Azért vágtam szét, mert nekem is nagyon melegedett és ki akartam venni belőle a "katalizátor"-t. Aztán amikor szétvágtam, akkor láttam, hogy lehetetlen a dolog, vagyis nem éri meg.
Szerintem ha gyári a motor, akkor a Sito az egy jó választás, ha nem akarod tuningolni. Ebből következik, hogy érdemes átbarkácsolni, én a Ditech katalizátorosa és a Sito között semmilyen különbséget nem vettem észre a menetteljesítményt illetően.
De ha leveszed az MC3-ról akkor azzal hogyan mész?
Az meg, hogy nem megy úgy, el tudom képzelni, mert szerintem a légszűrő elejétől tart a motor a kipu végéig a (-z össze) hangolást nézve, így komplex rendszer ez. A gyárban ott van 10 mérnők, aki ezzel foglalkozik, nem hiszem, hogy bárki - még én sem - attól jobbat alkot. Lehet gyorsabbat, lehet többet fogyasztót, de jobbat szerintem nem, így hát a kipu variálása sem jó ötlet. kérdezheted, akkor én minek? Én azért, mert amúgy is le akartam cserélni, mert tudtam, Ditech kipu karbisra átalakítva nem biztos, hogy jó, tehát nyugodtan rombolhattam kielégítve a kíváncsiságomat.
És miért nem gyárit, helyette a Sito? Mert ez árban és állapotban a legjobb volt akkor, amit találtam használtan. Meg ez "majdnem" gyári, én így okoskodtam. Még egy példa, aztán abbahagyom a hosszú szövegelést: egyszer egy Extrát is szétvágtam, abban is zörgött valami. Nem találtam meg, hogy mi, de a belső perforált lemezt kivágtam belőle a gyapottal együtt. Az eredmény: hangerő nem változott, viszont kicsit ércesebb, pattogósabb lett a hangja, mint a crossmotoroké, viszont úgy változott a motor (MC2) mozgása, mintha a gázbowden 2-3 centivel hosszabb lett volna és többet kellett volna rajta tekerni. Persze nem, de ez volt az érzésem. Gondolhatod mennyit változik, ha azt a katalizátort kivágod belőle.
nah most ott tartok hogy a gyertyát kitekertem ráadtam a gyújtást, és szikrát ad szépen, de üzemanyag szagát nem éreztem. A"piros" kulcsal oktattam meg az immot. És utánna a saját kulcsal is indítottam. Szikra van de mégsem indúl be a moci. Hibát nem mutat, csak az index visszajelző lámpa villog ,és sípol amint behúzom a fékkart. Addíg próbálgattam beindítani, még le nem merűlt teljessen az akkum. Holnap folytatom a szenvedést.
Szia freelac! Nem átalakitott hanem eredeti karbis a motor.Ezt írtam privátban:Szia ,a zörgős kipufogóval kapcsolatban írtál,köszi válaszodat.Mutattad azt a képet,te miért vágtad szét a dobot? Mert azt olvasni ha kikapom a katalizátort akkor nem megy úgy majd,meg melegszik stb.Ez már a nyolcadik robogóm életemben de zavar a ciripelés meg a hang ezért szeretném megszüntetni.Van egy Piaggio NRG mc3-m is amit nem használok,azon van egy Sito pluszz kipufogó csak az nem passzol az apriliara,morini blokkos az enyém amúgy. Érdemes szerinted átműteni a Sito dobot erre hegeszgetésekkel stb?
Pont ez a gondom nekem is, hogy az immo led, is villog hogy gebac van, meg az index kontroll lámpa is villog és sipol,nah meg a "k" lámpa villogja ki a hibát....akkor a 3 közül melyik villogás a valós?
Karbisra van átalakítva a Ditech? Akkor tuti, hogy ott van benzin. Szétvághatod, semmire nem mész vele, mert annyira meg kell sebezni a dobot, hogy nem éri meg és csúnya is lesz. Inkább vadász valami használtra, én kifogtam 4 ezerért egy Sito-t. A karbival én is szopok, nekem ettől többet eszik, igaz, ahhoz képest nagyon megy, nekem munkába járáshoz kevesebb is elég lenne, de nálam nincs középút. Vagy repeszt és eszik, vagy fullad nagy gáznál. Mindenki azt mondja, hogy hülye vagyok nem értek hozzá, én már nem szállok vitába senkivel ennyi küszködés után, ez ilyen és kész.
Szóval ne vágd szét szerintem, inkább vegyél, de figyelj oda, mert a Piaggio blokkosra való Sito-t is kicsit a könyökénél toldanom kellett, hogy frankón a helyére lehessen rakni, jó esélyed van neked is erre. A Ditechem is Piaggio blokkos...
Én most akkor nem tudom, hogy melyik ledre érti. Mondjuk elvileg az immo egység külön van a ECU-tól. Valószínűleg nem azt jelzi hibásnak. Maradna tényleg a motor visszajelző lámpa, de az meg, ha rossz, akkor mivel villogná vissza a hibakódot, hogy rossz!?
Ja tényleg. Még ott a hibajelző lámpa is, mint LED.
Na de ez generálhatne Neki egy nemindulást? "Nem tudom visszajelezni a hibákat, ezért nem indulok"?
Can be read using external control instruments
-Check the voltage (12V) between the two terminals of the injection control led connector.
