hellosztok! azt szeretném kérdezni h milehet a gond a motorommal? 70es henger van benne, egy top kipuff, uj szíj, és mégis csak 80at max 85-öt megy... a variátor lehet a hunyó? most szerelőnél van és variátort cserél... remélem azzal jobb lesz.
sziasztok!
vki tudna segiteni abban, h sr ditechnek mennyit kellene menni kb végre? teljesen gyári állapot! mert 75-nél nem nagyon akaródzik feljebb menni, én meg ugy tudtam, h 90 körül mennek ezek a mocik! köszi
jó árban vettem a hangja elég nagy,igen jól megy vele a moci,de a héten vissza akarom rakni a next-et mert közben kiderült a nagy disznóság,malossi kevlárszíj a polini varióhoz nem nyerő párosítás,nemrég visszaraktam a gyári szíjjat teljesen másképp(jobban)megy vele a motor.
Köszi az infót. 150-ért szted odaadná? És mik rajta a javítanivalók? (Kis esztétikai hibák amik pár ezerből kijönnek vagy valami komolyabb dolog?) Válaszodat előre is köszönöm.
probáld ki az igol olajat, egyik ismerősömnek is hasonlo problémája volt és ezzel nem köpött rá annyit neki,ez az olaj más sűrűségű, neten is irta egy egy gyerek hogy javitott a problémán, én is ilyet használok, bár nekem még a sportdob csak tervezve van.
Az idomokbólén inkább 97-99 köztinek nézném a 2 darabból álló has idom és a hütő fölött lévő szélterelő miatt.A 2000 eseknek már inkább a ditech féle idomaik vannak de lehet tévedek.
Ez az 1ik baráomé Nem rossz kis motor, bár vannak rajta javítani valók! Abba annyi km van amennyi az órába az nem volt forgatva! Am meg ismerősömnek az F-15ébe 32ezer km volt! És 32ezer km után volt az elsőő fúrása Ha motort akarsz akkor ha tudsz 10-20ezren ne sprólj mert úgyis ráköltöd 1 idő után! Szétnéztem gyors a neten ezt találtam ami teccik: SR50 bááár 2003asnak irja sztem 2001ig gyártottak ilyet de képről szép állapotú!
lenne egy nagyon fontos kérdésem!az én gépem most lett felujítva dugó gyűrű csapszeg görgő tömítések és most járatós a főtengely az jó volt nem kotyogott semmi és az maradt benne!szal egy tt sportdob van rajta és eléggé kidolgozza az olajat a kipfu szal ráköpi a dobra az miért lehet?lehet az a gond hogy járatós és nem úgy húzom neki és sok kaját kap?vagy az hogy alapból sok kaját kap be kéne hangolni a karbit?vagy mi lehet a baj kérlek segítseke!
Külsőre jól néz ki de szerintem drága alkudj le legalább egy 25-30e ret a kumik úgyis lepukkantak kérdés mi van belűl a 18e KM elég sok ezért is lehet kicsit alkudni én max 150e ret adnék érte.
Köszi. És még lenne egy kérdésem, találtam egy sr-t ami minarelli blokkos, de 18ezer kilométer van benne 190-ért(de ez is csak az irányár). szerintetek ez már megéri? . (Bács-Kiskun megyében keresek sr-t ha valakinek van jó állapotú az szóljon). A válszotokat előre is köszönöm.
Előre is köszi a válaszokat!
Atis
vki tudna segiteni abban, h sr ditechnek mennyit kellene menni kb végre? teljesen gyári állapot! mert 75-nél nem nagyon akaródzik feljebb menni, én meg ugy tudtam, h 90 körül mennek ezek a mocik! köszi
lenne egy nagyon fontos kérdésem!az én gépem most lett felujítva dugó gyűrű csapszeg görgő tömítések és most járatós a főtengely az jó volt nem kotyogott semmi és az maradt benne!szal egy tt sportdob van rajta és eléggé kidolgozza az olajat a kipfu szal ráköpi a dobra az miért lehet?lehet az a gond hogy járatós és nem úgy húzom neki és sok kaját kap?vagy az hogy alapból sok kaját kap be kéne hangolni a karbit?vagy mi lehet a baj kérlek segítseke!
lene egy ojan kérdésem hogy , ha a leömlönél kiszedem a (fojtást) akor hogy fog viselkedni ,job lesz ?
Mennyiért vetted a ZX-et?
Milyen hangja van?Jobb lett ami volt rajta?
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
csak előtte még hétfőn szerelő.