Miofan tényleg profi, és aranyból van a szíve meg a lelke. Én csak telefonon és itt értekeztem vele, de úgy kiokosított, hogy egyből mondta hol keressem a hibát, mit nézzek meg. Látnok vagy ilyesmi, de kitalálta, hogy mit vettek ki a motorból és mi rossz benne. Minden úgy volt ahogy mondta! Már csak egy hőgombát kell beszerezzek, és TÖKÉLETES a ditech. Köszönöm miofan!!!
Télen mikor hidegebb volt nekem is csinálta, hogy elindult de 2000 alatt járt kicsit egyenletlenül kb 10 másodpercig utána ment fel 2000 fölé majd szintén pár másodperc után be is állt 2000-e most hogy melegebb van indítás után 2200-2400 kb egy pár másodpercig aztán utána szintén 2000
Ez meg egy hideg indítás 2,5 hónap állás után http://youtu.be/PyzVRGFzL24
Szia süti,na ugyan ez volt a problémám,a baj a szivó torkot az az a henger és a kalbulátor közt lévö beömlö gumi torkot cseréld le valószinü,el van repedezve öregedve és fars levegöt sziv
Hát az enyém se pörög fel jelentősen hidegen elindítva hallásra jobban pörög mint kétezer az órán nem jelentősen van 2000 felett a mutató de lehet hallani minimális járás után lejjebb esik a fordulat és a mutató is pont 2000-re szegeződik
Reseteltem, de így sem pőrög föl beindulás után....csak pötyög ès lassan emelkedik a fordulat...ezek előtt kettőezer fölè ment kicsivel ès lassan vissta ment 2000- re!
Folytószelep reset :
1: a csatlakozó le a folytószelepről
2: gyújtásra tenni 10másodpercig
3: gyújtás le
4: csatlakozó vissza a folytószelepre
5: gyújtás
6 gázhúzás lassan teljesen végig 2 szer
7: gyujtás le
8:hibakódtörlés az Ecuban
Sziasztok! Van egy kör sr ditechem ami morini blokkal van szerelve. És olyan problémám van, hogy melegen nagyon nehezen indul el. Szerintetek mi baja lehet? Előre is köszömöm a segítséget.
Egyenlőre csak jegyzetelek, mivel még nem vagyok tisztában mi miért és hogyan működik. A család melett nem marad sok időm a motorra, igy marad az éjszakai fórum olvasgatás youtube...
piciz felhasználó bejegyzése szerint akkor a kompresszorom a ludas, a hőgombát én egyenlöre jónak nyilvánitom
Mivel minden fórumon más-mást irnak a légkompresszor nyomásárol, igy tőletek is kérek véleményt. T-elosztót nem találtam, igy csak a kompresszorcső végére eszkabáltam egy nyomásmérőt. Kb. fél preces öninditózás után 2.5bart kaptam! Szétszedtem, szemre jónak tünt (kopást nem lehet rajta látni), minimális motorolajjal raktam össze. Újabb teszt eredménye 4bar lett fél perc mulva. A nyomást kiengedve új tesztet végeztem: 3bar. Próbáltam még néhányszor, de a 3bart nem haladja meg öninditózással. Gondolom ez igy gyenge, mekkora lenne szerintetek a minimális nyomás amivel már be tudna indulni?
Ez meg egy hideg indítás 2,5 hónap állás után
http://youtu.be/PyzVRGFzL24
1: a csatlakozó le a folytószelepről
2: gyújtásra tenni 10másodpercig
3: gyújtás le
4: csatlakozó vissza a folytószelepre
5: gyújtás
6 gázhúzás lassan teljesen végig 2 szer
7: gyujtás le
8:hibakódtörlés az Ecuban
piciz felhasználó bejegyzése szerint akkor a kompresszorom a ludas, a hőgombát én egyenlöre jónak nyilvánitom
A hőgomba 20 fokon 3,1-3,3 KOhm 100 fokon kb 300 Ohm