Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem jó lesz. Tettem fel az adatlapomra videot nézd meg ha van kedved. Mondjuk nem mertem teljes gázt húzni így egy kézzel illetve a minőség sem a legjobb.
hol tudtál champion gyertyát venni?A red filtert befújtad valamivel?Állítólag légszűrőolajjal be kell fújni kicsit...
Remélem nem hagyod benn a blokkot az szívás sehogy nem férnél hozzá.Simán ki kéne kapni.
felvarázsoltam a dugóra a gyűrűket,leengedtem az olajat,feltöltöttem az agip-al.ma még elkezdem szétbontani,holnap hozzák a tűgörgőt,akkor beindul az összerakás,remélem majd a motor is
Ez tuti morinis.
Ilyen a piaggios.
nekem 2006 os van de az karbis!az tuti piaggio blokkos de az nem így néz ki!szal szerintem ez morini...SZERINTEM
Üdv riderek!
A szakemberek segítségét kérném. 2003-as, Haga replica-s DiTech-em van. Sajnos a könyve osztrák, és sehol nem találok rá utalást, hogy vajon morini, vagy már piaggio blokkos. Hogyan tudnám ezt megállapítani? Milyen különbségek vannak a kettő között a külső jelekben a blokkon?
Kérlek segítsetek!
Széles utat mindenkinek!
Üdv: coolbiker
Ja és a bilincseket én kicserélném valami masszívabb darabokra mert ezek az univrzális darabok 2-3 ki-betekerésnél többet nem bírnak.Fisher vagy avab az tuti lenne.
Jó a cucc nagyon.Olaj az érdekes kérdés mindenki mást szerez ba amit talál megfelelő áron.Én sokáig castrol R2-t használtam de állítólag az újabb már nem jó ezért megy majd bele motul 710 elméletileg az is jó inyektorosba.De valószínű csak jövőre mert a most beleöntött R2 kitart az év végéig.Szerintem a Repsol cometicion egy jó választás az a fontos hogy full szintetikus legyen.O gyűrű azért van sok mert 2 fajta az inyektorfej és a levegő inyektor is és mindhez adják a tömítést.Ebből a levegő inyektoron lévő belső O gyűrűt mindenképp cseréld a többit meg össze kell hasonlítani a tieden lévőkkel és úgy cserélni valszeg kisseb barnás verziod van fekete műanyagos inyektorfejjel.Torx kulcs meg a nyomáshatároló házához fog kelleni mert mindenhol azokat használnak.
hali

