Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem jelent semmit hogy jó a henger a baj ott kezdődik hogy az Ecu nem vezérli az olajpumpát csak egy módszert ismerek amivel ki lehet teljes biztonsággal szürni csinálni kell egy pumpa tesztet nyél gáz gyújtás tartod a gázt még nem hallod a pumpát kattogni gáz elenged ! Nyomatsz le olajat a fogattyúsházba 20 másodperc legalább ! Gyújtás le ekkor leveszed az olaj csövet picit megfújod hogy légbuborék legyen a csőben cső vissza a helyére gyújtás indítás és figyelés mozdul-e a buborék ha nem akkor az ecu nem vezérlő az olajat !!! Eseteben ezt feltétlenül még vizsgálnám, de nem zárható ki a főtengely anyag hibája sem !
Ha nem csapágyas a motor akkor más tehendő nincsen fel a henger és hajrá
A képen látható dolog mitől lehet? (ditech morini)
Egy az egyben beállt a hajtókar alsó csapágya, és elég nagy hő is lehetett ott, mert elszíneződött rendesen.
Kb. a felújítás óta 50km-ert tettem meg vele. Új csapágyak, felújított henger, főtengelyen új hajtókar csapágyakkal stb...
Olajzása volt a motornak mert a henger hibátlan, meg a főtengely csapágy is.
Lehet hogy gyári hiba volt?
Miofan kérdésem a következö ha teszek a mocira egy uj hengert akkor fel kell újitani teljesen ( pl fő tengej ,fötengejcsapájgy ,szimering ) vagy csak simán rá teszem az új hengert ???
0.5 dlitert raktam egy egesz tankhoz... az eleg is a zarlathoz? De egyik pillanatrol a masikra? Nekem ez a furcsa, hogy este hasznaltam a robogot es semmi baja nem volt. Reggel inditottam es ment minden azzal a kulonbseggel, hogy mikor elindultam dadogott egy picit es utana huzott szepen! Majd a piroslampanal elment az alapjarat es marha nehezen indult be es gazreakcio is rossz lettt... attol fosok, higy nehogy a gyurunek legyen valami baja aztan csessze szet nekem az egeszet
Az hogy nincs alapjárata sok minden függvénye kompresszornyomás értéke, benzinpumpanyomás értéke, nyomástartószelep , tömítetlenség STB..
-kis olajat raktam a benzinbe is biztos ami ziher! - Ditech rendszer üzemanyagába nem szabad olajat önteni !!!!! Mivel vezeti az áramot az olaj és a benzinpumpa hűtése a benzin !! Zárlatot csinál a pumpába az olaj !
Hali mindenki!

Érdekesen viselkedik a gépezetem...

Friss dugó és fúrás után (gyári a henger és fa vertex a dugó) minden irtozatosan faszan alakult... kis olajat raktam a benzinbe is biztos ami ziher! 80. kmnél el is repedt végig az olajcsövem, uh azt cseréltem. Azóta azt csinálja, hogy be sem indul, mert ahogy adok egy kis gázt akkor megfullad és leáll. Ha sikerül beindítanom és felpörgetnem, alapjárat akkor sincs.... szikra van... mintha benzint is kapna...

Volt már ilyen másnak is vagy ilyen misztikus hibajelenség... hibatároló nem jelez semmit sem!

Vkinek vmi ötlete?
Nem sürgős.
Jól van ha kevesebb lesz a meló szólok!!
Nem diagnosztikai beállítások, hanem "általános" dolgok, mint injektor szakszerű összerakása, kompresszor, stb...
Nálam főként az idővel van gond.
Figyelj ha kevesebb lessz nálam a javítás megbeszéljük és eljössz segítek !!! Megtudom csinálni a jetforce is csak diag eszköz nélkül több idő!!!
Ok. Ez korrekt. Esetleg üzemanyag rendszer alkatrészek, ha esetleg kellenének?
vagy ha kaphatnék egy elérhetőséget olyantól aki mágus nagyon köszönném
Javítottam már jetforce -t nem szívesen csinálom mert nincs hozzá szoftverem ! A nélkül csak találgatás azt meg nem szeretnék / vakon lövöldözni /
sziasztok segítség kellene mert nagyon el vagyok keseredve már.
van egy ditech motorom gp1 csodálatosan indul megy mint a barom de 10 perc után kb melegen leáll és onnét csak nehezen indul és pár perc ismét leáll olyan mintha valami letiltana amit cseréltünk üzemanyagpumpa injektor komplettan gyertya pillangó szelep ecu degítsetek légysz mert kész vagyok már tőle köszönöm szépen
email címem fehermacko@gmail.com
Nekem monorról van a nyomástartóm és tökéletes. Már több mint féléve használom hibátlanul.
Nekem Sang mestertől van.
Nekem az lenne a kérdés, hogy a Jetforce-ommal egyébként tudnál kezdeni valamit?
Attól hogy beindul a motor az egy dolog , rengeteg időt és energiát fordítottam arra hogy minden olyan alkatrész amit tőlem és Sang mestertől rendelnek megfeleljen az elvárásaimnak !! Nagyon sok mérés és folyamatos használat eredménye az amit forgalomba helyezünk . Már nem titok a nyomástartó szelepet gyártatjuk! Ami még nem publikus tesztelek egy gyertyát , nagyon jó ezt itt is kijelenthetem de még nem mondom még a típusát . Akkor válik elérhetővé számotokra ha az mondom mehet!! Nem vagyok elégedett ember mindig a tökéletességre törekszem kitartás idő türelem és némi tudás nem utolsósorban a Ditech ismerete ez kell hozzá!!!
Nyomástartó a Rácz tól
http://youtu.be/n9oyNAvNxmY ez egy sport city de az eljárás ugyan az.
Miofan!Előszöris köszönöm a segitőkészségedet!Ahogy irtad hibatörlésre,nyomom a sárga mode gombot,gyujtást és nyomom tovább,még miután a szervizkulcs nem villog hanem átvált folyamatosra,viszont nem törlődik...átvált az óra beállitására.Mi lehet a gond?