Igen, 2002-es évjárat,morini blokkos,eredetileg injektoros,vízhűtéses kiadás. Aztán át lett alakítva karburátorosra. Most meg elég kicsi benne a kompresszió,és nem tudunk alapjáratot állítani.
Egy olyan jellegű problémám adódott,hogy aktuális lenne egy henger dugattyú csere az SR 50-emen. Viszont az gyárilag Di-tech átmókolva karbisra. Ha valaki cserélt már henger dugattyút,milyen típust,és honnan vette?! Mert neten nézegetem őket mindenféle magyar boltban,de tanácstalan vagyok...
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Robogóm hibajelensége a következő reggel szépen elindul megy majd olyan 500- 600 méter után elkezd fulladni gyorsításkor, egy idő után felpörög és megint megy szépen, majd mikor visszaesik a fordulatszám megint alig akar felpörögni. Karbit tisztítottam, automata szivatót kicseréltem. Aki tud tanácsot adni kérem segítsen. köszi.
Látom te is tudod, hogy kinek szólj be itt a fórumon. Szerintem Te még a csattogós lepkét tologattad, amikor Miofan kolléga már ditech-et szerelt. Gratulálok!
Te biztos jobban ismered a Ditechet mint én de ne zavarjon hogy a benzinpumpa hűtése a benzin !!! Mivel a pumpa felújítását is végzem de te ha jobban tudod legyen így !!!
Itt most egy nagy butaságot írtál...
Nagy baj lenne, ha bármilyen folyadékot szállító eszközben az elektromos rendszer érintkezésben lenne a szállított folyadékkal!!
Köszönöm a választ. Meglesem amit mondtál, mondjuk szkópot tudok a vezetékére tenni, az úgy elárulja. Nem rossz ötlet ez a buborékos megoldás sem, megnézem h adagol a szelep rendesen.
Mondjuk a membránnál is volt olaj. A hengeren, kompresszoron nem láttam nyomát olaj hiánynak.
Pedig nem is olcsó holmi volt, mert 15körül volt csak a hajtókar szett.....
Igen, 2002-es évjárat,morini blokkos,eredetileg injektoros,vízhűtéses kiadás. Aztán át lett alakítva karburátorosra. Most meg elég kicsi benne a kompresszió,és nem tudunk alapjáratot állítani.