Ha a kezemben lesz,okosabb leszek hogy melyik része is ellett meg. De amúgy a motor ment vele,csak 4-5 bár körüli értéket volt képes fel állítani átlagba. Amikor helyesen működtek a szelepek-ez minimálisan halható is volt- akkor tudta a gyári értéket és gond nélkül ment.
Hát az egy dolog hogy üresen 9e pörög gondolom terhelés alatt nincs annyi motorerő és azért csak 8e-ig forog de nekem ha jól rémlik sztenderen az SR-em leforogja a 12e-t, terhelés alatt is 80 körül már 10e környékén jár és ott nagyjából vége is nagyon max 83 a vége ráhasalva de ott már 10 felett pörög
Jahh. Az már csak technikai észrevétel, hogy gondolom, ezt nem fordulatszám jelre lőtték be, mert akkor üresen sem pörögne ki 9000-ig. Esetleg a map van úgy kiszámolva, hogy ott fent már kevesebb üzemanyagot ad? Ez csak kíváncsiság. :)
Nincsen peugeothoz ! A rendszerét ismerem valahol még meg van az ecu lábkiosztása is /mi hova megy / a csatlakozó azonos de nem ugyan azt adja ki mint az aprilia .
Szia Miofan! De a nyerő nálam,ès nálad is amiről dèlután beszèltünk az a " ditech" aprilia factory. Nem azèrt mint ha a kör rosszabb lenne, de azèrt nekünk factory van! Ès mint mondtam karbis sosem kellene!!!!!
Amúgy elég erőteljessen érik bennem hogy ha összeáll végre a mocim, túladok rajta s beruházok egy remek apriliára. Ahoz könnyebben veszek alkatrészt ha kellene (de ne kelljen )
Azt hittem, csak a Ditec megy.