Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Probléma a nyomás vesztés , de nem csak a kompresszor engedhet . A levegőinjektor is képes erre ! Volt már ilyen , igaz Sanq mester !!!!!!
Ok. Tesztelni fogom. Akkor egy pici buborèk sem lehet?! Első pár indításnál elèg bután indul,ès csak kèsőbb pörög föl, persze gáz nèlküli indítás!!!! Vízleválasztón van nyomásmèrő órám, ami 4-5 nap után 0- ára megy le!!! Viszont ha ket,eg alapjáraton 5,5-6 bár között mutat. Ujra indításnál normális hogy mèg be nem indul olyan 1-2 fordítás az önindítótól, hogy vissza megy a nyomás???
Ahogy mondod, akár tusfürdő is lehet, az legalább habzik.
Köszönöm a videót. Akkor ha jól èrtelmezem, szètszedem teljesen kiveszem a dugót is..... kompresszoral levegőt nyomok visszafelè.....milyen folyadèkot öntött bele?? Ha buborèkozik rossz a fejszelep??
Kompresszort tesztelni a videó alapján tudsz, javítani meg HS tuning.
http://youtu.be/B0fQwybJG98
Ditech kompresszor fejszelepet hogy lehet tesztelni!! Esetleg javítani??
Üdv.!
Valaki meg tudja mondani mennyi (cm3) olaj kell az első teleszkópszárba? SR 50R Factory 2007, ill SR 50 LC 1996)
Előre is köszönöm!
Sziasztok keresek 2008 aprilia sr factory hoz sport kipufogót ha valakinek lenne szép állapotú akkor kérem jelezze már csirio100@freemail.hu email címre!
Sziasztok!
Aprilia SR50R Bontás Áron alul
Régen nagy hobbim volt a robogó tuningolás! Sajnos az élethelyzetem úgy alakította, hogy már nem folytathatom tovább.
Három éve áll egy helyben szerencsétlen motorom, szét szedtem darabokra, eladom alkatrészenként vagy egybe az egészet igen csak áron alul.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy Facebookon milyen csoportba, vagy melyik honlapokra érdemes felrakni avagy megosztani, hogy mi hamarabb lába kéljen! Előre is köszönöm, hívjatok bátran akit érdekel! 30/903/4442 Szentgyörgyi Nándor
Üdv!

Régi állóhengeres sr ( hosszú minarelli blokk) végáttételnél a középső fogaskeréken lévő távtartók (alátétek) Milyen méretűek nem tudja valaki, illetve hol kapható? Köszi!
Sziasztok!

Talákozott már valaki henger kimenetnél fojtással? Ma ahogy leszereltem a kipufogót észrevettem, hogy lényegesen szűkebb a henger leömlője, mint a kipufogó keresztmetszete. Kb a fele és ívesen van kialakítva ez az elzárt rész. Ha ez gyári fojtás, akkor érdemes -ha lehet egyáltalán- eltávolítani?
Nem történt semmi!
Erről ez jutott eszembe:
http://youtu.be/b1PZSrB6Vuc?t=1m30s
Bocsi Sanq, és köszönöm!
Qrva telefon szóval a kompresszoros=kompresszorom, Ha= Ja
Sajnos nekem nincs kompresszoros, de a hstuningot tudom ajánlani. Ha és nem Sang hanem SanQ.
Tőle érdemes rendelni felújítottat:
http://www.hstuning.hu/content...
Egy cseredarabra lesz szükség, de cserébe tuti nem leharcolt agyonhasznált "biztos jó még" darabot kapsz garancia nélkül. Biztos postáz külföldre is, meg kell kérdezni tőle...

