Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Eladó egy nagyon jó motorikus állapotú, hidegbe-melegbe első rugásra indul, kényelmes akár hosszabb úton is, a festés miatt ennyi az ára... + 1 akksi kell bele és összekötni a vezetékeket, de nincs időm vele foglalkozni... Bács megye, Kalocsa. Msn: vietcong.008@hotmail.COM Csere érdekel!      
mindenképpen megéri azt a kis beruházást szerintem,a malossi nyomórugó is 1500-2000körül van,ha jól emlékszem,görgőkből meg lehet venni silányabb minőségűeket próbálgatni(kymco márkaboltban szoktam 1300ért venni a szettet ),ha eltalálod akkor jöhet valami masszívabb kivitel,polini,malossi,stage6.Rugóból viszont ne vegyél gagyit,mert árban nem sokkal olcsóbb,viszont kilágyul.
ilyen egy csendélet a garázsban nálam
Asszem megpróbálom az erősebb kontrasztrugót. Abból van kéznél egy fehér. Köszi!
hát igen, el lehet vele sokat játszani A zöld rugesz már tényleg erős, azt hiszem a fehér és a sárga után jön.ez tényleg csak úgy megy ,hogy próbálgatod és érzed,hogy mikor vagy vele elégedett.
én megpróbálnék egy erősebb kontrasztot,viszont a görgő súlyát növelném kicsit.Sajnos 2 variáció van,vagy elviszed szerelőhöz és elmondod mit szeretnél,vagy beruházol pár görgő és rugószettbe és megoldod egyedül.Én az utóbbit választottam mert a szerelők általában 2-3000 alatt szóba sem állnak az emberrel óránként,másik gond,hogy melegen tényleg másképpen megy mindegyik és ahhoz elég nagyot kell kerülni,hogy rendesen leteszteld.
kürt,indexek,féklámpa normálisan működik?lehet elszállt a feszültség szabályzó, esetleg az akku zárlatos.Mérj rá az akkura álló helyzetben és beindított motornál is egy műszerrel,hogy mit mutat,egy próbát megér.Mondjuk ennek a tipusnak az első világítása amúgy is csak a látszani célt szolgálja a látni-t azt nem
Viszonylag magas fordulaton. Próbáltam a kuplungrugókat kicsit erősebbre cserélni (zöldre), de úgy még max. fordulaton sem akart fogni, csak bőgött egyhelyben.
ja és ha nem cseréltél kuplungrugókat,azt sem ártana egy kicsit erősebb szerintem.Nehéz jól összehangolni a dolgokat és ha bármit cserélsz utána,(varió,kipuf, stb)kezdheted előröl.Ördögi kör
Úgy látom pigis blokk van a gépedben,nekem mikor megjött annak idején a régebbi sportkipuff(piaggio-ra való volt de megoldottam)4.6-os görgők voltak hozzácsomagolva és erősebb kuplungrugók...
Mikor indulsz milyen fordulaton mozdul,nagyon bőgetni kell?
Köszönöm .A gyapicsere még a jövő zenéje csak gondoltam megkérdezem,mert előbb-utóbb biztos kell cserélni.
Szerintem jó irányba gondolkozol:erősebb kontrasztrugó,mondjuk egy sárga.Végre kevesebbet megy majd egy kicsit,de jobban veszi a fordulatot.Nekem legalábbis bevált,ugyanez volt a gondom.
Simán szétjön egy cső belül egy perforált másik arra megy a gyapot majd vissza az egész vigyázz mert a ZX embléma szegecsei szétzilálják a gyapotot.Egyébként szép az összhang a gép és a kipuff között.
Azt hogy milyen blokk azt ránézésre meg lehet állapítani.Évjárat attól függ mennyire eredeti a gép felnik,gumi idomok belül mindenhol van gyártási év de ha összeollózott gép az sem segít.Vázszám 10. karaktere a váz gyártási éve a többi bizonytalan.Kép segítene a blokk két oldaláról meg a gépről.
Nagyon zsír lett a tiéd is,ha jól látom a hosszából is lenyestél kicsit,én azt nem akartam bántani,csak a dőlésszögén módosítottam.Mikor festetted le és milyen festékkel?Hogy bírja a kiképzést?
Ebben a pillanatban lettem kész a felrakással,fél napom ráment mire rendbe raktam ,remélem megérte és nem ég le róla...A technigas nagyon jól bírta
Még egy kérdés a hátsó dobot szét lehet szedni?ha majd kiég belőle a gyapot jó lenne ha nem kéne másik véget venni...Próbáltam úgy finoman,de nem akart szétjönni.
az ülés alján kívűl meg lehet még valahonnan tudni hogy mikori és hogy milyen blokk van benne?
Sajna gyárival még rosszabb, bár az még kopott is. Majd csak kitalálok valamit...
köszönöm
És tudnátok ajánlani egy jó szerelőt pesten?
Lassan nemigen van más lehetőséged mint elvinni szerelőhöz. Az egyszerű dolgokat mint írtad megnézted és megcsináltad. Innestől sajna kell egy picit több tudás.
Egyébként azt azért észre lehet venni, hogy a szívató szerepét a computer tölti be vagyis nem megy a szekér annyira míg nincs egy picit bemelegedve.
A kuplung alatt a blokk alján.
skacok sr replicán hol van a motor szám ?
kemény sport cső szerintem a yasuni ,szerintem qva nehéz lessz jól behangolni, lövésem sincs a helyes beállításhoz.
szép munka
ez az enyém, én is pont így gondoltam.
a kontraszt rugó gyári ! a kuplung rugó kék és a görgök asszem 6g körül van a szijj malossi kevlar és ennyi! buszke vagyok rá mert a 110 kilóm alatt is megy 85-90et és akor arra ad nekem okot hogy feltételezzem hogy tökéletesen müködik
Akkor neked jó a szíj.mekkora görgőkkel használod és milyen rugókkal?Hidegen nekem sem jól indul,kell egy kis idő mire a kuplung picit bemelegszik.