az is lehet, nemtudom, elég kezdő vagyok a robogós témában... lehet inkább elviszem szervizbe, ha esetleg debrecenben tud vki jo szervizt ajanlani megköszönöm
Sziasztok!
2002es ditechem van, az a problémém vele, hogy ha inditom akkor kicsit nehezkesen indul utána viszont van alapjárata, de amint gázt huzok egyből leáll, úgyhogy minden inditásánál 5-10 percet kell játszani mire felpörög a motor. mivel lehet a baj?
nna szuper előbb irtam vagy tíz percig és csak ennyit jelenített meg....szuper...na majd holnap leírom.A lényeg hogy köszönöm a segítségedet ,tényleg összecseréltem... Beindult a szörnyeteg,megyek és összepakolok,mert jön az asszony nemsokára
Ez érdekes állatfajta az enyém A blokk NRG pure jet annak másmilyen a delkije mint az aprilia korai ditechjeié.Eleve ilyen volt de a bontó ahol a blokkot vettem tele van ilyen blokkokkal legalább 3 at láttam el kell jönni és bármit odaadnak megfelelő pénzért.
Zoli, neked is ditech ed van és a fénykép amit belinkeltél azon a varió hütö fedele olyan mint a karbisé!szoval gondolom átraktad rá vagy szereztél 1et rá!? nem? mert szeretném énis lecserélni azt a nagy müanyagot csak 1 ijen kicsire csak nem tudtam jó e rá!de akkor bátran kereshetek rá?!
A nyomáshatároló házára gondolsz akkor kell lenie ott benzinnek.Ki kéne venni a spriccfejet rádugni az inyektorra és úgy megpróbálni indítani kin ha van prlasztott benzin akkor nem lehet gond esetleg nem cserélted fel a hőgomba és az inyektor csatlakozóját?Mert ugyanolyanok csak a vezeték szine más.
sos van
összeraktam,de természetesen nem indul...gyertyát néztem benyát nem kap.levettem az "úszóházat" mikor csavartam sziszegett a levegő ahogy kijött belőle.Abban nem kéne benzinnek lennie?egy alátét volt benne először egy vastagabb,aztán egy vékonyabb,de egyikkel sem jó pakoljak alá többet?
egy nyomórugó 1500-2000ft körül van,munka díjat azt meg kérdezd meg előtte,ha kényelmesen cigizve szerelget a szaki akkor is max fél óra ha megkezdett órát számol,akkor pörgesd meg a munkatempóját és nézesd át a mocit hogy kitöltse az idejét
igy lenne vala a kuplung mizéria légkulcs,vagy olajszűrőleszedő,38-as kis műszerészkulcs fogja a kuplungot,amit alapból nem adnak minden háztartásba,inkább mezőgazdasági gépszerelő méret
ha mégis lenne ,akkor szükséged lehet valami jófajta asztalos gyorsszorítóra,nekem legalábbis bevált.Anya levesz, szorító óvatosan kienged,új rugó betesz,kuplung rányom,tart,anya rátesz, meghúz és voálá kész is miután a harangot is visszatetted és annak az anyáját is meghúztad.
Mindezt 10 perc alatt meg lehet csinálni,ha már láttad egyszer és van hozzá szerszámod.
először inkább maradj a szerelőnél,mert ha pl. szétugrik a cuccos akkor megsérülhetsz,vagy ami még rosszabb az ékszíjtárcsán tönkremegy a menet,az meg nem olcsó mulatság,amitől szintén rosszul leszel
értem akkor az lesz elviszem szerelőhöz!akkor végül is be kel hangolni de a szerelő tudni fogja!akkor még annyit hogy mennyibe fály kb egy ilyen hangolás munkadíjjal mindnenel alaktrészzel úgy nagyjábó?
Hú az nagyon nem úgy van hogy csak kiveszem.Először le kel venni a harangot rögzítő anyát ami ha régen volt levéve lehet csak légkulcsal jön le de egy szíjas olapumpa fogó vagy egy flexkulcsra emlékeztető készség amit a harang lyukaiba beakasztva lefogod.Ha ez lenn van a harang alatt van a kuplung aminél le kell venni a nagy anyát kell hozzá egy akkora kulcs ami átéri meg össze kell nyomni az egészet hogy tehermentesítsd a rugót.De figyelj a balaesetveszélyre ha asztalon van és nem fogod rendesen úgy acon vág hogy kifekszel mint mikor gyalogbéka lefejelte a földiepret.Ha rajta térdelsz akkor meg a családi ékszerek lesznek veszélyben van ehez is célszerszám szerelőknél úgyhogy inkább vidd el oda a szerelők majd behangolják rendesen neked és nem kell sokféle próbaalkatrészt beszerezni kisrugók többféle nagyrugók és görgők szintúg többféle.
ja és még annyi hogy pontosan hol kel azt cserélni mert annyira nem értek hozzá!ha lebontom a deknit akkor ott a hátsó ékszílytárcsánál látok egy rugót és azt csak kiveszem és kicserélem?
2002es ditechem van, az a problémém vele, hogy ha inditom akkor kicsit nehezkesen indul utána viszont van alapjárata, de amint gázt huzok egyből leáll, úgyhogy minden inditásánál 5-10 percet kell játszani mire felpörög a motor. mivel lehet a baj?
De ezt kell rádugni:
http://www.ericomotorsports.co...
összeraktam,de természetesen nem indul...gyertyát néztem benyát nem kap.levettem az "úszóházat" mikor csavartam sziszegett a levegő ahogy kijött belőle.Abban nem kéne benzinnek lennie?egy alátét volt benne először egy vastagabb,aztán egy vékonyabb,de egyikkel sem jó pakoljak alá többet?
ha mégis lenne ,akkor szükséged lehet valami jófajta asztalos gyorsszorítóra,nekem legalábbis bevált.Anya levesz, szorító óvatosan kienged,új rugó betesz,kuplung rányom,tart,anya rátesz, meghúz és voálá kész is miután a harangot is visszatetted és annak az anyáját is meghúztad.
Mindezt 10 perc alatt meg lehet csinálni,ha már láttad egyszer és van hozzá szerszámod.
először inkább maradj a szerelőnél,mert ha pl. szétugrik a cuccos akkor megsérülhetsz,vagy ami még rosszabb az ékszíjtárcsán tönkremegy a menet,az meg nem olcsó mulatság,amitől szintén rosszul leszel