Benzinpumpa nyomás értéket tudunk ? Nyomástartó mikor volt cserélve ? Tömítések az injektor fejben mikor voltak cserélve ? Ultrahangos tisztítás volt a két injektoron ? Tökéletes üzem csak akkor érhető el ha minden jó!!!! Ezért van a tavaszi karbantartás !!!
Miofan kérdés a következő: miért van az hogy bentvan a vízleválasztó, a gyertya kicserélve,és még is kihagy a gyújtás és ingadozik az alapjárat? Hibát nem jelez....
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 2008 aprilia sr50 factory motorom,karburátoros. Összetört a kilométer óra,sima mutatós sebességmérős volt. Helyette be tudom építeni a fordulatszámérős,digitális kijelzésű sebességmérő órát? Vagy nem kompatibilis? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv. A napokban lettem tulajdonosa egy Aprilia sr 50 Factorynak. Robogó témában még újnak számítok,ezért a segítségeteket kérném.A műszerfalon világít a szervizkulcs és érdekelne hogyan tudnám kitörölni.Válaszotokat előre is köszönöm!
Tegnap hiába próbáltam válaszolni, tabletről ide nem lehet...
Az MC4 valóban kissé eltolt vezérlésű a környezetvédelem miatt, ez ilyen és kész. Azért használható, annyit tudok - barátomnak van ilyenje - egy Next-el ment úgy, mint az én MC2-m kivett fojtásokkal.
Nekem most 4,3-at csak városi közlekedéssel, a 70-es DR EVO 3,5 körül... A motorjához még nem nyúltam, akár ott is lehet variálás az előző tulaj által.
Valóban az én 70ccm-s Piaggiom is ugyanígy viselkedett,nem pörgött mint az állat hanem kis fordulatnál is húzott,ezért a fogyasztását is megirigyelhetné bármelyik 50 köbcentis.Volt nekem egy zsírúj Piaggio mc4-m is,na az volt életem egyik baklövése ,amikor kihoztam a szalonból.Utolag jöttem rá miért nem megy és miért zabálja a benzint,pont a henger miatt ,amit írtál az átömlőnyílások meg a többi,meg a katalizátoros kipufogó.Csak 430 ezret buktam rajta 3 év alatt... Mennyit eszik a tied amugy?
miofan meglett a hiba miért nem indúlt be. Eltört a vízleválasztót tartó csavar valószínűleg anyaghibás volt, és leesett a vízleválasztó a has idomba, ami szépen benyomta a fenékszelepet,éselengedte a levegőt. így bármit csináltam nem volt megfelelő nyomás ahoz hogy beindúljon a motor. Szóval nem az immo szivatott.
Valóban nincs értelme ekkora fékekkel a 115-nek, nekem az tetszett, hogy relatíve alacsony fordulaton használható maradt a városban, jól gyorsult, meg volt benne tartalék, ha valami kurva nagy gáz jött volna oldalról vagy szemben.
Most egy 14-es Dellorto, de bánom a 17,5-ös DO-t, mert ennek oltári vacak a szerelhetősége (a bowden beakasztása), de ezzel egy decivel, ha jobb lett a fogyija. A garázsomban nem készült el a fűtés, megértem befejezni a kormánycsapágy átalakítást, de szívesen megnéztem volna a hengert belülről egy karbishoz képest, legalábbis ami a nyílásokat illeti. A 70-es DR egy literrel kevesebből eljárt mint ez.
Most egy utólagos fordulatmérőt keresek, hogy lássam már, hol nyit, hol indul meg a gép, mert fülre szerintem kicsit magasan, sajnos már két gazdása volt ennek a motornak előttem, rengeteg dolgot kellett helyrehoznom, és még mindig nem tudom, hogy a kihajtáshoz hozzányúltak-e?
Engem nem is a katalizátor,meg a menet teljesítmény zavar ,hanem a csörgő hang ,mivel szinte szalon állapotú a motor,éveket pihent fűtött garázsban ,így vettem.Szoktam húzni neki de ritkán csőre ,85 felett megy szélcsendben ,de ami a lényeg ,hogy mindig egyformán.Nem akarom tuningolni,volt már 70ccm Piaggiom ami ment óra szerint 115-t nem látom értelmét ilyen sebességnek egy robogón.A piaggiom már négy hónapja pihen,pedig a motorja sokkal erősebb ,mint az apriliajé ,de hát nincs kedvem a sok kisebb hibát kijavítani meg időm sem(sztender,akksi,fék,telo) el fogom adni.Ezen van a Sito cső .Írtad a te ,otorod fogyasztásával nem vagy kibékülve,na ezzel én is szívtam,volt nekem közel tíz literes télen,még rájöttem hogy a vadonatúj lengyel karbi egy rakás ......A tieden mijen karbi van amúgy?
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 2008 aprilia sr50 factory motorom,karburátoros. Összetört a kilométer óra,sima mutatós sebességmérős volt. Helyette be tudom építeni a fordulatszámérős,digitális kijelzésű sebességmérő órát? Vagy nem kompatibilis? Előre is köszönöm a segítséget!
Az MC4 valóban kissé eltolt vezérlésű a környezetvédelem miatt, ez ilyen és kész. Azért használható, annyit tudok - barátomnak van ilyenje - egy Next-el ment úgy, mint az én MC2-m kivett fojtásokkal.
Nekem most 4,3-at csak városi közlekedéssel, a 70-es DR EVO 3,5 körül... A motorjához még nem nyúltam, akár ott is lehet variálás az előző tulaj által.
Most egy 14-es Dellorto, de bánom a 17,5-ös DO-t, mert ennek oltári vacak a szerelhetősége (a bowden beakasztása), de ezzel egy decivel, ha jobb lett a fogyija. A garázsomban nem készült el a fűtés, megértem befejezni a kormánycsapágy átalakítást, de szívesen megnéztem volna a hengert belülről egy karbishoz képest, legalábbis ami a nyílásokat illeti. A 70-es DR egy literrel kevesebből eljárt mint ez.
Most egy utólagos fordulatmérőt keresek, hogy lássam már, hol nyit, hol indul meg a gép, mert fülre szerintem kicsit magasan, sajnos már két gazdása volt ennek a motornak előttem, rengeteg dolgot kellett helyrehoznom, és még mindig nem tudom, hogy a kihajtáshoz hozzányúltak-e?