Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így van, jobban jártam volna a malossival,főleg hogy azt is ingyen raktam volna fel magamnak
Azt is végleg eldöntöttem,(eddig is voltak fenntartásaim)hogy polini cucc a portára be nem teszi a lábát többet.
Nagyon elégedetlen vagyok a minőséget illetően...A henger pl. tök ugyanaz mint a gyári,csak falvastagság nuku,mert felfúrták a gyárit 47re...nagy tuning módosítottak kicsit a nyomáshatárolón,a többit old meg ahogy tudod oszt hali.Nagy szakértelem...a spc-nak meg olyan ragyás a belseje ahol a görgők vannak,mint nekem az arcom tinédzserkoromban,eszi is a görgőt rendesen azért amit láttam malossi variót,olyan volt a görgőpálya mint a tükör...
Szóval,lehet hogy régebben minőséget produkáltak,de ezek a mostani cuccok egy kalap xart se érnek,(legalábbis ebben az árkategóriában)akit csak lehet lebeszélek róla.Az is lehet,hogy ez is a chinai ipar remeke már
Na ezért mondtam hogy malossival jobb lenne. Bár ha lenne időm én is elállítgatnám hátha eltalálom.
háát nem tudom,most csak egy alátét van benne,a legvékonyabb.hagytam kicsit hűlni és most hogy ráindítottam,megint leállt vagy 3x,kicsit melegedett,akkor úgy ahogy.már csak egy óra és benne lesz a champion,akkor majd játszok tovább
Nem mindíg a több a jobb annyira szegény a keverék ezeknél hogy ha csak egy picit is több a kelleténél már elcseszi a dolgokat a 70-esnek meg annyival nem kell több benzin csak egy kicsivel.
És persze minél több alátét annál több benya.
Egy helyben ne próbáld, mert az enyém sem rajong a tartós alapjáratért. Csak terhelve próbáld szerintem.
kicsit mintha jobb lenne,bár csak álló helyzetben teszteltem.Amúgy jó irányba alátétezek egyáltalán?
minél több alátét annál több benya?hát egy valamit nem éri meg megrendelni, de most ott tartok,hogy hengerszett,kevlárszíj,speed control,delta kuplung,zx kipuf,tavaly előtt meg kapott új főtengelyt,csapágyakat stb.
így egyben megérte volna megvenni,más kérdés,hogy soha nincs egyben sok pénzem
Hát a fuvart is nézed nem 5e lessz angliábból bár lehet így is megérné.
akkor lehet hogy egy alátéttel is azért nem indul rendesen mert sokat kap...megpróbálom most ismét egyel,de a legvékonyabbal.
jujj,bocsesz,igazad van eléggé figyelmetlen vagyok már megint így mondjuk a malossi szett 57000körül van...itthon meg 70fölött...
Sokat kap visszább kéne venni.
nem bírtam ki hogy ne menjek még egy tesztkört,visszaraktam +1alátétet,de csak röfög pici gázadásnál még úgy,ahogy megy,de ha kicsit nagyobb gázt adok torpan.Ilyen a gyertya...
5let?
Az sajnos angol tehát font árak vannak ott az meg nem 245 sajna hanem 310 körül van.
hol találtad az euros árakat?
bizony nálunk horror árak vannak
ez nagyoon durvaa megnéztem ezt a tuningoldalt ahonnan feltetted a képet és leestem a székről majdnem...polini 70es szett forintra átszámolva 28000ft!Yashuni z kipuff 21000ft!polini spc varió 8800ft!245el számoltam az eurot...kb feleannyiba kerül minden mint itthon...A szállítási költséget nem néztem,de ha páran összefognak nagyon megéri onnan rendelni.