Különben az én kompresszorom is élete végefelé jár. Alapjáraton 4 Bart nyom, ha jó kedve van, akkor 4,5-5 is megy neki és bizony érezni már, hogy kicsit kevés a nyomás, amit produkál. Menet közben nincs gond vele, megy, mint a golyó, de indulásnál néha gondolkodik egy kicsit, van, hogy bedarál. Ezért úgy indulok, hogy néhány kissebb gázfröccsöt adok, mielött meghúzom a gázkart. Ez bevállt eddig.
Hidegen is amikor beindul, kb 5-8mp-ig csak 800-1000 ford/perc között darál, aztán magához tér és beáll a normális alapjárat, néha néha egy kis kihagyással. De kb egy perc múlva már nincs ilyen gondja.

G.
Goshi köszönöm, le fogom ellenőrizni a TPS-t, de akkor másik kompresszort is kell szereznem. Az a gond hogy itt nálam ami van a neten bontott nincs feltüntetve a nyomásérték, és kérdésemre csak annyi a válasz hogy müködőképes motorrol van leszerelve (na ez nekem büdös). Álltalában ha a befecskendezős motornak baja van, vagy áron alul árulják mivel drága a javitása és nem is nagyon foglalkozik vele senki, vagy alkatrészenként próbálnak tuladni rajta. Esetleg valakinek lenne egy müködőképes kompresszora amit ki is tudna küldeni Németországba? Sang mester-Miofan tudtok rajtam segiteni?
Hali! Kompresszor problémád van, ez a nyomás nagyon kevés. Alap hangon legalább 5 bar a tökéletes 6-7 bar.
Üdv.
A Check Engine lámpa mindaddig világít, amíg be nem indul a motor. Ez normális.
Ha járó motornál is égve marad, vagy villog, amikor ráadod a gyújtást, akkor van gond. A te esetedben szerintem a szétszedés miatt jelzett tps hibát, majd miután törölted a hibát (reset) többé ez sem jelentkezett. Egyébként ellenállásmérővel le tudod mérni, hogy van e szakadás a TPS-ben. A csatlakozóban négy érintkező van, ami két potméterhez (vagy mihez) vezet, amiből biztonsági okokból van kettő. Ha méred a megfelelő két érintkező között az ellenállást, miközben lassan kinyitod a pillangószelepet, nem szabad, hogy a mért érték bárhol is megszakadjon, illetve folyamatos emelkedést, ill csökkenést kell mérned az értékeknél. De lehet, máshol van a gond...

Üdv, G.
http://youtu.be/JYns30XI710
Egyenletes alapjárat, megfelelő gyertyával+ vízleválasztó használatával!!
Sziasztok! Ma kiolvastam a hibáit: 8,6,7! Csináltam TPS resetet a hibák megint visszajöttek. Majd egy pár próbálozás után nem tudtam többé kiolvasni a hibákat. Csináltam Viedót is róla. Ideiglenesen feltöltöttem a youtubra, bármilyen ötletet tanácsot elfogadok. A motor hibajelzőlámpája világit, alapjáraton variál, gázadásra fullad. A TPS-t hogyan tudom leellenőrizni?

http://youtu.be/1e5MZhW6UXw

http://youtu.be/8Cg7U8obhVk
Sziasztok!

Sportkipufogó vásárlása előtt állok, de megerősítésre lenne szükségem, hogy megfelelő-e a motoromra a kiválasztott rezo. 99-es évjáratú az sr-50-em. Minarelli blokk, fekvő henger.
Sziasztok. Gilera runner purejet-em van 2007es évjárat. Dobozban vettem minden létező szét volt szedve. A motor rendben van, nyomástartó új (Sang mestertöl) benzinnyomás 7bar, levegőnyomás alapjáraton 4bar, hőgomba szobahőmérsékleten 2.7Kohm, gyertya új, a motor nehezen indul, gázadásra fullad. Ami nekem nem tetszik hogy a check engine mindvégig világit, még a motor be nem indul, utánna elalszik. Próbáltam tps resettel, de nem jött be, még mindig világit nem alszik el. Akkut 24órára lekapcsoltam hátha újraindul az Ecu, de nem jött be. Tanácstalan vagyok