teló és a blokkrögzítő van majd az egész mocit elgurítom a műhely sarkába a blokk meg ott marad alábakolom és dolgozhatok a blokkon.
persze kiszedem,amúgy is át akarom nézni az egészet,a kompresszornál pl. kicsit olajos a blokk,pedig meghúztam normálisan a csavarokat.Várom hogy hűljön egy kicsit,az előbb járattam, hogy kifogyjon a csőből a régi olaj.
most nézegettem mit kell lebontani,elég macerásnak tűnik...hűtőfolyadék leereszt,hátsó fék,teleszkóp,összes hóbelebanc kiköt ááááá a szívócsonkot le szoktad szedni,vagy az olajcsövet lehúzod és kész?
akkor pontosan a problémám!mikor elindulok az sr-el pörög rendesen meg is indul és utána egy 30-40 nél visszaesik a fordulat és nem húz annyira mint előtte és így 65-70 körül van a vég de a motorja most lett felulyítva plusz mikor áló helyzetből indulok nagyobb gázt kel adni neki mint a többi gépnél h egyáltalán is meginduljon!mi lehet a probléma pls segítsetek
Én a mult héten vettem 1 sr-t magamnak , azért nem vettem át tőle mert sikerült összeszednem a zsét egy 2005-ösre.
én konkrétan tudok egyet hajdú-biharban, a sógorom árulja mert ő vett magának egy runnert, érdemes megnézni, mert tényleg gyönyörű állapotban van, ő maga használta , csak neki a gilera formája jobban bejön, 190-re mondja! ha érdekel írj, nem rábeszélésképpen de nézz meg párat majd ezt és észreveszed az állapotok közötti különbséget! konkrétan ő az
Még soha nem volt motoron de most szeretnék egy robogót venni, és nagyon nézegetem ezeket a kis Sr-eket. Nagyon tetszik és jólenne egy ilyen. Csak 170ezrem van rá! :-) Azt szeretném kérdezni tőletek hogy melyiket éri meg megvenni. A sima sr-t vagy a di-techet? (mi a különbség a kettő közt) Melyik a megbízhatóbb? Teljesítményre melyik a jobb? Nézegettem én 160-180ezer között és láttam is faszákat. Sajna Hajdú-biharban még nem találtam 200 alatt :-) 2000 alatti évjáratút nem akarok venni
Ja igen ha elmegyek megnézni egyet mire kell odafigyelni, mit kell megnézni rajta, hogy ne palizzanak be?
A válaszotokat és a segítségeteket előre is köszönöm!
Csak kipufogó-tuning céljából kérdem, mert mindenhol külön van bontva a weboldalakon, hogy morini, meg piaggio, és ezért kérdeztem.
Mégegyszer köszi!