akkor pontosan a problémám!mikor elindulok az sr-el pörög rendesen meg is indul és utána egy 30-40 nél visszaesik a fordulat és nem húz annyira mint előtte és így 65-70 körül van a vég de a motorja most lett felulyítva plusz mikor áló helyzetből indulok nagyobb gázt kel adni neki mint a többi gépnél h egyáltalán is meginduljon!mi lehet a probléma pls segítsetek
Szia!Köszi a beszámolót,volt benne hasznos infó ha minden összejön,holnap nekifogok,bár a tűgörgő még nincs meg és champion gyertyát sem sikerült még sehol vadásznom...
ráadásul olyan szinten felbőszítettek,hogy elegem lett nem kicsit...nagyon
Megkérdeztem pár embert az olajzásról,milyen olajat használjak,mivel ugye a polini nem vezérli az olajszivattyút mint a malossi elektronikája,én meg nem szeretném,ha megszorulna...
1 APROMOTOR:\"észterbázisú olaj kell bele pl.repsol competition,nem kell a motort járatni,a polini úgy fúrja a hengert a dugóhoz,hogy nagy az illesztési hézag.\"
2.XY szerelő a környéken:\"ki kell cserélni az olajszivattyút,hogy több olajat kapjon...\"
3.FEHÉR HOLLÓ MOTOROSBOLT SZOLNOK:\"Észterbázisú olaj?!ki mondta neked ezt a hülyeséget?!itt áll pont 3 motorszerelő és csak pislognak.felejtsd el, ez nem versenymotor,van itt castrol blablabla olaj,az jó bele\"
4. SCOOTERSHOP:\"Nem kell bele észter bázisú,mivel a fordulatszám nem fog növekedni a sima vashengerrel, Agip speed 2t-t tegyél bele,kifejezetten injektoros befecskendezésű szivattyús olajzású motorba való,az olajszivattyú tönkremehet,ha nem megfelelő olajat használsz.
Az első 500km-en nagyon vigyázni kell,mert a polini szűkre méretezi a henger és a dugó illesztését,nagyon könnyen megszorul...\"
Ezek után meg sem mertem mást kérdezni ,pedig lenne még pár ismerős,szervíz,robogósbolt,így is lehet mazsolázni a válaszokból,kinek mi tetszik
csináltam pár képet a cumóról,az injektorhoz van egy zsák Ogyűrű,4alátét,rugó,még torx kulcs is
a tőcsavarra úgy látszik ők is gondoltak,adtak hozzá a hengerfejbe valót,amitől mindig tartok az a gyűrű felrakása a dugattyúra,az alatt a fél perc alatt mindig leizzadok,most is azzal kezdem, még mielőtt kiszedném a blokkot vagy bármit is csinálnék.200m-re van egy profi AUTÓszerelő,akivel elég jóban vagyok,azt mondta van neki valami spec fogója ,szivesen ideadja,meg valószínű kérek tőle egy nyomatékkulcsot is a békesség kedvéért
hali
nekem is volt iylen problémám nem is olyan régen, mentem egy keveset a motorral és 60 nál megállt tovább nem húzott. nekem a fékem volt berohadva egy kitisztitás segített rajta.
remélem találok egy értelmeset,akiket kérdeztem eddig azt javasolták vigyem el a yamaha Karsai szervízbe,az van a legközelebbi értelmes szerelő,mondjuk az is 60 km!lehet az lesz!azt hogy mit cseréltek tudom mert rokonomtól vettem!rem. más baj nem lesz vele!köszönöm a hozzászólást!Szép estét!
Akkor viszont tényleg megérte. Vidd el szerelőhöz aki látott és hallott már mocit és hátha segít rajtad.
sziasztok!a gumi még kb 90%-os,főtengelycsapágy új,kuplungszerkezet új,hátsó hajtórész felújítva,görgők újak(malossi),akksi 1 éves de még bika!ezt így vettem én eddig a karbit takarítottam ki,hajtóműolajat cseréltem,meg egy variót kell majd vennem!fogyasztásával meg vagyok elégedve csak az a csörgés bosszant!meg lehet tudtam volna venni jobbat is ennyi pénzért de ahhoz sajna messzire kell menni!mifelénk egy 15 éves dio-t is 150-ért árulnak!
szép és megér ennyit ránézésre, csak az a baj, hogy ilyen szekereknél mindig neked kell cserélni gumit, akksit, görgőt, főtengelycsapágyat, variót, kuplungot, görgőt, szíjat.... és utána mire megcsinálod mindjárt nem is éri meg annyira..., meg ennyi pénzből már választhattál volna újabbat és szebbet... nehéz kérdés ez.
sztem megérte nekem amugy nemtetszenek ezek a tipusu srek de ez korrekt csak az a fránya csörgés
hali

akkor pontosan a problémám!mikor elindulok az sr-el pörög rendesen meg is indul és utána egy 30-40 nél visszaesik a fordulat és nem húz annyira mint előtte és így 65-70 körül van a vég de a motorja most lett felulyítva plusz mikor áló helyzetből indulok nagyobb gázt kel adni neki h egyáltalán is meginduljon!mi lehet a probléma pls segítsetek
Ő lenne az!Sztek annyit megért?
Szia!nem tudom ha a varió lenne akkor nem fojtaná meg a mocit meg ha elkezd csörögni akkor ha adok szivatót egy időre elhallgat!
HAli
2003-mas ditechet 200-ért megéri venni? Állítólag most lett felújítva az egész motor kívül bellül. Meg ha vennék most sr-t, akkkor később is elbírnám ilyen árba adni?
irok hátha sűrgős, mondjuk robogoba nemvok prof:D de sztem a gyűrűcsörög, vagy a vario amitmondtáll h szar.. én a variot hoznám rendebe és ha akkoriscsöörg akkor furatnám illetve megnézném miylen a henger
Sziasztok!Tudnátok segíteni?Vettem egy sr-t,korábban már írtam,93-as évjáratú(nem mai),de sajna csak ennyi pénzem volt(70000)!bár tudtam volna kínai retket ,fiatalt ennyiért,de valahogy ezt többe néztem!Sokat segített a fórumotok!Köszönöm is!Na de a LÉNYEG!kb egy éve volt fúrva a moci,ha bemelegszik vmi elkezd nagyon csörögni de úgy hogy néha még meg is fojtja a motort!főleg amikor visszaengedem a gázt vagy ha egyenletes fordulaton tartom!valamint nem húz igazán meg a vége is kb 65!mondjuk a varió elég szar állapotban van,(sztem)meg a szíj sem rá való(sztem).Előre is köszönöm a válaszotokat!Üdv és Szép napot mindenkinek!
Elég a görgő, és akkor kell cserélni, ha kockás vagyis van benne kopás. Malossit ajánlom 2,4e 1 gargnitúra, de belevaló súlyút vegyél.
hali

ha görgőt akarok cserélni az sr-ben az mennyit kóstál?ja és akkor csak görgőt kel ott kicserélni vagy mást is?