Ha bárki elakadna sr factory ditech-el kapcsolatban,kérdezze,keresse miofan-t.
Mindent tud a motorról és nagyon segítőkész.
Köszönöm a mai segítséget még 1 x.
Is meg nemis ha rossz a vákumos csak az általában úgy megy tönkre hogy nyitva marad de ha mègis fordítva törtènne akkor is a karbi úszóházában lèvő benzinnel el kellene hogy induljon aztán max ha nem nyit a csap akkor megállna mikor kiürül a karbi de ha csont űres a karbi akkor is 5-6 rugás után már fel kell hogy teljen ès kellene neki indúlni
Sziasztok ! 2004-es karbis motorom ha 2-3 napig nem indítom be, csak úgy indul ha kb. 20-szor rárúgok a berúgóval . Utána pöcre indul önidítóval is . Egy ismerős szerint a benzincsappal van gond. Igaza lehet ?
Alapjáraton meg gázon teljesen máshonnan kap üzemanyagot ha nem kapna alapjárat közelèbe akkor hidegen se menne azèrt írtam hogy inkább nagy lehet az alapjárati fuvóka vagy nincs beállítva rendesen a karbi ès befullad amit hidegen mèg eldolgozik abba melegen már lehet belefullad
Azért tűntem el, mert felmérgelt ez az oldal, meg a melótól időm sem volt hogy feljöjjek. Megújítanak valamit és sem belépni, sem törölni nem tudtam magam. Ma kerestem valamit, illetve valakit és gondoltam beköszönök. Motorokat továbbra sem javítok, bár néha beesik egy-egy meló, de inkább tovább passzolom. Van itt helyben a városban olyan aki foglalkozik velük, szenvedjen ő az ügyfelekkel. Vettem 2 elektromos bringát és most elhivatott környezetvédőt játszok, azzal járok melóba. Szédítő a 40-45 km/h-ás sebesség. BRUTÁL! :D
Lényegébe a henger dugatyú nem változik az átalakítás során! A hengerfej változik és hogy le szerelnek néhány dolgot ami nem kell a karburátoroshoz. A lényeg a lényeg hogy Morini henger kell amilyen most is rajta van! De jobban ezt Miofan tudja elmondani neked érdemes őt keresni itt!
Ha bárki elakadna sr factory ditech-el kapcsolatban,kérdezze,keresse miofan-t.
Mindent tud a motorról és nagyon segítőkész.
Köszönöm a mai segítséget még 1 x.