Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elado a mocim 370.bővebb leírás kérésre..NAGYON SÜRGŐS!
Sziasztok lenne egy kérdésem milyen hajtómü olaj jó az én sr- m be! álló mineralli blokkos nézétek meg a képeket és várom a válaszotok! elöre is köszi a segitséget
Mondj egy reális árat!
neked akkor gyári az sr, + a sport pufi! igy mennyit megy? jobban pörög? ditech vagy sima?
Ezt pl.tőlem kérdezted?
Srácok.Használjátok a "VÁLASZ ERRE" gombot néha, ne mindig az új hozzászólást mert így nem lehet soxor követni ki kinek irkááál.Akinek meg nem inge ne vegye magáraa
Na de ez asszem a zx-nél nincs ilyen, ha mégis akkor kikell venni. Egyébként mi értelme a sport csőnek.
Nem neked írtam azt hogy hány huff hanem a sárvédősnek, nekem réges régóta zx van az sr-en és nagyon jól megy vele.
a kipuf nem eladó, egyébként még nem vettem meg. bolti ára 34 körül mozog.
ha ujonnan veszel sportdobot a "gyártók homologizáció megkönnyítése érdekében fojtást(fojtásokat) helyeznek el a kipufogókban."
hány huf?
Milyen ZX -ed van hogy fojtás van benne?
Sziasztok


Van egy eladó hátsó sárvédőm(gyári aprilia), nem a belső hanem ami az indextartó,rendszámtartó után van...
2000-2004-ig jó

Akit érdekel szóljon.
Ne szedd ki a fojtást, ha nem tetszik vegyél jobb puffot. Nem sokat fog változni a vario és szíj csere után ha kopott cseréld.
jah meg még annyit, szerintetek érdemes kivenni a leo vince zx kipufogbol a fojtásokat?
('01 Di-Tech) egyenlőre alap a motor de késöbb várható egy malossi varioválto és szíj ha ez számit valamit.
2002 elvileg! 13500km körül van benne! olaszból van a moci, de nem én vok az első mo.-i tulaj, amugy szépen egyben van a gép, 70-75ig nagyon jól és egyenletesen húz, csak onnan nem megy tovább! ami elég is városba, csak néha még egy +10 km/h elférne! sztem a héten megejtem a szerelőt, és csinálunk egy kontrollt! remélem kiderül, mi a gond! szted?
Na ja próbálj egy 650-es gépet rugdalni egszer láttam egy könnyebb csókát valami nagy cross gépen izmolni elég röhelyes volt ahogy telitalpal ugrált rajta.Bár az is tény hogy Gaz 469 eseket még kurblival is lehet indítani.
Egyébként egyetlen nagymotoron sincs berugó, sőt már egy nagyobb ccm-es robogón sem...
Hamar észreveszed ha rossz az akksi. Rendszeres használat mellett az akksi mikor gyenge kevésbé teker és ezt észreveszed. Majd egyre inkább nem és ekkor kuka. (Én is toltam 1x az enyémet az akksi miatt). Én ezért nem tennék rá berugót. A fene akar gyökérkedni, költeni, meg belebarbárkodni a motorba.
gondolom sok embernek a parája az hogy ditechnek ha lemerül az aksija hogy indul!ezért kérdeésem hogy hogyan lehet megvalósitani ,a berugókaros inditást?láttam 1 pár videot rola hogy beszerelték és avval megy!ezt lehet?vagy sufni-s megoldás ez?
a top kipu nem a legmenőbb...de te mentél vele ha a görgőzés rossz azt érezted volna...
Milyen hengerre való az a kipu mert én fekvő morinire keresek zx et persze jó áron
nincs benne disznóság, csak a kipufogókat nézegetem és nem tudom milyen kell rá, a moci sincs meg még,most fogom megvenni....
Milyen nagy disznoság van benne?
Nem jó a kipu?
Csak piaggios van új SR-ben és egyszerű ha van rajta berugókar akkor karbis ha nincs és a helye le van dugózva akkor ditech.
üdv!

abban tudtok e nekem segiteni gy látatlanban, hogy egy 2005-ös (uj kasznis) karbis SR-ben milyen blokk lehet? álló-fekvő minarelli vagy piaggo?
köszi.