Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen akkor ha jól értem a működő kulccsal gyújtást ráadom belépkedek ahová kell és amikor kiírja hogy 2-es kulcs akkor kiveszem a működőt beteszem azt amit meg akarok tanítani és azzal ráadom a gyújtást aztán happy end
A vezérlő nem díjazza a túl töltést !
25-30 ezer körül
Túltöltés miatt így elszállhatott a digitális kijelzőm? Lehet esetleg valami más oka is? Egyébként minden működik.
Köszi! Mennyibe kerülne egy ilyen műszerfal és immo karika kulccsal. Üdv! Tibi.
Köszi! Mibe kerülne egy ilyen szett? Üdv! Tibi.
A tiéd még szeszélyesebb, mint az enyém. ;-)
Pm -ben ment ! Remélem tudtam segíteni !
THX
Sziasztok!
Kocka lámpás vízhűtéses SR-be milyen főtengely csapágy kell?Köszönöm!
mumtaz minden féle formában próbáltam
Ne úgy add rá a gyújtást, hogy le van húzva a csati. Gyújtást rá, tekerd meg 2-3 alkalommal kopptól koppig. Vedd le a gyújtást. Add rá a gyújtást, várj a demo után pár másodpercet, majd húzd le a csatit és várj legalább 5mp-et, majd vedd le a gyújtást. Dugd vissza a csatit, add rá a gyújtást és tekerd meg a gázkart 2-3 alkalommal kopptól koppig lassan, majd vedd le a gyújtást.
Utána próbáld a hibakódot: Gáz koppra, gyújtás ráad, K világít, K elalszik, K újra kigyullad, gáz azonnal elenged.
Csináltam egy videót feltöltöm és menni fog !
Ahh ez engem is érdekelne csak olyan formában, hogy egy kulccsal vettem a motort ha másoltatnék még egyet azt hogyan tudom megtanítani?
Sziasztok!Budapest és környékén tud vki normális robogó alkatrészes üzletet?Köszi!
Megrendeltem a champion gyertyát miofan.
nah srácok erre varjatok gombot. Szerettem volna a szelepet újra bútoltatni az ecu val. Levettem a légszűrőt hogy hozzáférjek a szelephez és kézzel tekertem koppanásig. Ráadtam a gyújtást "k" lámpa világít elalszik világít visszaengedem a gázt . Majd a lámpa folyamatosn világít. Lehúztam a csatlakozót, gyújtást ráadtam, "k" lámpa folyamatosan világít de villogás semmi. Beindítottam így a motort, alapjára össze vissza járt de a lámpa nem világított semmi hibát.menet közben rádugtam vissza a csatlakozót, a motor alapjárata kisimúlt azonnal, de továbbra is a lámpa nem jelezte hogy gond lenne. Nah most akkor mi a vihart csináljak vele? Azon gondolkoztam ecu t kéne bootolnom megen, de hiába is akarom, semmi nem történik. Nem villog ki semmilyen hibát.
Ha nem tudsz szerezni szólj intézek neked !
A műszerfal csere nem ilyen egyszerű hogy rádobok egy másikat és kész is !!! Mivel az immot is a műszerfal kezeli cserélni csak a kulcsával együtt lehetséges . Ha veszel másikat kell a gyújtás kapcsoló is vagyis az immó karika és a kulcsa ha meg van rá tanitható a saját kulcsod is .
Helló! Van még eladó műszerfalad? Üdv! Tibi.
Sziasztok! Segítséget kérnék! Van egy Factory Ditech 2007 digitális műszerfalon eltünt az összes digitális kijelzés, csak világít de semmilyen adat nincs, túltöltés után történt. Mi lehet a hiba oka? Köszönettel! Tibor.
Hát ma én nem jutottam hozzá a motorom bütyköléséhez. Kertben tevékenykedtem serényen egész nap. Remélhetőleg holnap már hozzáférek.
Köszönöm
Nem
Ja és kérdezni szeretném morini blokkos,a motor,membránhoz kell -e a fojtólemez,??