Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó az elgondolás ez így van de nem elég csak a görgőket cserélgetni, össze kell hangolni a kuplung rugókkal. Azért írtam több fajtát mert sajnos ahány katalógus van annyi féle görgő is.
Miben változik a menet teljesítmény, ha 8g os, 8,5g os vagy 9g os van benne? Pontosabban ha nehezbb a görgőakkor hamarabb megy ki a szíjj a variátor szélére? A centrifugális erő végett hamarabb kifut szerintem, legalábbis én így gondolom. És akkor ebben az esetben alacsonyabb fordulaton, índúl meg a motor? Ezalatt azt értem, hogy most ezzel a görgővel, 4-4500as fordulaton indúl meg, ha mondjuk 9g ost teszek bele,akkor ez a fordulat lejjebb megy mondjuk 3-3500ra? (mivel első robogóm, így nekem ezek az alapvető kérdések még nyitottak számomra)
Lentebb írtam hol nézd meg, a 16×13 az jó azon belül pedig ha jót akarsz akkor veszel 8-8,5-9 grammos görgőt és próbálgatod. Mert ahány katalógus annyi féle görgő.
Másik kérdésem milyen súlyú varió görgőt vegyek? Hogyan tudom megállapítani mekkora súlya volt a gyárinak? És mi a külömbség könnyű, és nehezebb görgő között? (a gyári szögletesre van kopva, és így elképzelésem sincs mekkora súlyú lehetett gyárilag.a méreteit lemértem kb 16x13 as.)
Szóval, milyen súlyú görgőt keressek a mocimhoz?
Már értekeztünk róla.
Nem is oda kell vinni, hanem Miofan fórumtársunkhoz.
Naná, nem egy kínai cucc az alibaba.com-ról.
Aztaaaa ilyen drága..
Sanq értem én de nem hiszem hogy a peugeot szalonba kell bevinnem a motoromat hogy szervízeljék a motorom. Szerintem nem is vállalják.hisz autókkal foglalkoznak.
Ja és ha van is akkor alsó hangon úgy 400-500 font
Másik kérdésem milyen súlyú varió görgőt vegyek? Hogyan tudom megállapítani mekkora súlya volt a gyárinak? És mi a külömbség könnyű, és nehezebb görgő között? (a gyári szögletesre van kopva, és így elképzelésem sincs mekkora súlyú lehetett gyárilag.a méreteit lemértem kb 16x13 as.)
Ilyet sehol nem fogtok találni, ezt csak márkaszervízek kapnak. Én is keresek már vagy 3 éve, de nekem is csak aprilia-hoz van.
Igen ilyet vennék de lövésem sincs hol találok eladót.
Na ez az, amit nem találtam sehol.
Kártyád van hozzá, mert magában a kábel nem elég.
Meg a másik kérdés, melyik típusú gameboy- vegyem meg hozzá?
Megtudnátok mondani honnan tudnám beszerezni az ecu,és a gameboy közötti kábel csatlakozót?
Nem is azért írtam. De ott van moto77, aki viszont próbálgatta.
Én is próbálkoztam vele, hogy hátha be tudom csapni az ECU-t és így kismértékben szabályozni az üzemanyag mennyiséget. Valamennyire sikerült is, de az szinte semmi. Kis mértékben finomhangolásra esetleg jó, de semmi eget verő.
Mumtaz! Nagyon köszi! Amúgy a folytószelet nem lett állítgatva semerre.még a csavaron is rajta van a gyári festékpötty. Így ahoz direkt nemnyúltam. Csak ultrahangos mosóval átmosattam. És ennyi.
Az nem reset. A fojtószelepet lehet újratanítani az ECU-nek. Jól jön, ha hülyéskedik, ha fojtószelepet cseréltek, vagy ha állítottak az ütközőcsvaron. Utóbbinak nem sok értelme van.
Az újratanítás menetét miofan leírta. A Jetforce leírásában mondjuk úgy van benne, hogy:
1. Gyújtáson a csatit lehúzni a fojtószelepről
2. Várni pár másodpercet, majd gyújtást levenni
3. Csatit visszadugni
4. Gyújtást ráadni és a gázkart koppanástól koppanásig kétszer háromszor lassan el tekerni.
5. Gyújtást levenni
6. Hibakódokat kitörölni

A 6. pont menete pedig a következő:
1. Gázkart fullra húzni és tartani
2. Gyújtást ráadni és figyelni a 'K' lámpát. A gyújtás ráadásakor világít, majd elalszik
3. Mikor a 'K' lámpa újra kigyullad, akkor a gázkart el kell engedni
4. Ekkor elkezdi kivillogni a hibakódokat

A hibakódokat a lámpa villogása adja meg. A lámpa elkezd villogni. Minden hibakódot a lámpa villogásainak száma adja meg. Villog a hibakódnak megfelelően, majd egy hosszú szünet következik, majd a lámpa ismét kigyullad kb. 2 másodpercre és elkezdi kivillogni a következő hibakódot. A kivillogás körbe megy, tehát előbb kivillogja a hibakódokat, majd újra megismétli az összes hibakódot még háromszor. Tehát összesen négyszer, majd a lámpa kialszik, ekkor a hibakódok törlődnek.
A hibakód olvasás (kivillogás) és a törlés megszakad, ha elforgatják a gázkart, beindítják a motort, vagy leveszik a gyújtást.
Rendben,ha továbbra is gond lenne,hívlak . Köszi
Mumtaz! Hát én nemtalálom a system reset részt jetforce hó! Meg amúgy sem értek idegen nyelvű. Én egyszerű józan parasztgyerek vagyok.