Szabad szemmel látszik, hogy járt benne a gép, de alig. Igazán az látszik, hogy a vállat kiszedték belőle. A gyűrű helye miattam látszik, mert olajjal feltoltam a dugót benne.
Na igen. Nem is értem én sem, hogy ez most voltaképpen mi is lett. Volt benne pici karcolás. Annál nagyobb, mint a képen van, de igazság szerint bíztam az öregben. Nem arról van szó, most is bízom, de a honolásnál én is arra számítottam, hogy kapok egy teljesen szűz felületet. De nem ez történt. Afelől nincs kétségem, hogy ez így működni fog, de nem ezt vártam tőle. Talán úgy látta, hogy ezek a karcolások inkább a szemet bántják, minthogy akadályozzák a működést. Talán nem akart túlméretezni. Sose fogjuk megtudni.
De pont a felújítás miatt fura, hogy 'A' méretes, tehát alapméretes a dugó. Talán ahhoz lehet köze, hogy megnézte, hogyan tudja működőképes állapotba hozni és említette is, hogy talán van az otthoni raktárban dugattyúja ehhez. A gyári dugó horror áron van 28000Ft környékén. És én is hibás lehetek, mert mondtam Neki, hogy sürgős és talán a másik méretű dugattyú szállítási ideje miatt nem úgy csinálta meg. Vagy gondolta, hogy ez a dugó ott porosodik nála már mióta és így végre megszabadulhat tőle. Ki tudja.
Eddig soha nem volt rá panaszom az elmúlt 25 év alatt és nagyapámnak sem, mikor a babettáihoz vett alkatrészt, vagy javíttatott nála valamit. Csak az áraival nem volt megelégedve sem Ő, sem én.
Én tavaly csak 8-as csövet kaptam. Rátoltam és ugyanez lett nekem is, hogy jól megkellet húzni. A hátulütője az volt, hogy kb. két hónap múlva néztem és nyomáson pont a bilincs mellett dagadt ki a cső. Valamivel később aztán el is durrant ott. Most 6-os Semperit van rajta. Ez sem a legjobb. Ezzel az a furcsaság, hogy nyomáson az egész csövön látni és érezni lehet a szövetet. "Kibordásodik".
Más: Megkaptam a Táboritól a hengert és az új dugót. Elvileg honolva lett.
Összeraktam este, jó lett. Annyi, hogy a gyári cső szerintem 7-es átmérőjű, mert amit itthon lehet kapni 8-as, lötyögött rajta egy picit. Elsőre tolta is ki a bilincs mellett az üzemanyagot, de nagyon megtéptem a bilincset, úgy jó lett! Csak azért írom ha vki hasonlóan jár, vagy próbálkozzon a 6-os nyomásálló csővel vagy számítson rá, hogy meg kell tépni.
Az injektorra menő gyorscsatlakozó a letört fülek ellenére teljesen jól áll egyelőre.
Köszi a tippet mégegyszer! :-)
Köszi, hogy megnézed.
A 20-ast, azt a 90fokos csatit sikerült elbarmolni, egyszerűen nem jött le szépen. A cső meg az 23-as High pressure-ös, akkor azt megnézem autósboltban holnap.
Sziasztok! Meg akartam ma járatni szegény kis Di-techemet, de egy hatalmas benzin tócsa lett alatta. :-(
Szétszedtem, a benzinpumpa után lévő hosszú cső ami megy az injektorba szétdurrant, el volt teljesen öregedve.
Kérdésem:
Hol lehet venni ilyen nagynyomású csövet venni, esetleg netről rendelni? Ennek a csőnek a végén van egy gyors-csatlakozós fej (kép), egyik fülét sikerült letörni. Van ötletetek hol szerezzem be ezeket?
Köszi!
Lehet, hogy hülyeség, de nem lehet, hogy nem tanulta fel rendesen a fojtószelepet? Mert, ha nem, akkor lehet, hogy nem érzékeli, hol vam a full gáz.
Ha belépsz kivillogásba és nincs hibakód, akkor a lámpának ki kéne aludnia.
De pont a felújítás miatt fura, hogy 'A' méretes, tehát alapméretes a dugó. Talán ahhoz lehet köze, hogy megnézte, hogyan tudja működőképes állapotba hozni és említette is, hogy talán van az otthoni raktárban dugattyúja ehhez. A gyári dugó horror áron van 28000Ft környékén. És én is hibás lehetek, mert mondtam Neki, hogy sürgős és talán a másik méretű dugattyú szállítási ideje miatt nem úgy csinálta meg. Vagy gondolta, hogy ez a dugó ott porosodik nála már mióta és így végre megszabadulhat tőle. Ki tudja.
Eddig soha nem volt rá panaszom az elmúlt 25 év alatt és nagyapámnak sem, mikor a babettáihoz vett alkatrészt, vagy javíttatott nála valamit. Csak az áraival nem volt megelégedve sem Ő, sem én.
Más: Megkaptam a Táboritól a hengert és az új dugót. Elvileg honolva lett.
Az injektorra menő gyorscsatlakozó a letört fülek ellenére teljesen jól áll egyelőre.
Köszi a tippet mégegyszer! :-)
Szerintetek mennyit érne? SR Street, Piaggio blokkos, 2005-ös, 10000 km, karbis, szép állapotú!
Valamikor meglesz de az nem gyors.
A 20-ast, azt a 90fokos csatit sikerült elbarmolni, egyszerűen nem jött le szépen. A cső meg az 23-as High pressure-ös, akkor azt megnézem autósboltban holnap.
Kendácsolás de bevált.
A régebbi szériák inyektorain nem volt gyorscsatlakozó hanem a réz kivezetés volt olyan alakú amire jo volt a sima 12 baros cső.
De a simát is megtartja.
Bár mintha félretettem volna piaggios gyorcsatlakozót.Majd rákeresek a lomok közt.
Nekem bevált.
Szétszedtem, a benzinpumpa után lévő hosszú cső ami megy az injektorba szétdurrant, el volt teljesen öregedve.
Kérdésem:
Hol lehet venni ilyen nagynyomású csövet venni, esetleg netről rendelni? Ennek a csőnek a végén van egy gyors-csatlakozós fej (kép), egyik fülét sikerült letörni. Van ötletetek hol szerezzem be ezeket?
Köszi!
Ha belépsz kivillogásba és nincs hibakód, akkor a lámpának ki kéne aludnia.