-If the voltage is normal : replace the injection control led
-If there is no voltage reading: check the connector and/or red/black wire between the led and ECU
Mofa Drossel .....moped folytószelep.....eeeeeeehe még jó hogy ilyet is tettek bele, remélem nem cseszte szét nekem az egész elektronikámat, és ma már remélem kiderűl mennyit ártott nekem, vagy mennyit használ a kihagyása.....
Szia köszi válaszodat ,látom te mát bontottál szét ilyen kipufogót.Nem hinném a dobban ég el az üzemanyag,mive nagy nehezen sikerült belőni a karburátort és 3-4 l. között eszik úgy hogy leginkább rövid távon járok vele.Ma pédául reggel nem zörgött annyira ,külső hőmérséklettől is függ szerintem a hang.Érdemes szétflexelni,vagy vegyek másik kipufogót?
1.- Motor túl melegedett.
2.- Gyújtás interferencia.
3 - Hibás jel a fojtószelep egységtől
4 - Hibás jel az egyes számú fojtószelep érzékelőtől
5 - Hibás jel a kettes számú fojtószelep érzékelőtől
6 - egyes számú fojtószelep érzékelő hibás
7 - kettes számú fojtószelep érzékelő hibás
8 - Hibás fojtószelep egység
Ja és 8-as kódnál nem indul a motor! (az ECU letiltja)
9.Akkutöltő rendszerhibás áramellátás (kis feszültség érzékelő).
10.Olaj szívatyú ERROR.
11.Luft ínjector levegö.
12.Benzin injektor.
13.Gyujtási hiba.
14.Űzem anyag szivatyú.
15.Malars megforditja.
16.Hömérséklet érzékelö ECU.
17.Töl 20 ig, Hömérö hiba.
Szerintem ha gyári a motor, akkor a Sito az egy jó választás, ha nem akarod tuningolni. Ebből következik, hogy érdemes átbarkácsolni, én a Ditech katalizátorosa és a Sito között semmilyen különbséget nem vettem észre a menetteljesítményt illetően.
De ha leveszed az MC3-ról akkor azzal hogyan mész?
Az meg, hogy nem megy úgy, el tudom képzelni, mert szerintem a légszűrő elejétől tart a motor a kipu végéig a (-z össze) hangolást nézve, így komplex rendszer ez. A gyárban ott van 10 mérnők, aki ezzel foglalkozik, nem hiszem, hogy bárki - még én sem - attól jobbat alkot. Lehet gyorsabbat, lehet többet fogyasztót, de jobbat szerintem nem, így hát a kipu variálása sem jó ötlet. kérdezheted, akkor én minek? Én azért, mert amúgy is le akartam cserélni, mert tudtam, Ditech kipu karbisra átalakítva nem biztos, hogy jó, tehát nyugodtan rombolhattam kielégítve a kíváncsiságomat.
És miért nem gyárit, helyette a Sito? Mert ez árban és állapotban a legjobb volt akkor, amit találtam használtan. Meg ez "majdnem" gyári, én így okoskodtam. Még egy példa, aztán abbahagyom a hosszú szövegelést: egyszer egy Extrát is szétvágtam, abban is zörgött valami. Nem találtam meg, hogy mi, de a belső perforált lemezt kivágtam belőle a gyapottal együtt. Az eredmény: hangerő nem változott, viszont kicsit ércesebb, pattogósabb lett a hangja, mint a crossmotoroké, viszont úgy változott a motor (MC2) mozgása, mintha a gázbowden 2-3 centivel hosszabb lett volna és többet kellett volna rajta tekerni. Persze nem, de ez volt az érzésem. Gondolhatod mennyit változik, ha azt a katalizátort kivágod belőle.
Szóval ne vágd szét szerintem, inkább vegyél, de figyelj oda, mert a Piaggio blokkosra való Sito-t is kicsit a könyökénél toldanom kellett, hogy frankón a helyére lehessen rakni, jó esélyed van neked is erre. A Ditechem is Piaggio blokkos...
látom, hogy van privim, de valami szar, nem tudom megnézni, nagy fehérség van csak.
Melyik fordító generálta? ("Yamada DVD Játékos")
Na de ez generálhatne Neki egy nemindulást? "Nem tudom visszajelezni a hibákat, ezért nem indulok"?
Injection System -faulty bulb
Can be read using external control instruments
-Check the voltage (12V) between the two terminals of the injection control led connector.
-If the voltage is normal : replace the injection control led
-If there is no voltage reading: check the connector and/or red/black wire between the led and ECU
Engine rpm limiter tripped
-------------------------------------------
Motor fordulatszám-határoló kioldott
Jetforce-nál a 15 "engine overspeed" (motor túlpörgés?)
1.- Motor túl melegedett.
2.- Gyújtás interferencia.
3 - Hibás jel a fojtószelep egységtől
4 - Hibás jel az egyes számú fojtószelep érzékelőtől
5 - Hibás jel a kettes számú fojtószelep érzékelőtől
6 - egyes számú fojtószelep érzékelő hibás
7 - kettes számú fojtószelep érzékelő hibás
8 - Hibás fojtószelep egység
Ja és 8-as kódnál nem indul a motor! (az ECU letiltja)
9.Akkutöltő rendszerhibás áramellátás (kis feszültség érzékelő).
10.Olaj szívatyú ERROR.
11.Luft ínjector levegö.
12.Benzin injektor.
13.Gyujtási hiba.
14.Űzem anyag szivatyú.
15.Malars megforditja.
16.Hömérséklet érzékelö ECU.
17.Töl 20 ig, Hömérö hiba.