Háát a fanatizmus már régen megvan,mióta megvettem azóta folyamatosan szerelem
Elég szépen aláégett a gyűrűnek a cuccos,az az érdekes,hogy így is ment alattam 90et,szélcsendben-hátszéllel 95öt óra szerint ez már egy túlméretes dugó volt,ahhoz képes amit kapott, kibirt 12000km-t.Most értem haza kerültem egyet vele,a gyertya kormos,de ahol a szikra képződik ott viszont fehér,érződött is mikor odahúztam neki,hogy nem reagál rendesen a gázadásra...na majd délután folyt köv
ez a dugó nem gyenge ahogy kinéz. beléptél a fanatikus di-tech szerelők táborába, nem sokára kivülről fújod a szerelését, és többször gondolsz a malossi komplett szettjére. ez pedig elég jól nézki itt a képen
nagyjából elkészült a masina ,már csak a behangolás van hátra,tegnap és ma járattam vagy 3órát néha kis gázadás a hűtést megoldottam egy kis ventillátorral Tegnap volt benne két alátét amivel beindult hidegen, jól vette a fordulatot,viszont kis járatás után gázadásnál pöfögés leáll.Kivettem egy 0.5ös alátétet most meg hidegen nem indul csak 10mp tekerés után azt is vagy 3x kell legalább,mire beáll az alapjárat.Nemsoká kimegyek ,megnézem mit produkál menet közben,állítgatni majd délután fogom, 2re hozzák az unixhoz a champion gyertyát,remélem azzal jobban be lehet lőni,polini is azt mondja,gyári gyertya ki,rg6yc be.Reggel mondjuk volt egy kis pánikom,járatom a motort,gázt adok pöffen leáll,nna gondoltam 1gyertya minusz...indítgatom-indítgatom kis tekerés után kigyullad a kontroll lámpa,
szóval ugyanazt produkálta mint mikor felcseréltem a kábelt...Akkufedél levesz,injektoron nincs semmi elfelejtettem a kis rugós biztosítót belepattintani,rajta volt csak nem volt rendesen a helyén és lerázódott a kábel
Volt 1-2 izgalmas rész szerelés közben,lásd hengerfej,nyomáshatárolón a lyuk,blokk kiemelés egyedül(a visszarakásra már találtam egy szuper módszert )hiányzó darab az injektorfejből,stb.
Köszi a segítségedet,ha tegnap pl.nem mondod ezt a kábelfelcseréléses dolgot, azóta beleborítottam volna az árokba
valószínűleg kevés levegőt kap,az elektronikával nem szokott gond lenni és ez a hiba nem szűnne meg egy sportprogi feltöltéssel. .1 takaritsd meg a légszűrőt,2.lehet kevés levegőt termel a kompresszorod.Volt már olyan,hogy álltál,mondjuk piros lámpánál és leállt?Hány km van a mociban?
Amit te is meg tudsz csinálni:Légszűrő kitisztít,az injektorba becsatlakozó mindhárom csövet nézd át,repedés van-e rajta,bilincseket húzd meg, néha lelazul,olyan is előfordult nálam,hogy a bilincs elvágta a csövet.Elég egy pici lyuk,vagy rés és már nem jó,ha ezek megvannak motorozz vagy 10-15 percet.utána szedd ki a gyertyát és ha fekete akkor kompresszor baja lesz nagy valószínűséggel,azt előtte azért nem árt megnézni mennyi a nyomás amit termel,de erre térjünk vissza akkor,ha a többi nem vezet eredményre.
A márka szervizben sem programoznak, és ezeket a progikat nem lehet írni. Max feltöltenek egy sportprogramot.
ditechen nem lehet állítani max a márkaszervízbe programozással
hello! én tudok ajánlani a köntösgátsoron van egy telephely és ott ki van írva hogy derbi (nagyon érti a dolgát a srác) oda vidd el nekem is ott van most és ugyanilyen problémám van. keresd: Barna Miklóst száma:06 30 21 96 785
én is de sztem még ne vidd szervizbe egy diteces kedves forumozo megmondja h lehet e a benzint (ésha igen ,hol) álítani és azt sztem teismegtod csinálni mondjuk nemtom lehete ugy mint a karbison mert ott csak egy csavar a keveréké
Köszi, nemtudtam rájönni motort a kormányzárral zárom :DD